Polacy to dziwny naród. Jak można głosować na Komorowskiego???

Data: 2014-12-29 16:59:00
Autor: El Comandante
Polacy to dziwny naród. Jak można głosować na Komorowskiego???
~AREK 47 minut temu

Polacy to dziwny naród. Jak można głosować na Komorowskiego??? Coż takiego osiągnął jako prezydent? Ano NIC. NIC...

A do tego okradł Polaków z Tusekiem z wielu lat emerytury...

Data: 2014-12-29 08:34:39
Autor: leming.show
użytkownik El Comandante napisał:

Polacy to dziwny naród. Jak można głosować na Komorowskiego??? Coż takiego osiągnął jako prezydent? Ano NIC. NIC...

A do tego okradł Polaków z Tusekiem z wielu lat emerytury...

Wiekszosc glosuje na "ryj" medialny. Ma nie wzbudzac negatywnych emocji,
madry byc nie musi.

Data: 2014-12-29 12:20:41
Autor: husar

"El Comandante" <el_comandante@gmail.com> wrote in message news:m7rto2$ae3$1speranza.aioe.org...
~AREK 47 minut temu

Polacy to dziwny naród. Jak można głosować na Komorowskiego??? Coż takiego osiągnął jako prezydent? Ano NIC. NIC...

A do tego okradł Polaków z Tusekiem z wielu lat emerytury...

Kim jest Osip Szczynukowicz....

http://www.augustynski.eu/osip-szczynukowicz/

Wiec to dziecko ze spermy bolszewickiej....

Data: 2014-12-29 21:12:59
Autor: El Comandante
"husar" <hhh@polo.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m7s2e5$nfp$1speranza.aioe.org...

[...]

~kpiarz (16:33)

Wart Pac pałaca a pałac Paca, zdałoby się powiedzieć znając nadawcę i adresata.

~crdx (16:24)

JA BYM CHCIAŁ PANIE KOMOROSKI BYS SIE PAN PODAŁ DO DYMISJI ..

~ala (16:06)

partia PO-WSI palikot-sld psl to SZAMBO kiła-syfilis GANGRENA dla Polski Polaków Polskosci

~pinokio (16:04)

olac obu, az do bulu.

~marian0413 (14:19)

Mam wielką nadzieję a zarazem pewność ,że jest to pocałunek śmierci dla Szczynokowicza ten osobliwy spot

~panPiotrek (16:19)

Poparłeś palikocie antypolską bandycką ustawę 67, więc teraz spier...laj - Polacy !!

~Pan Sułek (14:43)

Miałeś chamie złoty róg,ostał ci się jeno sznur.Roztrwoniłeś wszystko co miałeś,cały kapitał społecznego zaufania jakim dysponowałeś.Twój czas dobiegł już końca.Kończ waść,wstydu oszczędź sobie i nam wszystkim.Jesteś już tylko żenujący i chrzęścisz jak nadeptany robak.

Data: 2014-12-29 21:59:18
Autor: Budzik
Polacy to dziwny naród. Jak można głosować na Komorowskiego???
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

JA BYM CHCIAŁ PANIE KOMOROSKI BYS SIE PAN PODAŁ DO DYMISJI ..

Zacznij od nauki kultury i pisania, potem wysuwaj takie wnioski.

Data: 2014-12-29 16:59:20
Autor: Budzik
[...]

Juz wiemy ze Ci się demokracja nie podoba...

Data: 2014-12-29 11:05:50
Autor: szklanynocnik
użytkownik Budzik napisał:

> A do tego okradł Polaków z Tusekiem z wielu lat emerytury... > Juz wiemy ze Ci się demokracja nie podoba...

Demokracja to rzady wiekszosci, kiedy jednostka wojskowa wypelnia karty
do glosowania podbijajac procenty Bolkowi - to sa rzady mniejszosci.

Toz to elementarne łotsonie.
rzeczpospolita.com

Data: 2014-12-29 20:59:19
Autor: Budzik
Polacy to dziwny naród. Jak można głosować na Komorowskiego???
Użytkownik  szklanynocnik@gmail.com ...

> [...]

Demokracja to rzady wiekszosci, kiedy jednostka wojskowa wypelnia karty
do glosowania podbijajac procenty Bolkowi - to sa rzady mniejszosci.

Z takimi urojeniami to moze na pl.soc.psychologia?
No chyba ze masz jakies dowody?

Data: 2014-12-29 13:57:32
Autor: szklanynocnik
użytkownik Budzik napisał:

Z takimi urojeniami to moze na pl.soc.psychologia?
No chyba ze masz jakies dowody?

Mam pamiec i logike, wychodzi to cale gowno jak katyn.
A ty se mozesz wierzyc w wielkiego elektryka co generalow wychujal.

Chcesz film w hade z dolby surround?

Data: 2014-12-30 00:59:19
Autor: Budzik
[...]

Pomijając poziom argumentacji - te czasy dawno za nami.
A Tobie sie nadal generałowie po nocy snią...
Pigułke?

Data: 2014-12-30 13:33:09
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA413B2826DD3budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Generała, ojca chrzestnego tego dzisiejszego, kurewskiego systemu de bul pochował z honorami i przejął pałeczkę. Ciągle te same skurwysyńskie, antyludzkie czasy bandy okrągłostołowej...

Data: 2014-12-30 13:59:18
Autor: Budzik
[...]

No weźmiesz te pigułkę wreszcie!? Pomoże ci na fobie!

Data: 2014-12-30 15:16:34
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA413926915EA3budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nie bądź taki Stefan, czy inny Woydak...

Data: 2014-12-30 09:33:47
Autor: husar

"El Comandante" <el_comandante@gmail.com> wrote in message news:m7uc42$tel$1speranza.aioe.org...
[...]

A co to za facio? Widac broni systemu jak wilk.
Pismak jakich czy zwykly onanista?

Data: 2014-12-30 15:50:27
Autor: El Comandante
"husar" <hhh@polo.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m7ud4j$g0$1speranza.aioe.org...

[...]

Jak sam zauważyłeś, beneficjent systemu...

Data: 2014-12-30 15:21:09
Autor: Budzik
[...]

O mnie piszesz czy o MarkuWoydaku? Bo nie wywnioskowałem z dyskusji...
Ja się beneficjentem nie czuje, zapierdalam po 12 godzin dziennie za w sumie marne pieniadze, czesc rodziny mam za granica itp.
Po prostu nie lubie obłudy.

Wiadomo, jak krytykuje, to ucisniony, jak staram sie konkretnie porozmawiac to broni systemu i beneficjent - ach te proste klisze...

Data: 2014-12-29 18:10:40
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA412AE3EF7EE5budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Demokracja to będzie, jak naród weźmie władzę w swoje ręce, a dyktatorów złodzieji naszych emerytur powsadza się do więzień...

Data: 2014-12-29 18:21:14
Autor: Marek Czaplicki
El Comandante pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 29 grudnia 2014 18:10:

[...]

Czyli jak nie ma emerytur to nie ma demokracji?
ZUS ostoją?

Data: 2014-12-29 21:30:30
Autor: the_foe
W dniu 2014-12-29 o 18:10, El Comandante pisze:
[...]

Głosuj na PIS, obiecali, ze cofną zmiany, kase oddadzą z odsetkami.

--
@foe_pl

Data: 2014-12-30 16:25:17
Autor: Patriota
W dniu 2014-12-29 o 16:59, El Comandante pisze:
~AREK 47 minut temu

Polacy to dziwny naród. Jak można głosować na Komorowskiego??? Coż takiego osiągnął jako prezydent? Ano NIC. NIC...

A do tego okradł Polaków z Tusekiem z wielu lat emerytury...

A co dobrego osiągnęli Kwaśniewski czy Kaczyński? Przecież są to tylko dobrze przez naród  opłacane kukły i nic więcej.. Ot taka funkcja wymyślona na poczekaniu aby zadowolić wszystkie strony przy okrągłostołowych podziałach łupów.

Polacy to dziwny naród. Jak można głosować na Komorowskiego???