Polacy to wyjątkowo spokojny naród

Data: 2013-02-20 06:57:16
Autor: Stachu Chebel
Polacy to wyjątkowo spokojny naród
Data: 2013-02-20 16:09:45
Autor: u2
Polacy to wyjątkowo spokojny naród
W dniu 2013-02-20 15:57, Stachu Chebel pisze:
A Bułgarzy się wkurwili..

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,13429885,Premier_Bulgarii_podal_sie_do_dymisji__Dwa_tygodnie.html

Jak podwyzki beda takie jak w Bulgarii to i u nas wyjda na ulice ...-;)

Data: 2013-02-20 07:24:14
Autor: Stachu Chebel

--

Tymczasem u Bułgarów po podwyżce 1kWh wychodzi na nasze 0,42PLN. A u
nas...

http://zaklad.energetyczny.w.interia.pl/ceny.html

Data: 2013-02-20 16:34:12
Autor: u2
W dniu 2013-02-20 16:24, Stachu Chebel pisze:
On 20 Lut, 16:09, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

U Bulgarow skoczylo dwa razy. U nas sa ciche kroczace podwyzki, nie skokowe....-;)

Data: 2013-02-20 18:25:47
Autor: t-1
Polacy to wyjątkowo spokojny naród

Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał

Tymczasem u Bułgarów po podwyżce 1kWh wychodzi na nasze 0,42PLN. A u
nas...
http://zaklad.energetyczny.w.interia.pl/ceny.html

do ceny prądu należy  jeszcze doliczyć różne opłaty :
stałą
zmienną
przejściową
abonamentową
Przy małym zużyciu prądu mogą znacznie zwiększyć cenę kilowatogodziny.

Jak zapewnił z dumą mój dostawca, cena prądu dla odbiorców detalicznych w najbliższym czasie nie wzrośnie.
Zapomniał dodać, że ceny hurtowe w ciągu ostatniego roku znacznie spadły.

Data: 2013-02-20 16:56:19
Autor: Przemysław M.
Dnia Wed, 20 Feb 2013 16:09:45 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Ty nie wyjdziesz. Ty masz pietra. ;-))))

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-20 18:50:08
Autor: No pasaran
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5124e73a$0$1294$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W Polsce są jeszcze gorsze podwyżki wszystkiego, tylko nie pensji roboli, pełzające podwyżki, no i kasują podatki od wszystkiego i niczego...
A zniewolony naród dzierży i się modli..., jak Żydzi nakazali i nauczyli...

Polacy to wyjątkowo spokojny naród