Polacy spierdalają z judeopolonii jak szczury z tonącego okrętu

Data: 2014-09-24 09:14:24
Autor: boukun
Polacy spierdalają z judeopolonii jak szczury z tonącego okrętu
Polska emigracja zbliża się do rekordowego wyniku

W 2013 r. za granicą przebywało 2,2 mln Polaków (rok wcześniej było ich 2,13 mln). Obecnie poza krajem mieszka 1,41 mln więcej naszych obywateli niż w 2002 r. - wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego, które przytacza "Rzeczpospolita".

Tym samym, zamiast spodziewanych powrotów, emigracja zbliża się do rekordowego wyniku z 2007 r., kiedy to poza Polską mieszkało 2,27 mln osób.

Najwięcej polskich emigrantów żyje w Wielkiej Brytanii - 650 tys. oraz w Niemczech - 560 tys., o 125 tys. więcej niż trzy lata temu. Popularne są Irlandia i Holandia, w których żyje - odpowiednio - 115 tys. i 103 tys. osób z Polski.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Polska-emigracja-zbliza-sie-do-rekordowego-wyniku,wid,16905956,wiadomosc.html

Picuj, picuj, mój dziedzicu. Podawane są tylko dane osób które na stałe opuścili Polskę, większe tyle jeździ do Niemiec podmywać Niemcom dupy nie wymeldowując się z Polski, czyli za granicę zarobkowo wyjeżdża ok. 5 mln. Polaków...., tu tylko zostają administratorzy i menelstwo, penerstwo...

boukun

Data: 2014-09-24 09:25:14
Autor: boukun
"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lvts4i$ose$1mx1.internetia.pl...
[...]

~jeszcze polak 1 godzinę i 22 minuty temu

Nie ma się co dziwić sam za 2 tygodnie uciekam stad do Norwegii mam 27 lat i
żadnych perspektyw w Polsce nic dobrego tu w tym kraju mnie nie spotka za
uczciwa prace mogę sobie waciki kupić i tyle na nic mnie nie stać. Mam zone
i drugie dziecko w drodze ale juz nie długo ja ani moja zona a na pewno nie
moje dzieci nie będziemy pracować na polskich zlodzieji począwszy od
pracodawcy a konczywszy na rządzie i wszystkim polecam uciekać stad!!! Komu
będę mógł to pomoge stad wyjechac

~taka prawda 54 minuty temu

Uciekają przed wyzyskiem i POniżeniem godności przez mafie nepotyczna która
stworzyła ,, szlachtę ,, i niewolników którzy na nich robią i maja zadanie
na ta bezkarna gangrenę ciężko pracować i płodzić nowych niewolników . Tyle
i tylko tyle ..................

Jozeff 55 minut temu

Zostaną tylko biedni emeryci,,,,,,,,,,i oligarchowie.........Ciekawy kraj.

~Damian 57 minut temu

Djcie spokój Tusku.

~i 59 minut temu

a ile Żydów żyje w Polsce?

~daniel 1 godzinę i 1 minutę temu

Za czasów Hitlera i II wojny światowej Polaka straciła 5,6 - 5,8 mln Polaków
a Za czasów Tuska 2,7 mln . Piszę straciła bo jest mało prawdopodobne by
wrócili . Na dobrą sprawę też trzeba ścigać za zbrodnie przeciwko narodowi .

~Szosza 1 godzinę i 2 minuty temu

Wg. GUS'u. A te dane mają się nijak do danych, np. brytyjskich. Tak samo z
wskaźnikiem bezrobocia - bezrobotnych bez prawa do świadczeń już się nie
uwzględnia.

~vasa 1 godzinę i 2 minuty temu

Mówił, że Polacy będą wracać z emigracji, bo praca w Polsce zacznie się
opłacać, A teraz nawet sam spier... ł. Kogo wyście wybrali lemingi, i to
dwukrotnie...?

~kris83 1 godzinę i 49 minut temu

nie dziwie się że młodzi wyjeżdżają z kraju gdzie są równi i równiejsi,
gdzie jedni mają przywileje i wcześniejsze emerytury a inni muszą na nich
pracować do 67 roku życia...Państwo i rząd na oszukuje to ludzie ida po
rozum do głowy by tez oszukiwać albo wyjechać... i bardzo dobrze...

~Siedze_i_PATRZE 1 godzinę i 6 minut temu

ŻAL MI NASZEGO KRAJU. Niby jesteśmy takim demokratycznym narodem a każdego
dnia sądy oskarżają niewinnych ludzi i skazują ich. Niby mamy dobrą
reputacje jako naród, ale to dzieki zwykłym Polakom pracującym za granicą.
Niby rośnie nasza pensja, ale w raz z tym rosną wydatki i podatki zwykłego
obywatela. Niby mówią o bezrobociu wśród młodych i niżu demograficznym, a
nic z tym nie robią, bo nic się nie zmienia. Jeżeli w ogóle coś robią to nie
jest to dobre (np. autostrady, niby szybsze a w bramkach stoimy) Niby nas
podziwiają, ale nie znają naszej historii. Rodzi się pytanie: KIM MY
WŁAŚCIWIE JESTEŚMY. POLAKAMI? EUROPEJCZYKAMI? MOIM ZDANIEM OBYWATELAMI
WOLNEGO ŚWIATA. JESTEŚMY JAK ŻYDZI. ROZSIANI PO CAŁYM ŚWIECIE POMIMO TEGO ŻE
MAMY OJCZYSTY KRAJ.

~konwdow 1 godzinę i 6 minut temu

Ten wynik należy pomnożyć przez 2.

Data: 2014-09-24 06:46:18
Autor: szklanynocnik
Polacy spierdalają z judeopolonii jak szczury z tonącego okrętu
W dniu środa, 24 września 2014 09:25:14 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
 Kogo wyscie wybrali lemingi, i to

dwukrotnie...?

Nawet zyd Stolcman nie podpisal ustawy zwracajacej majatek zydom amerykanskim:)

Ale Donek juz tak:) I to jak szybko zaczal pracowac nad ustawa reprywatyzacyjna:)

Data: 2014-09-24 21:28:36
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lvts4i$ose$1mx1.internetia.pl...
[...]

No i co z tego? Twoim zdaniem w Polsce jest więcej Zydów niż w Izraelu? ;-)

MW

Data: 2014-09-25 01:03:58
Autor: boukun
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:lvv69n$90v$3news.albasani.net...
[...]

Jeszcze trochę mniej...

boukun

Data: 2014-09-25 06:05:58
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lvvjp0$it1$1mx1.internetia.pl...
[...]

A tak konkretnie to ile? Możesz podać w %%.

MW

Data: 2014-09-25 02:44:46
Autor: ApostatA
W dniu 2014-09-24 o 21:28, MarkWoydak pisze:
[...]

Ponoć Izrael to jedyne panstwo na swiecie, gdzie Zydzi to najwieksza mniejszość narodowa.

--
"W Polsce wszyscy krzyczą, iż posiadają większość"

Data: 2014-09-25 02:22:38
Autor: szklanynocnik
użytkownik ApostatA napisał:

Ponoć Izrael to jedyne panstwo na swiecie, gdzie Zydzi to najwieksza mniejszość narodowa.

Sa zydami wtedy gdy jest to oplacalne, gdy chodzi o odpowiedzialnosc sa rosjanami, polakami, peruwianczykami.

Jak powiedzial p. Szewach Weiss, ta elita obsadzona przez Stalina (bo polakom nie ufal)ktora tlukla AKowcow, powstancow i polska inteligencje po zakonczeniu 2WS, to wcale nie byli zydzi, dziwnym trafem bylo to ze wszyscy jako nowe miejsce osiedlenia wybrali izrael. Przypadek? Zreszta nie ma co sie podniecac, trzeba sie asymilowac:)

Data: 2014-09-25 12:17:52
Autor: Marek
W dniu czwartek, 25 września 2014 11:22:38 UTC+2 użytkownik szklan...@gmail.com napisał:
> [...]

Jak powiedzial p. Szewach Weiss, ta elita obsadzona przez Stalina (bo polakom nie ufal)ktora tlukla AKowcow, powstancow i polska inteligencje po zakonczeniu 2WS, to wcale nie byli zydzi, dziwnym trafem bylo to ze wszyscy jako nowe miejsce osiedlenia wybrali izrael. Przypadek?

Nie znasz logiki tej wypowiedzi.
Wg Szewacha i innych ( wierzacych ) Zydow, jesli Zyd zblizyl sie do ideologii komunistycznej, to tym samym przestal byc Zydem.
Tak wiec, ci zydowscy komunisci, nie byli juz Zydami w mniemaniu Szewacha.

Data: 2014-09-25 12:29:08
Autor: Marek
W dniu czwartek, 25 września 2014 21:17:52 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

Wg Szewacha i innych ( wierzacych ) Zydow, jesli Zyd zblizyl sie do ideologii komunistycznej, to tym samym przestal byc Zydem.

Tak wiec, ci zydowscy komunisci, nie byli juz Zydami w mniemaniu Szewacha..

Ciekawe jest to, ze Zydzi , ktorzy ciemiezyli innych Zydow , dzialajac w "Judische Ordnungsdienst", jak rowniez Zydzi pomagajacy hitlerowcom w mordowaniu wspolziomkow ( Sonderkommando) pozostali nadal Zydami i cieszyli sie wolnoscia w Izraelu.
Notabene - mordercy polskich patriotow ( Nie-Zydzi - w mniemaniu Szewacha), rowniez mogli zyc spokojnie w Izraelu, do konca swoich dni.
Ich zydowscy pobratymcy, nadal mieszkajacy w Polsce, majacy wplywy, wysylali im emerytury za wierna sluzbe jeszcze przez dlugie lata.

Data: 2014-09-25 22:32:56
Autor: boukun
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:3c6dba26-50e9-4b7e-a7e9-b4fe6d997addgooglegroups.com...
> [...]

Tak wiec, ci zydowscy komunisci, nie byli juz Zydami w mniemaniu Szewacha.

Zależy na jakie potrzeby ta ideologia jest wykorzystywana. Dla obsadzania stanowisk w administracji obsadzają po linii narodowościowej, wssystko inne się nie liczy...

boukun

Data: 2014-09-25 20:27:27
Autor: boukun
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:4e52b263-7ebf-4dcf-89ab-f882b37b71f9googlegroups.com...
[...]

Gdy chodzi o odpowiedzialność, to spierdalają do Izraela...

boukun

Data: 2014-09-25 20:34:17
Autor: u2
W dniu 2014-09-25 o 20:27, boukun pisze:
Gdy chodzi o odpowiedzialność, to spierdalają do Izraela...

no to spierdalaj debilu gnojowaty:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-09-25 22:31:03
Autor: boukun
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:54246029$0$18076$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-09-25 o 20:27, boukun pisze:
Gdy chodzi o odpowiedzialność, to spierdalają do Izraela...

no to spierdalaj debilu gnojowaty:)

Sam żydziaku spierdalaj, tam twoje miejsce...

boukun

Polacy spierdalają z judeopolonii jak szczury z tonącego okrętu