Polacy upadają coraz niżej...

Data: 2009-12-06 21:04:31
Autor: Adam
Polacy upadają coraz niżej...
No cóż - słabi ludzie. Socjalizm i powszechne rozdawnictwo zdegenerowało ich do tego stopnia, że stali się pijanymi dziećmi we mgle.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4665 (20091206) __________

Data: 2009-12-06 22:19:13
Autor: MH
Polacy upadają coraz niżej...
No cóż - słabi ludzie. Socjalizm i powszechne rozdawnictwo zdegenerowało ich do tego stopnia, że stali się pijanymi dziećmi we mgle.

Srele morele !!!  Nie , bym bronił socjalizmu za wszelką cenę , ale
zdegenerowane , to zostało pokolenie twoich latorości... Akurat wykształcenie w
tamtych czasach rozdawane nie było !!  W przeciwieństwie do dnia dzisiejszego
.... Ty właśnie powinieneś o tym wiedzieć bardzo dobrze !!  Jeżeli gówniarzeria
nie chce się uczyć , to co ?? Czekasz na jakieś poprawki ??  To jest dopiero
rozdawnictwo !!
Rrrwa jego mać , ja mam już dość MATOŁÓW chwalących się dyplomami ukończenia "wyższych" studiów na akademiach humanistyczno-technicznych..  Taaak , pamiętam ,
za komuny obowiązywał system egzaminów na studia..  Taaak , też były "punkty" za
pochodzenie... Parę miejsc owi z punktami zabierali za wstępie... Z reguły
wylatywali po pierwszym semestrze. Zdarzały się co prawda wyjątki.. Znam z
autopsji .. Paru facetów , którzy wyglądali jak ostatnie obwiesie , mieli
trudności z poprawnym wysłowieniem się , ale w kierunku studiów , jakiego się
podjęli , byli naprawdę rewelacyjni !!!  Natomiast ... , jeżeli bardzo
młodociany człowiek ma problemy na poziomie podstawówka/gimnazjum/szkoła średnia
, to przestań pleść głupoty , tylko na poważnie zajmij się dziećmi.

Bo zaczynasz pieprzyć jak Kruk Ph.D. !!!

MH --

Data: 2009-12-06 22:28:53
Autor: boukun
Polacy upadają coraz niżej...

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:0599.00000265.4b1c1fd1newsgate.onet.pl...
[...]

Dzisiaj sobie kupisz wykształcenie u oj. dyrektora na Wyższej Szkole Kultury Społecznej..., albo innego hochsztaplera politruka...

boukun

Data: 2009-12-07 09:35:47
Autor: cirrus
Polacy upadają coraz niżej...
[...]

A te "wyjątki" to na którym roku jestem panie dziekanie?

--
stevep

Data: 2009-12-06 22:26:16
Autor: boukun
Polacy upadają coraz niżej...

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hfh3d0$aet$1nemesis.news.neostrada.pl...
No cóż - słabi ludzie. Socjalizm i powszechne rozdawnictwo zdegenerowało ich do tego stopnia, że stali się pijanymi dziećmi we mgle.
AC

Gdybyś zapomniał lub przespał, od ponad 20 lat mamy kapitalizm...

boukun

Polacy upadają coraz niżej...