Polacy są filorosyjscy

Data: 2009-08-23 10:49:15
Autor: boukun
Polacy są filorosyjscy
Ostatnio na okrągło puszczają na TVP, głównych kanałach, rosyjskie, patriotyczne filmy. Dużo klasyki i filmów wojennych. Tydzień w tydzień, dzień po dniu, lecą na TVP1 i TVP2 rosyjskie filmy, jak za dobrych czasów przyjaźni polsko-rosyjskiej w PRL. Wczoraj leciał świetny film wojenny o pociągu pancernym, który wyrwał się Niemcom z okrążenia i pomógł 63 dywizji radzieckiej pobić Niemców. Było pokazane, jak rodowita Niemka zakochała się w rosyjskim dowódcy pancernika i trzymała stronę Rosjan. W innej scenie pokazano faszystowskiego Wehrmachtowca, który udawał Rosjanina i jak się dowiedział, że jeden radziecki żołnierz jest Jewrejem, to go dźgnął nożem.

A jednak, Polacy czują sentyment do Rosjan, a są negatywnie nastawieni do Niemców, a reszta to tylko gra pozorów. Tak trzymać TVP!

Na dwójce później leciała klasyka francuskiego filmu, z dobrych czasów socjalizmu, "Dzień Szakala". Fajnie było żyć w tamtych dobrych czasach...

boukun

Data: 2009-08-23 02:05:13
Autor: Tzva Adonai
Polacy są filorosyjscy
On 23 Sie, 10:49, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

A jednak, Polacy czują sentyment do Rosjan, a są negatywnie nastawieni do
Niemców

Viel feind, viel ehr... ;}

Data: 2009-08-23 12:35:40
Autor: Rajmund
Polacy są filorosyjscy
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h6r0fb$pio$1nemesis.news.neostrada.pl...
Ostatnio na okrągło puszczają na TVP, głównych kanałach, rosyjskie,
patriotyczne  filmy. Dużo klasyki i filmów wojennych. Tydzień w tydzień,

A i tak za mało.
Czasami w RTR PLANIETA coś ciekawego obejrzę.

Polecam "Podróż ze Zwierzętami Domowymi":
http://www.filmweb.pl/f445811/Podr%C3%B3%C5%BC+ze+zwierz%C4%99tami+domowymi,2007

Długo czekałem na zdobycie napisów do tego filmu, bo cienki jestem w rosyjskim.
Wiesz, wtórny analfabetyzm. ;-)

R.

Data: 2009-08-23 12:57:48
Autor: Slavinka
Polacy są filorosyjscy

    Pełno jest takich różnych filo_zofów.
    Tylko skoro tylu z dyplomami wyższych uczelni plącze się w Polsce, to
dlaczego nikt nie widzi tego, że w świecie tworzących konglomeraty państw
brak podstawowego - słowiańskiego. Złączonego słowiańskością, a nie kolejną
odmianą socjalizma. Czyźby to tylko wykształciuchy były?
    Albo jest tak:
1) Słowianie zajmują największy kawałek torcika z największą ilością
rodzynek w cieście.
2) Inne konglomeraty powstają po to, by zrobić wszystko, aby nie powstał
konglomerat słowiański.
3) Wymienione wyżej konglomeraty tworzone sa w celu wydłubywania rodzynek z
torcika Słowian.
4) Lepiszczem w tych konglomeratach jest masoneria z parchatą masonerią na
czele.
5) Żywotnym interesem parchatej masonerii jest panowanie nad strumieniami
rodzynek i urywanie z nich bolszej ich ich części dla siebie. Czyli
zbieranie bez siania...

    Stąd jedyny wniosek parchactwo to jedyny wróg Słowian i Germanów.

    POLSKA  TYLKO  DLA  POLAKÓW  -  SŁOWIAN !!!

Data: 2009-08-23 16:38:51
Autor: pulsar
Polacy są filorosyjscy
matusm napisał(a):
> Fajnie było żyć w tamtych dobrych

> -- "Służba Bezpieczeństwa może i powinna kreować różne stowarzyszenia,  kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie głęboko infiltrować istniejące gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i >wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, muszą być one przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwości oddziaływania na te organizacje,kreowania ich działalnosci i kierowania ich polityką." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW - Pozdrowienia matusm

...ale najfajniej jest żyć w tych czasach, bo...

"Radio ma ryja, ale może i powinno kreować różne stowarzyszenia,
kluby czy nawet kacze partie. Ma za zadanie głęboko infiltrować
i wojewódzkim, a także na szczeblach powiatowych, muszą być one
przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnić operacyjne możliwości
oddziaływania na te organizacje, kreowania ich działalności i kierowania
ich polityką." -- Ojdyr Maćsum, sierpień 2009, zjazd założycielski
Maniakalnych Frustratów Polskich.

pulsar

Data: 2009-08-24 12:14:52
Autor: matusm
Polacy są filorosyjscy

Użytkownik "pulsar" <pulsar@galaktyka.eu> napisał w wiadomości news:h6rj3a$49d$1news.interia.pl...
matusm napisał(a):
> [...]

oddziaływania na te organizacje, kreowania ich działalności i kierowania
ich polityką." -- Ojdyr Maćsum, sierpień 2009, zjazd założycielski

Ja sie nie podba wiara to mozesz ja zamienic na ta tutaj,,,,,,,,,,,,,,Kara dla modelki;

http://wiadomosci.onet.pl/2030369,12,item.html

a u nas ciagle pokutuja rzady wiary w Lenina wiecznie  zywego bo,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-08-24 12:21:19
Autor: pulsar
Polacy są filorosyjscy
matusm napisał(a):

Ja sie nie podba wiara to mozesz ja zamienic na ta tutaj,,,,,,,,,,,,,,Kara dla modelki;

Ja, ja, ja sie podba...

a u nas ciagle pokutuja rzady wiary w Lenina wiecznie  zywego bo,,,,,,,,,,,

U was matsum, to pokutują nie 'rzady', ale zady...

pulsar

Data: 2009-08-23 16:35:24
Autor: Andrzej Kokakolski
Polacy są filorosyjscy
Fajnie było żyć w tamtych dobrych czasach...

Dla kogo dobrych? (I dlaczego?)

AK

Data: 2009-08-23 19:09:03
Autor: boukun
Polacy są filorosyjscy

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h6rr4c$lnv$1inews.gazeta.pl...

Fajnie było żyć w tamtych dobrych czasach...

Dla kogo dobrych? (I dlaczego?)

AK

Dlatego, że wszystko było zdrowe i pomidory smakowały jak owoce...

boukun

Data: 2009-08-23 22:44:50
Autor: Aron
Polacy są filorosyjscy
ale dzis boukun mozesz w kazdej chwili wyemigrowac np. na Bialorus
albo na Kube gdzie jest mniej wiecej to co bylo u nas za komuny ( plus
pirackie plyty i samochody sprowadzane z Niemiec/USA). Nikt cie w
Katolickiej Polsce na sile nie trzyma, w kazdej chwili mozesz stad
wyjechac. Po co wiec tu siedzisz i zresz niezdrowe kapitalistyczne
pomidory? Da swidania!

aron

Data: 2009-08-24 15:35:36
Autor: boukun
Polacy sa filorosyjscy

Uzytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:21541602-eb82-4d6a-b4b9-23810a183725v20g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Tu jest mimo wszystko Polska, kraj Polaków, jak sama nazwa wskazuje. Wystarczy, ze Michniki, Balcerowicze, Mazowieckie wyemigruja do Izraela i zaczniemy my Polacy sobie sami ukladac po swojemu nasze zycie...

boukun

Data: 2009-08-24 07:51:50
Autor: Aron
Polacy sa filorosyjscy
On 24 Sie, 15:35, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Tu jest mimo wszystko Polska, kraj Polaków, jak sama nazwa wskazuje. Wystarczy,
ze Michniki, Balcerowicze, Mazowieckie wyemigruja do Izraela i zaczniemy my
Polacy sobie sami ukladac po swojemu nasze zycie...

To boukun zbierz grupke sobie podobnych i zaloz sobie swoja prawdziwa
prorosyjska Polske-bis gdzies w jakiejs dzungli amazonskiej czy w
Zimbabwe. Zobaczymy jak sobie poradzicie czy lepiej bedzie wam bez
Zydow

aron

Data: 2009-08-24 17:58:40
Autor: boukun
Polacy sa filorosyjscy

Uzytkownik "Aron" <aron2004@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:40e597c9-bcf3-498b-bd95-976bec9184c1h21g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Gon sie, nie bedzie mi byle idiota mówil, gdzie ja mam zakladac czy organizowac wolna Polske...

boukun

Polacy są filorosyjscy