Polacy są filorosyjscy

Data: 2009-08-23 16:06:19
Autor: matusm
Polacy są filorosyjscy

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h6r0fb$pio$1nemesis.news.neostrada.pl...
Ostatnio na okrągło puszczają na TVP, głównych kanałach, rosyjskie, patriotyczne filmy. Dużo klasyki i filmów wojennych. Tydzień w tydzień, dzień po dniu, lecą na TVP1 i TVP2 rosyjskie filmy, jak za dobrych czasów przyjaźni polsko-rosyjskiej w PRL. Wczoraj leciał świetny film wojenny o pociągu pancernym, który wyrwał się Niemcom z okrążenia i pomógł 63 dywizji radzieckiej pobić Niemców. Było pokazane, jak rodowita Niemka zakochała się w rosyjskim dowódcy pancernika i trzymała stronę Rosjan. W innej scenie pokazano faszystowskiego Wehrmachtowca, który udawał Rosjanina i jak się dowiedział, że jeden radziecki żołnierz jest Jewrejem, to go dźgnął nożem.

A jednak, Polacy czują sentyment do Rosjan, a są negatywnie nastawieni do Niemców, a reszta to tylko gra pozorów. Tak trzymać TVP!

Na dwójce później leciała klasyka francuskiego filmu, z dobrych czasów socjalizmu, "Dzień Szakala". Fajnie było żyć w tamtych dobrych czasach...bo..............
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-08-23 16:38:51
Autor: pulsar
Polacy są filorosyjscy
matusm napisał(a):
> Fajnie było żyć w tamtych dobrych

> -- "Służba Bezpieczeństwa może i powinna kreować różne stowarzyszenia,  kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie głęboko infiltrować istniejące gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i >wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, muszą być one przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwości oddziaływania na te organizacje,kreowania ich działalnosci i kierowania ich polityką." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW - Pozdrowienia matusm

...ale najfajniej jest żyć w tych czasach, bo...

"Radio ma ryja, ale może i powinno kreować różne stowarzyszenia,
kluby czy nawet kacze partie. Ma za zadanie głęboko infiltrować
i wojewódzkim, a także na szczeblach powiatowych, muszą być one
przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnić operacyjne możliwości
oddziaływania na te organizacje, kreowania ich działalności i kierowania
ich polityką." -- Ojdyr Maćsum, sierpień 2009, zjazd założycielski
Maniakalnych Frustratów Polskich.

pulsar

Data: 2009-08-24 12:14:52
Autor: matusm
Polacy są filorosyjscy

Użytkownik "pulsar" <pulsar@galaktyka.eu> napisał w wiadomości news:h6rj3a$49d$1news.interia.pl...
matusm napisał(a):
> [...]

oddziaływania na te organizacje, kreowania ich działalności i kierowania
ich polityką." -- Ojdyr Maćsum, sierpień 2009, zjazd założycielski

Ja sie nie podba wiara to mozesz ja zamienic na ta tutaj,,,,,,,,,,,,,,Kara dla modelki;

http://wiadomosci.onet.pl/2030369,12,item.html

a u nas ciagle pokutuja rzady wiary w Lenina wiecznie  zywego bo,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-08-24 12:21:19
Autor: pulsar
Polacy są filorosyjscy
matusm napisał(a):

Ja sie nie podba wiara to mozesz ja zamienic na ta tutaj,,,,,,,,,,,,,,Kara dla modelki;

Ja, ja, ja sie podba...

a u nas ciagle pokutuja rzady wiary w Lenina wiecznie  zywego bo,,,,,,,,,,,

U was matsum, to pokutują nie 'rzady', ale zady...

pulsar

Polacy są filorosyjscy