Polacy potrzebują tak się bronić i dochodzić swoich spraw

Data: 2017-04-15 08:06:57
Autor: boukun
Polacy potrzebują tak się bronić i dochodzić swoich spraw
http://tech.wp.pl/ostatni-wolny-mechanik-czlowiek-ktory-buldozerem-wypowiedzial-wojne-ameryce-6111497051203713a

boukun

jaa
wczoraj (21:44)

Brawo dla Marvina, mam nadzieję, że powstanie film na podstawie jego historii. Trzeba walczyć z systemem i bandytami w kołnierzykach.

Smutna 25-latka
wczoraj (21:38)

Szkoda, że system zmusił człowieka do takiej desperacji...

tome
wczoraj (21:44)

Jakbym czytał artykuł o jakimś wiejskim układzie PSL :)

olek22
18 min. temu

Przez to samo przeszedłem nie miałem tylko buldożera . Chyba czas zacząć go budować

martin
20 min. temu

takie cos potrzebne jest u nas. skoro do naszego rzadu nic nie dociera to poco demonstracje,placzliwe skomlenia? zbudujcie taka maszyne i zrobcie porzadek

HGW
23 min. temu

Nie siegnal bankierow, to oni byli przyczyną jego desperacji
Ajwajce nie zostały ukarane

Polacy potrzebują tak się bronić i dochodzić swoich spraw