Polacy odzyskują służby specjalne

Data: 2009-10-14 09:33:26
Autor: boukun
Polacy odzyskują służby specjalne
Zaczyna się dobrze dziać...

boukun

Data: 2009-10-14 09:46:10
Autor: Piotr
Polacy odzyskują służby specjalne
Dnia Wed, 14 Oct 2009 09:33:26 +0200, boukun napisał(a):

Zaczyna się dobrze dziać...

To świetnie hałsfrał. Bardzo się cieszymy! A gdzie, to Polacy odzyskuja?
Piotr

Data: 2009-10-14 10:25:09
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:16uzqidspvsir$.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Wed, 14 Oct 2009 09:33:26 +0200, boukun napisał(a):

Zaczyna się dobrze dziać...

To świetnie hałsfrał. Bardzo się cieszymy!
A gdzie, to Polacy odzyskuja?
Piotr

Ja wiem głupi Piotrusiu, że jesteś cały czas za Natolińczykami.

Wiosną 1956 r. w kierownictwie PZPR panowała delikatna równowaga sił. Natolińczycy, cieszący się większym zaufaniem Kremla, a w kraju Rokossowskiego i innych namiestników radzieckich, ale dysponujący mniejszością w KC, coraz jawniej odwoływali się do nastrojów antysemickich i antyinteligenckich w masach partyjnych. Natomiast Puławianie wychodzili naprzeciw rosnącym oczekiwaniom opinii społecznej i partyjnej, a nawet ją mobilizowali przeciwko natolińskim konserwatystom....
Walki frakcyjne w PZPR. Dla Puławian dylematem nie były powszechnie żądane reformy, gdyż sami otwarcie dążyli do demokratyzacji, lecz kwestia ukarania winnych zbrodni stalinowskich w Polsce, którego domagała się opinia publiczna. Część najbardziej skompromitowanych funkcjonariuszy, odpowiedzialnych za terror, sądowe mordy i oszczerstwa, musiała odejść. W kwietniu ogłoszono aresztowanie gen. Romkowskiego i płk. Fejgina, płk. Różańskiego skazano zaś na 5 lat więzienia za "nadużywanie władzy". W maju ustąpił z zajmowanych funkcji Berman.

Zmiany kadrowe dotyczyły zresztą nie tylko działaczy pochodzenia żydowskiego.

Data: 2009-10-14 12:35:46
Autor: Piotr
Dnia Wed, 14 Oct 2009 10:25:09 +0200, boukun napisał(a):

Ja wiem głupi Piotrusiu, że jesteś cały czas za Natolińczykami.

Nie?!
To jakiś "świerzy" pomysł, "daunie"?
I dać tu chamowi zegarek, he, he...
Piotr

Data: 2009-10-14 18:46:47
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:27tp6lapiir8.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

I o czym chcesz dyskutować tępaku? Wiesz w ogóle, kto ciebie zrobił?

boukun

Data: 2009-10-14 21:30:37
Autor: Piotr
Dnia Wed, 14 Oct 2009 18:46:47 +0200, boukun napisał(a):

I o czym chcesz dyskutować tępaku? Wiesz w ogóle, kto ciebie zrobił?

Ja wiem, głpiutka hałsfrał. A ty?
Piotr

Data: 2009-10-15 00:59:47
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:11l4t0sgnuad4$.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Wed, 14 Oct 2009 18:46:47 +0200, boukun napisał(a):

I o czym chcesz dyskutować tępaku? Wiesz w ogóle, kto ciebie zrobił?

Ja wiem, głpiutka hałsfrał. A ty?
Piotr

I warto było wstwać głupi Piotrusiu, żeby nawet nie dowiedzieć się, kto cię zrobił?

boukun

Data: 2009-10-15 07:21:15
Autor: Piotr
Dnia Thu, 15 Oct 2009 00:59:47 +0200, boukun napisał(a):

Ja wiem, głpiutka hałsfrał. A ty?
Piotr

I warto było wstwać głupi Piotrusiu, żeby nawet nie dowiedzieć się, kto cię zrobił?

Coś tam wybełkotała, głupiutka hałsfrał?
Piotr
Lepij pastuj tłuku, później se powiesz, żeś sam na to wpadł.

Data: 2009-10-15 10:29:46
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:22y5b9t1ei3x$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

I osrałeś się głupi Piotrusiu z rana? Donek ci prymitywie zrobił na złość, he, he, he.

boukun

Data: 2009-10-14 13:31:16
Autor: cytryna
> [...]

Berman.

Zmiany kadrowe dotyczyły zresztą nie tylko działaczy pochodzenia żydowskiego.

Tylko kapitan Michnik szczęśliwie się wymknął braciom puławianom co to żądali.
Co gorsze nie chce zawitać w skromne progi IPNu.

--

Polacy odzyskują służby specjalne