Polacy są tacy sami jak Rosjanie

Data: 2014-03-23 15:09:42
Autor: boukun
Polacy są tacy sami jak Rosjanie
Polacy są tacy sami jak Rosjanie. Mają swoje interesy polityczne, swoje ambicje do ukraińskiej ziemi
ukraiński żołnierz wyrzucony z bazy w Belbek

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

He, he, Ukraińcy przejrzeli polskich syjonistów podżegaczy...

Data: 2014-03-23 15:22:09
Autor: Stokrotka
Polacy są tacy sami jak Rosjanie

Polacy są tacy sami jak Rosjanie. Mają swoje interesy polityczne, swoje ambicje
do ukraińskiej ziemi

Z punktu wiedzenia Ukraińca jesteśmy bliżej Europy: piszemy alfabetem łacińskim....

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

Data: 2014-03-23 07:39:17
Autor: Marek
Am Sonntag, 23. März 2014 15:22:09 UTC+1 schrieb Stokrotka:
> [...]

> do ukraińskiej ziemi

Z punktu wiedzenia Ukraińca jesteśmy bliżej Europy: piszemy alfabetem łacińskim....

Przeciez mowil wyraznie: "ambicje do ukrainskiej ziemi". Co ma alfabet do tego ?

Data: 2014-03-23 18:33:10
Autor: Stokrotka
> [...]

>łacińskim....

Przeciez mowil wyraznie: "ambicje do ukrainskiej ziemi". Co ma alfabet do tego ?
Że to nie są ambicje Polski do ukraińskiej ziemi. Ja nie mam ambicji tego typu.
Ale wiem, że w interesie ukraińskim jest być bliżej Europy, więc używać popularego alfabetu łacińskiego, nie rosyjskiej cyrylicy. Co nie znaczy, że w interesie Ukrainy jest podpożądkować się UE, ani, że w ukraińskim interesie jest podział kraju, ani podpożądkowanie się wpływą Polski.

Data: 2014-03-23 12:09:11
Autor: Marek
W dniu niedziela, 23 marca 2014 18:33:10 UTC+1 użytkownik Stokrotka napisał:

> [...]

Ale wiem, że w interesie ukraińskim jest być bliżej Europy, więc używać popularego alfabetu łacińskiego, nie rosyjskiej cyrylicy. Co nie znaczy, że w interesie Ukrainy jest podpożądkować się UE, ani, że w ukraińskim interesie jest podział kraju, ani podpożądkowanie się wpływą Polski.

Moze debilizm zbliza internacjonalow, a moze nie...

Data: 2014-03-23 12:34:13
Autor: Stachu Chebel
W dniu niedziela, 23 marca 2014 15:22:09 UTC+1 użytkownik Stokrotka napisał:
> Polacy są tacy sami jak Rosjanie. Mają swoje interesy polityczne, swoje > ambicje

> do ukraińskiej ziemi

Z punktu wiedzenia Ukraińca jesteśmy bliżej Europy: piszemy alfabetem łacińskim....

Przeca ty ni mosz synek pojencia o pisaniu !! Dysleksyjem jakomś mos, i pierdzielisz głupoty po różnistych grupach deskusejnych..

Data: 2014-03-23 20:39:22
Autor: boukun
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:56267abc-8490-4d42-9b5b-2d08fa6f4be1googlegroups.com...
> [...]

Przeca ty ni mosz synek pojencia o pisaniu !! Dysleksyjem jakomś mos, i pierdzielisz głupoty po różnistych grupach deskusejnych..
-- -- -- -- -- -- -- --
Stokrotka to dziewucha...

boukun

Data: 2014-03-23 15:56:15
Autor: MarkWoydak

[...]

No zobacz! Wszędzie syjoniści! Wszendzie! ;-)

MW

Data: 2014-03-24 06:17:43
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 15:09 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]