Polacy upadają coraz niżej...

Data: 2009-12-06 15:08:15
Autor: Bruner
Polacy upadają coraz niżej...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:hfh2mb$a1b$1nemesis.news.neostrada.pl...
Co zrobił kapitalizm z człowieka...
swojej konkubiny, z którą miał dziecko. Ten pomocnik był tydzień przed swoją samobójczą śmiercią u mnie i podziwiał mój kominek,

to po chuja pokazujesz swoje kominki, facet sie powiesil z zazdrosci a tak by zyl jeszcze

Data: 2009-12-06 21:11:06
Autor: Piotr
Polacy upadają coraz niżej...
Dnia Sun, 6 Dec 2009 15:08:15 -0500, Bruner napisał(a):

to po chuja pokazujesz swoje kominki, facet sie powiesil z zazdrosci a tak by zyl jeszcze

Boszz... To szkoda, że mu tego nie pokazał:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
Bo by do dzisiaj lał ze śmiechu, zamiast się wieszać.
Piotr

Data: 2009-12-06 21:54:49
Autor: raff
Polacy upadają coraz niżej...
Bruner pisze:

[...]

zobaczyl bokuna kominek i sie powiesil ?

R.

Data: 2009-12-06 12:59:46
Autor: Hans Kloss
Polacy upadają coraz niżej...
raff napisał(a):

zobaczyl bokuna kominek i sie powiesil ?

Może zobaczył boukuna pysk......itd? Może uznał ze skoro rodzą się
takie mutanty jak bekon  to niechybnie gatunek ludzki zmierza  ku
zagładzie i nie ma sensu przedłużać jego agonii swoją dalszą
obecnością na tej planecie?
J-23

Data: 2009-12-06 22:06:11
Autor: raff
Polacy upadają coraz niżej...
Hans Kloss pisze:
raff napisał(a):

[...]

Moze bekon przekazal mu swoja madrosc zyciowa. Ten przemyslal i sie powiesil.

R.

Data: 2009-12-06 22:19:54
Autor: Prawusek
Polacy upadają coraz niżej...
"raff" <trytytyty13@autograf.pl> wrote in message
Hans Kloss pisze:

> [...]
> obecnością na tej planecie?
> J-23

Moze bekon przekazal mu swoja madrosc zyciowa. Ten przemyslal i sie

Odkrył w sobie parcha?

Data: 2009-12-06 22:30:34
Autor: boukun
Polacy upadają coraz niżej...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:c14cbdc8-9ab3-4806-b569-4b4cf12100e6g23g2000vbr.googlegroups.com...
raff napisał(a):

[...]

Urodziłeś się i od tego momentu umierasz, ale nie wiesz, kiedy twój koniec nastąpi...

boukun

Data: 2009-12-06 22:29:39
Autor: Piotr
Polacy upadają coraz niżej...
Dnia Sun, 06 Dec 2009 21:54:49 +0100, raff napisał(a):

zobaczyl bokuna kominek i sie powiesil ?

Jak ktoś ma doła, to sam widok wałkuna powinien wystarczyć...
Ta łajza mogłaby straszyć w lunaparku.
Piotr

Polacy upadają coraz niżej...