Polacy to lenie!!!!!!!!!!!!

Data: 2011-01-07 10:24:58
Autor: JAN
Polacy to lenie!!!!!!!!!!!!
Polacy to lenie!!!!!!!!!!!! miedzy 24.12 a 8.1 każde roku nie pracują ,tylko się lenią takiego LENISTWA to niema w całej europie ,tylko polak katolik to len , nierób do kwadratu,a potem do się dziwią ze jest BEZROBOCIE ,a Polsce to norma od 966 roku-to co powie kler jest święte!!!

Data: 2011-01-07 10:50:44
Autor: go!
Polacy to lenie!!!!!!!!!!!!
On 07/01/2011 10:24, JAN wrote:
[...]

chyba jak nie ma komu pracowac, to nie powinno byc bezrobocia.. nie sadzisz?

Data: 2011-01-07 03:52:36
Autor: DJ MC Donald Musk
Polacy to lenie!!!!!!!!!!!!
On 7 Sty, 11:50, "go!" <g...@gmx.nospam.us> wrote:
On 07/01/2011 10:24, JAN wrote:

> Polacy to lenie!!!!!!!!!!!! miedzy 24.12 a 8.1 ka de roku nie pracuj ,tylko si
> leni takiego LENISTWA to niema w ca ej europie ,tylko polak katolik to len ,
> nier b do kwadratu,a potem do si dziwi ze jest BEZROBOCIE ,

chyba jak nie ma komu pracowac, to nie powinno byc bezrobocia.. nie sadzisz?

Jakby Jasio wprowadzil obozy pracy np. gulagi to by wszystcy pracowali
przy wyrebach lasow i autostradach i bezrobocia by nie bylo.
Przy okazji pare milionow "nierobow" by zginelo ale co tam...

Data: 2011-01-07 13:28:07
Autor: boukun
Polacy to lenie!!!!!!!!!!!!

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:f956d61a-7b54-4794-a84b-fe289ed6f14d32g2000yqz.googlegroups.com...
On 07/01/2011 10:24, JAN wrote:

> [...]

chyba jak nie ma komu pracowac, to nie powinno byc bezrobocia.. nie sadzisz?

Jakby Jasio wprowadzil obozy pracy np. gulagi

My juz je mamy...

boukun

Data: 2011-01-07 14:02:44
Autor: Panslavista
Polacy to lenie!!!!!!!!!!!!
"JAN" <janonet4-4.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:ig6plp$hfi$1inews.gazeta.pl...

Parchy i komuchy chcą zniewolić wszystkich.
Qrwy i amatorzy darmowej lub nisko opłacanej pracy.

Data: 2011-01-07 17:08:05
Autor: Kaczysta
Polacy to lenie!!!!!!!!!!!!

Użytkownik "JAN" <janonet4-4.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ig6plp$hfi$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jednym z elementów walki z bezrobociem jest skaracanie czasu pracy (np. 6 godzinnie dziennie, 5 dni w tygodniu). Wprowadzanie wolnych dni to klasyczny sposób zwalczania bezrobocia.
AZ

Data: 2011-01-07 17:17:06
Autor: u2
Polacy to lenie!!!!!!!!!!!!
W dniu 2011-01-07 17:08, Kaczysta pisze:
Jednym z elementów walki z bezrobociem jest skaracanie czasu pracy (np.
6 godzinnie dziennie, 5 dni w tygodniu). Wprowadzanie wolnych dni to
klasyczny sposób zwalczania bezrobocia.

Jak są nadgodziny to oznacza, że szef i pracownicy to idioci. Stąd te
nawoływania za PRL-u do wyrabiania 300 % normy to czysty idiotyzm.

Data: 2011-01-07 18:03:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Polacy to lenie!!!!!!!!!!!!

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4d273a66$0$2437$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A ja naiwny myślałem, że klasycznym sposobem zwalczania bezrobocia jest tworzenie miejsc pracy (fabryk, zakładów usługowych itp.).

Jeśli wprowadzanie wolnych dni jest klasycznym sposobem zwalczania bezrobocia, to wprowadźmy 2 dniowy tydzień pracy po 2 godziny dzienne. I już mamy zerowe bezrobocie, a nawet brak rąk do pracy.

Data: 2011-01-07 23:22:45
Autor: Kaczysta
Polacy to lenie!!!!!!!!!!!!
[...]

Rzeczywiście - jesteś nie tylko naiwny ale i niedouczony (taki wykształciuch).
Na zachodzie od kilkudziesięciu lat stosuje się tę metodę - skraca się czas pracy, aby w ten sposób stworzyć dodatkowe miejsca pracy. Prosty zabieg - aby utrzymać produkcję przy skróconym czasie pracy - trzeba zatrudnić dodatkowych pracowników.
Warto byłoby sobie poczytać trochę literatury fachowej z ekonomii, a nie bazować na wiedzy wyniesionej z zajęć z ekonomii politycznej socjalizmu.
AZ

Data: 2011-01-08 11:49:59
Autor: sofu
Polacy to lenie!!!!!!!!!!!!

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4d279236$0$2503$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- --

Tą całą ekonomię pracy można dziś o kant dupy potłuc.
Dziś mamy do czynienia z czymś zupełnie innym: z tania produkcja z Chin i innych państw azjatyckich i to na niewyobrażalna skalę.
Z przenoszeniem produkcji tam gdzie jest taniej. Z uśrednianiem płac i siły nabywczej w skali światowej (jedni idą w góre inni równaja w dół).
Można zrobić tak, ze ludzie beda pracowac jeden dzien w tygodniu, a bezrobocie i tak bedzie i to jeszcze wieksze.
Oczywiscie nie dotyczy to sfery niematerialnej takiej jak różne słuzby czy urzedasów. Ale ileż mozna mnożyć stanowisk
nieprodukcyjnych?
Dopóki ludzie nie beda kupowac towarów przez siebie wytworzonych (bilans w skali gospodarki) dopóty perturbacje gospodarczo finansowe na skale swiatowa
bedą rosły. Ale na to sie nie zanosi wobec świadomej globalizacji. Ja wiedziałem o tym, że tak bedzie juz od lat 80-tych. Próba utrzymania status quo na wysokim poziomie bedzie doprowadzac do bankrutctwa i upadku całych państw. Na razie pod nóż ida te ktore gospodarczo stały na nizszym poziomie i miały gospodarczy burdel u siebie od zawsze, albo stosunkowo małe doświadczenia w radzeniu sobie z kryzysami (mała elastyczność). Nie dziwi wiec to co się dzieje np w Grecji.

sofu

Data: 2011-01-08 23:28:41
Autor: Kaczysta
Polacy to lenie!!!!!!!!!!!!

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:ig9fgo$q9f$1node1.news.atman.pl...

[...]

To fakt. Jak pokazała praktyka - żaden naukowiec z dziedziny ekonomii nie przewidział tych zajwisk. Praktyka wyprzedziła teorię.
Podobnie jest w dziedzinie finansów - dotychczasowe teorie wysiadają w obliczu tzw. inżynierii finasowej.
AZ

Polacy to lenie!!!!!!!!!!!!