Polacy upadają coraz niżej...

Data: 2009-12-06 20:52:14
Autor: boukun
Polacy upadają coraz niżej...
Co zrobił kapitalizm z człowieka...

Ciężkie czasy nastały dla Polaków. dzisiaj widziałem przez okno w swoim biurze, jak mojego bardzo dobrego sąsiada jacyś jego znajomi wnosili prawie nieprzytomnego do domu. Jeszcze go w takim stanie nigdy nie widziałem, nie mógł ustać na własnych nogach, a że chłopisko ciężkie, to go wciągało dwóch po schodach i przy drzwiach, już na leżąco do korytarza... Facet nigdy tak się nie upijał, prowdzi mały biznes i jest daleko po 50-ce. Kiedyś się usmiechał, jak ja byłem napruty jak meserszmidt.. Prawdopodobnie przyczyną jego załamania było to, że dwa tygod nie temu powiesił się jego 41 letni pomocnik, w piwnicy bloku swojej konkubiny, z którą miał dziecko. Ten pomocnik był tydzień przed swoją samobójczą śmiercią u mnie i podziwiał mój kominek, który sam zrobiłem i sam się chwalił, że wszystko potrafi zrobić. Faktycznie, sąsiadowi cały dom wyremontował, od wykafelkowania garażu, aż po elewację. Przyjechał na te tereny z Podhala, góral na niego sąsiad mówił... Był taki zawsze usmiechnięty i też śmiał się, jak miałem kiedyś kaca i łapałem się za brzuch...

Życie teraz to jedna wielka udręka, ludzie już w nic nie wierzą, upadają najsilniejsi z dnia na dzień...

boukun

Data: 2009-12-06 15:08:15
Autor: Bruner
Polacy upadają coraz niżej...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:hfh2mb$a1b$1nemesis.news.neostrada.pl...
Co zrobił kapitalizm z człowieka...
swojej konkubiny, z którą miał dziecko. Ten pomocnik był tydzień przed swoją samobójczą śmiercią u mnie i podziwiał mój kominek,

to po chuja pokazujesz swoje kominki, facet sie powiesil z zazdrosci a tak by zyl jeszcze

Data: 2009-12-06 21:11:06
Autor: Piotr
Polacy upadają coraz niżej...
Dnia Sun, 6 Dec 2009 15:08:15 -0500, Bruner napisał(a):

to po chuja pokazujesz swoje kominki, facet sie powiesil z zazdrosci a tak by zyl jeszcze

Boszz... To szkoda, że mu tego nie pokazał:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
Bo by do dzisiaj lał ze śmiechu, zamiast się wieszać.
Piotr

Data: 2009-12-06 21:54:49
Autor: raff
Polacy upadają coraz niżej...
Bruner pisze:

[...]

zobaczyl bokuna kominek i sie powiesil ?

R.

Data: 2009-12-06 12:59:46
Autor: Hans Kloss
Polacy upadają coraz niżej...
raff napisał(a):

zobaczyl bokuna kominek i sie powiesil ?

Może zobaczył boukuna pysk......itd? Może uznał ze skoro rodzą się
takie mutanty jak bekon  to niechybnie gatunek ludzki zmierza  ku
zagładzie i nie ma sensu przedłużać jego agonii swoją dalszą
obecnością na tej planecie?
J-23

Data: 2009-12-06 22:06:11
Autor: raff
Polacy upadają coraz niżej...
Hans Kloss pisze:
raff napisał(a):

[...]

Moze bekon przekazal mu swoja madrosc zyciowa. Ten przemyslal i sie powiesil.

R.

Data: 2009-12-06 22:19:54
Autor: Prawusek
Polacy upadają coraz niżej...
"raff" <trytytyty13@autograf.pl> wrote in message
Hans Kloss pisze:

> [...]
> obecnością na tej planecie?
> J-23

Moze bekon przekazal mu swoja madrosc zyciowa. Ten przemyslal i sie

Odkrył w sobie parcha?

Data: 2009-12-06 22:30:34
Autor: boukun
Polacy upadają coraz niżej...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:c14cbdc8-9ab3-4806-b569-4b4cf12100e6g23g2000vbr.googlegroups.com...
raff napisał(a):

[...]

Urodziłeś się i od tego momentu umierasz, ale nie wiesz, kiedy twój koniec nastąpi...

boukun

Data: 2009-12-06 22:29:39
Autor: Piotr
Polacy upadają coraz niżej...
Dnia Sun, 06 Dec 2009 21:54:49 +0100, raff napisał(a):

zobaczyl bokuna kominek i sie powiesil ?

Jak ktoś ma doła, to sam widok wałkuna powinien wystarczyć...
Ta łajza mogłaby straszyć w lunaparku.
Piotr

Data: 2009-12-06 21:04:31
Autor: Adam
Polacy upadają coraz niżej...
No cóż - słabi ludzie. Socjalizm i powszechne rozdawnictwo zdegenerowało ich do tego stopnia, że stali się pijanymi dziećmi we mgle.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4665 (20091206) __________

Data: 2009-12-06 22:19:13
Autor: MH
Polacy upadają coraz niżej...
No cóż - słabi ludzie. Socjalizm i powszechne rozdawnictwo zdegenerowało ich do tego stopnia, że stali się pijanymi dziećmi we mgle.

Srele morele !!!  Nie , bym bronił socjalizmu za wszelką cenę , ale
zdegenerowane , to zostało pokolenie twoich latorości... Akurat wykształcenie w
tamtych czasach rozdawane nie było !!  W przeciwieństwie do dnia dzisiejszego
.... Ty właśnie powinieneś o tym wiedzieć bardzo dobrze !!  Jeżeli gówniarzeria
nie chce się uczyć , to co ?? Czekasz na jakieś poprawki ??  To jest dopiero
rozdawnictwo !!
Rrrwa jego mać , ja mam już dość MATOŁÓW chwalących się dyplomami ukończenia "wyższych" studiów na akademiach humanistyczno-technicznych..  Taaak , pamiętam ,
za komuny obowiązywał system egzaminów na studia..  Taaak , też były "punkty" za
pochodzenie... Parę miejsc owi z punktami zabierali za wstępie... Z reguły
wylatywali po pierwszym semestrze. Zdarzały się co prawda wyjątki.. Znam z
autopsji .. Paru facetów , którzy wyglądali jak ostatnie obwiesie , mieli
trudności z poprawnym wysłowieniem się , ale w kierunku studiów , jakiego się
podjęli , byli naprawdę rewelacyjni !!!  Natomiast ... , jeżeli bardzo
młodociany człowiek ma problemy na poziomie podstawówka/gimnazjum/szkoła średnia
, to przestań pleść głupoty , tylko na poważnie zajmij się dziećmi.

Bo zaczynasz pieprzyć jak Kruk Ph.D. !!!

MH --

Data: 2009-12-06 22:28:53
Autor: boukun
Polacy upadają coraz niżej...

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:0599.00000265.4b1c1fd1newsgate.onet.pl...
[...]

Dzisiaj sobie kupisz wykształcenie u oj. dyrektora na Wyższej Szkole Kultury Społecznej..., albo innego hochsztaplera politruka...

boukun

Data: 2009-12-07 09:35:47
Autor: cirrus
Polacy upadają coraz niżej...
[...]

A te "wyjątki" to na którym roku jestem panie dziekanie?

--
stevep

Data: 2009-12-06 22:26:16
Autor: boukun
Polacy upadają coraz niżej...

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hfh3d0$aet$1nemesis.news.neostrada.pl...
No cóż - słabi ludzie. Socjalizm i powszechne rozdawnictwo zdegenerowało ich do tego stopnia, że stali się pijanymi dziećmi we mgle.
AC

Gdybyś zapomniał lub przespał, od ponad 20 lat mamy kapitalizm...

boukun

Data: 2009-12-06 21:35:00
Autor: Prawusek
Polacy upadają coraz niżej...

Tak to jest gdy dopuści się partie szmondaków do knesejmu i władzy.

Data: 2009-12-08 13:57:33
Autor: Marek
Polacy upadają coraz niżej...
On 6 Gru, 20:52, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Jeden sie powiesil, a drugi zapije sie na smierc.

Zycie w twoim sąsiedztwie ne jest zdrowe...

Data: 2009-12-08 23:28:35
Autor: boukun
Polacy upadają coraz niżej...

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:c90f5996-0fda-4195-b93a-47c39ea9e438k17g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- --
Kiedyś mój najlepszy kolega sobie żartował po pijaku, "jestem ciekaw, który z nas się znajdzie pierwszy na tym cmentarzu"... No i kilka tygodni później zapił się w wieku 42 lat na śmierć...

boukun

Data: 2009-12-09 16:50:05
Autor: boukun
Polacy upadają coraz niżej...

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:hfofu0$n3t$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Gdzie tam. Nalewki.

boukun

Data: 2009-12-09 16:54:45
Autor: konserwator
Polacy upadają coraz niżej...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hfohk0$lnc$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

pewnie te produkowane przez Palikota z PO!

Data: 2009-12-08 14:02:32
Autor: Marek
Polacy upadają coraz niżej...
[...]

Ja znalem takiego, ktory za komuny codziennie był wnoszony do domu, a
teraz tez nie zmienil upodoban...

Polacy upadają coraz niżej...