Polacy płacą zbyt niskie mandaty? :-)))

Data: 2012-09-18 09:41:49
Autor: 4CX250
Polacy płacą zbyt niskie mandaty? :-)))
A tak wogóle to ani za Hitlera czy Stalina tak nie było. Co to za rząd który ślini się na pieniądze z mandatów i grzywien.

Marek

Data: 2012-09-18 09:53:02
Autor: Big Jack
Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@posta.ornet.pl> napisał w wiadomości

A tak wogóle to ani za Hitlera czy Stalina tak nie było. Co to za rząd
który ślini się na pieniądze z mandatów i grzywien.

Pecunia non olet. Rostowskiemu w szczególności.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-09-18 07:54:42
Autor: masti
Polacy płacą zbyt niskie mandaty? :-)))

a któremu politykowi śmierdzą?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-09-18 09:54:36
Autor: Chris
Polacy płacą zbyt niskie mandaty? :-)))
4CX250 nabazgrał(a):

A tak wogóle to ani za Hitlera czy Stalina tak nie było. Co to za rząd
który  ślini się na pieniądze z mandatów i grzywien.

Bo wtedy nie było pojęcia prawo jazdy i przepisy drogowe :)

Data: 2012-09-18 10:07:27
Autor: jerzy.n
Polacy płacą zbyt niskie mandaty? :-)))

Użytkownik "Chris" <chris@spam.pl> napisał w wiadomości news:k399bs$e3d$1node1.news.atman.pl...
4CX250 nabazgrał(a):

A tak wogóle to ani za Hitlera czy Stalina tak nie było. Co to za rząd
który  ślini się na pieniądze z mandatów i grzywien.

Bo wtedy nie było pojęcia prawo jazdy i przepisy drogowe :)
Koń sam dowiózł pijanego woźnice do domu i było bez problemów :-))

Data: 2012-09-18 10:24:12
Autor: Chris
Polacy płacą zbyt niskie mandaty? :-)))
jerzy.n nabazgrał(a):

[...]

U nas dalej dowozi :) jak kumpel spił górala z Zębie to wsadzili go na furę, konia w dupę i jazda do domu .. koń trafi :)

Data: 2012-09-18 10:47:54
Autor: 4CX250
[...]

Jak to nie było? Były. Poczytaj sobie.
http://wynalazki.slomniki.pl/index.php/o-joomla/59-p/492-przepisy-drogowe.html

Marek

Data: 2012-09-19 10:11:26
Autor: J.F
Użytkownik "4CX250"  napisał w wiadomości grup
A tak wogóle to ani za Hitlera czy Stalina tak nie było. Co to za rząd który ślini się na pieniądze z mandatów i grzywien.

Za Hitlera i za Kima to rodzina dostawala rachunek za skremowanie zwlok wieznia obozu.

Tu nie chodzi o to ze sie slini - jest wplyw, jak widac istotny, trzeba w budzecie wykazac.
Nie wiem jaki byl w poprzednich latach - zakladam ze w miare podobny.

A teraz tylko dwie rzeczy nastapily - ITD miala w koncu uruchomic swoj system fotoradarowy, i mandaty mialy sie sypnac - co juz w budzecie uwzgledniono.

A druga ... nie wiem - czy dziura w budzecie taka wielka, czy minister juz nakazal kolegom ograniczyc swoje wydatki, bo pol % zabraknie, czy po prostu dziennikarze robia z igly widly.

A tak statystycznie ... 2 mld na 20 mln samochodow - 100zl na pojazd. Mniej, bo  drogowka przynosi  tylko czesc z tego.

Coz to jest, drobiazg, porownywalny do swiatel w poludnie  :-)

A jak juz system ruszy ... ciekaw jestem. Stacjonarne, dobrze oznakowane FR nie stanowia "zagrozenia" - bedzie sie zwalniac.

J.

Data: 2012-09-19 12:02:18
Autor: elmer radi radisson
Polacy p�ac� zbyt niskie mandaty? :- )))
On 2012-09-19 10:11, J.F wrote:

A jak juz system ruszy ... ciekaw jestem. Stacjonarne, dobrze oznakowane
FR nie stanowia "zagrozenia" - bedzie sie zwalniac.

Dlatego najnowszym krzykiem mody nie beda teraz maszty, a przerzucenie
ciezaru pracy na FR montowane do nieoznakowanych samochodow ITD
i zdatne do koszenia wszystkich jak leci podczas jazdy.

Ratowanie zakladanego budzetu takim cudownym srodkiem jakos sie tu
dziwnie machinalnie nasuwa. A przeciez to w naszych warunkach bedzie
prawdziwa kopalnia zlota.

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-09-24 06:30:44
Autor: Marek Dyjor
elmer radi radisson wrote:
On 2012-09-19 10:11, J.F wrote:

[...]

gorzej będzie jak sie obywatele nie wykażą odpowiedzialnością za losy państwa i zaczną jeździć zgodnie z przepisami...

Polacy płacą zbyt niskie mandaty? :-)))