Polacy to są nieźli jajcarze...

Data: 2011-10-16 12:55:27
Autor: boukun
Polacy to są nieźli jajcarze...
Ten Ruch Palikota, to chyba dla jaj?

boukun

Data: 2011-10-16 10:09:25
Autor: Bruner
Polacy to są nieźli jajcarze...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:j7edaf$h09$1mx1.internetia.pl...
Ten Ruch Palikota, to chyba dla jaj?

boukun

Ja myslalem ze PIS

Data: 2011-10-16 14:54:11
Autor: apr...
Polacy to są nieźli jajcarze...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Ten Ruch Palikota, to chyba dla jaj?

boukun
jajecznicę to kiedyś zrobi te 50 %, które nie poszło głosować na kandydatów wybranych przez prezesów partii.

Data: 2011-10-16 17:08:14
Autor: u2
W dniu 2011-10-16 16:54,  apr... pisze:
jajecznicę to kiedyś zrobi te 50 %, które nie poszło głosować na kandydatów wybranych przez prezesów partii.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

A co boisz sie utraty apanazy ? :(

Data: 2011-10-16 15:27:38
Autor: apr...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> jajecznicę to kiedyś zrobi te 50 %, które nie poszło głosować na kandydatów > wybranych przez prezesów partii.

hmmm...
ja właśnie jestem w tych 50 % :)

Data: 2011-10-16 17:31:37
Autor: u2
W dniu 2011-10-16 17:27,  apr... pisze:
A co boisz sie utraty apanazy ? :(
hmmm...
ja właśnie jestem w tych 50 % :)

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Watpliwe, bardzo watpliwe. Ty jestes z tych za zachowaniem status quo
panowania wrazej razwietki III RP :)

Data: 2011-10-16 15:58:46
Autor: apr...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> hmmm...
> ja właśnie jestem w tych 50 % :)
> http://www.gazeta.pl/usenet/

Watpliwe, bardzo watpliwe. Ty jestes z tych za zachowaniem status quo
panowania wrazej razwietki III RP :)
koleś, pierdolisz jak potłuczony, przed tobą nie mam zamiaru się tłumaczyć,
wiem, że dla takiego ideowego kołka jak ty, ktoś kto nie popiera żydów, tusków, kaczek, milerów, pawlaków, korwinów i innej czarnej i czerwonej hołoty jest inny i "nienormalny", współczuję ci gościu, zrzuć z siebie te kajdany i żyj wolnością swoich przekonań, a nie qwna i tvn-a.

Data: 2011-10-16 18:05:00
Autor: u2
W dniu 2011-10-16 17:58,  apr... pisze:
[...]

Niestety, twoja sygnaturka ciebie zdradza :)

Data: 2011-10-16 19:17:34
Autor: apr...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> http://www.gazeta.pl/usenet/

Niestety, twoja sygnaturka ciebie zdradza :)
a ja sram na tą sygnaturkę i co to ma do rzeczy, brak ci tlenu o2 ? :)

Data: 2011-10-16 21:19:29
Autor: u2
W dniu 2011-10-16 21:17,  apr... pisze:
Niestety, twoja sygnaturka ciebie zdradza :)
a ja sram na tą sygnaturkę i co to ma do rzeczy, brak ci tlenu o2 ? :)

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Nie sciemniaj, wspierasz GWno w pelni swiadomie. Za durnia ciebie nie
uwazam :)

Data: 2011-10-16 19:32:15
Autor: apr...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> a ja sram na tą sygnaturkę i co to ma do rzeczy, brak ci tlenu o2 ? :)
> http://www.gazeta.pl/usenet/

Nie sciemniaj, wspierasz GWno w pelni swiadomie. Za durnia ciebie nie
uwazam :)
udowodnij mi celowe działania mające na celu wspieranie qwna to po 1.
po 2.
a merytorycznie odniesiesz się pacanie wsi_owy ?
po 3.
może słyszałeś coś o V kolumnie, skojarz misiu.

Data: 2011-10-16 22:51:49
Autor: u2
W dniu 2011-10-16 21:32,  apr... pisze:
> [...]
po 3.
może słyszałeś coś o V kolumnie, skojarz misiu.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->

E tam, obserwator vel arp cos tam. Dowod powyzej :)

Data: 2011-10-16 17:48:09
Autor: the_foe
Polacy to są nieźli jajcarze...
W dniu 2011-10-16 16:54,  apr... pisze:
jajecznicę to kiedyś zrobi te 50 %, które nie poszło głosować na kandydatów
wybranych przez prezesów partii.
gdyby jakos zmusic te 50% do pojscia na wybory, to okazaloby sie ze Palikot wygralby wybory a PIS bylby na granicy progu.

--
the_foe

Data: 2011-10-16 18:56:30
Autor: Polok_Prawdziwy
boukun wrote:

Ten Ruch Palikota, to chyba dla jaj?

Acemutak myślis...?

Data: 2011-10-16 18:13:27
Autor: Pomian
Dnia 16-10-2011 o 16:56:30 Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu>  napisał(a):

boukun wrote:

Ten Ruch Palikota, to chyba dla jaj?

Acemutak myślis...?

Zachowanie Palikota na to wskazuje, on sie po prostu bawi.
Nie ma w jego dzialaniu, żadnej głebszej mysli, wszystko to
powierzchowne. Niemniej moze sie na cos przydac.
--
tp

Data: 2011-10-16 19:49:12
Autor: Polok_Prawdziwy

napisał(a):

boukun wrote:

[...]

Bojowim....

- fakt.., codo Palikota, to nicego pewny niejezem - bismesman toci jezd, noto syćko podtym kontem robić bedzie...

Ale zdrugiej strony, niezaleznie łod jego planuw, cosik siem w Polcce "rusyło"...

Ludziom łodwagi psybedzie WYPASIONYM FRATROM WMORDEM NAPLUć...!

PS - bo jesce dziesińć lot i WATYKON łoficjalnie z Polcki KOLONIEM byucynił...

Data: 2011-10-16 22:38:46
Autor: boukun

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał w wiadomości news:f9erm8-g7r.ln1server.linuxfan.de...
boukun wrote:

Ten Ruch Palikota, to chyba dla jaj?

Acemutak myślis...?

No te pedały, transwestyci...

boukun

Data: 2011-10-16 23:12:50
Autor: Polok_Prawdziwy

boukun wrote:

Ten Ruch Palikota, to chyba dla jaj?

Acemutak myślis...?

No te pedały, transwestyci...

Eeeetam...
- dajessiem multimediom sterować...

Niewidzis, zeto zwykło nagonka...

Pomyślno logicnie...

- Palikotuw jezd 40-u..., a GRYZIPIURKAZAśTERYGROSE, ino 2-3 widzom...

Ale nieto problemem jezd - żODEN ztych "twożoncych" niełodniesie siem muretorycnie do wnioskuw Palikowtuw, ino nazasadzie PSEKUPEKŁODPUSTOWYCH prubujom pseksyceć i zawselkom cenem łocerniać tych ludzi...!

Polacy to są nieźli jajcarze...