Polacy urodzeni niewolnicy?

Data: 2010-09-21 17:33:01
Autor: boukun
Polacy urodzeni niewolnicy?
Córka mówi, że Polacy nic nie znaczą i nigdy nic nie znaczyli, że odwiecznie byliśmy ciemnym i niewykształconym narodem niewolników.

Twierdzi, że nazwa słowianie pochodzi od sklawinów, tak opisywał nas Prokopiusz z Cezarei.

Jednym z tematów jej lekcji boło Sklawinowie - północny barbarzyńcy. Początki Słowian.

Sklarus -> sklawinowie -> Słowianie -> niewolnicy

Barbarzyńca - kiedyś (barbarus) osoba nieznająca łaciny, mówiąca innym językiem. Traktowana gorzej, ze względu na niski stopień rozwoju cywilizacyjnego.
Sklawinowie - północni barbarzyńcy

"[...] plemiona te, Sklawinowie iAntowie, nie podlegają władzy jednego człowieka, lecz od dawna żyją w ludowfadztwie, i dlatego zawsze wszystkie pomyślne i niepomyślne sprawy załatwiane bywają na ogólnym zgromadzeniu. A także w zakresie innych szczegółów krótko można powiedzieć, że jedfji i drudzy ci północni barbarzyńcy mają te same urządzenia i obyczaje. Uważają bowiem, że jeden tylko bóg, twórca błyskawicy, jest panem całego świata, i składają mu w darze woły i wszystkie inne zwierzęta ofiarne. O przeznaczeniu nic nie wiedzą ani nie przyznają mu żadnej roli w życiu ludzkim, ale kiedy śmierć zajrzy im w oczy czy to w chorobie, czy na wojnie, ślubują wtedy, że jeżeli jej unikną, złożą bogu natychmiast ofiarę w zamian za ocalone życie, a uniknąwszy śmierci, składają ofiarę, jak przyobiecali, i są przekonani, że kupili

sobie ocalenie za tę wtaśnie ofiarę. Oddają ponadto cześć rzekom, nimfom i innym jakimś duchom i sktadają im wszystkim ofiary, a w czasie tych ofiar czynią wróżby.

Mieszkają w nędznych chatach, osiedleni z dala jedni od drugich, a przeważnie każdy zmienia kilkakrotnie miejsce zamieszkania.

Stając do walki, na ogół idą pieszo na nieprzyjaciela, mając w ręku tarczę i dzidę, pancerza natomiast nigdy nie wdziewają. Niektórzy nie mają koszul ani płaszcza, lecz jedynie długlespodnie podkasane aż do kroku, i tak stają do walki z wrogiem.

Obydwa plemiona mówią jednym językiem, niesłychanie barbarzyńskim. A nawet i zewnętrznym wyglądem nie różnią się między sobą, wszyscy bowiem są rośli i niezwykle silni, a skóra ich i włosy nie są ani bardzo białe lub płowe, ani nie przechodzą zdecydowanie w kolor ciemny, lecz wszyscy są rudawi. Życie wiodą twarde i na najniżeszej stopie, jak Massageci (Hunowie), i brudem są okryci stale jak i oni. A przecież bynajmniej nie są niegodziwi z natury lub skłonni do czynienia zła, lecz prostotą obyczajów również przypominają Hunów [...]".

I tak nam od średniowiecza to życie na najniższej stopie i w ciemnogrodzie pozostało aż do dziś...

I co tu sie teraz dziwić, że cywilizowane narody i Żydzi zaszczepili nam żydowską wiarę, którą teraz przyjmujemy jako swoją i latamy i walczymy z drewnianymi krzyżykami...

boukun

Data: 2010-09-21 17:37:26
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-21 17:33, boukun pisze:
Córka mówi, że Polacy nic nie znaczą i nigdy nic nie znaczyli, że odwiecznie byliśmy ciemnym i niewykształconym narodem niewolników.

boukun

A ty co sądzisz o słowach córki?

Data: 2010-09-21 19:12:51
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i7akbe$bk4$1news.onet.pl...
[...]

Ma to po mnie...

boukun

Data: 2010-09-21 21:04:47
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-21 19:12, boukun pisze:

[...]

No to się mylicie - ty i twoja córka. Jestem Polakiem, ale dla mnie raczej śmierć niż praca na jakiegoś kapitalistycznego wieprza. Więc  wytłumacz córce że Polak Polakowi nierówny. Wrzucanie wszystkich do jednego worka jest niemądre.

Data: 2010-09-21 18:38:32
Autor: Klin
Użytkownik boukun napisał:
[...]

   Ty sobie myślisz, że należysz do Rasy Panów?    Pycha poprzedza upadek - uważaj!

Data: 2010-09-21 19:15:44
Autor: boukun

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:i7an2g$j7s$1news.onet.pl...
Użytkownik boukun napisał:
[...]

-- -- -- -- -- -- -
Ja jestem wyjątek... Nie mógłbym być niewolnikiem, takie geny...

boukun

Data: 2010-09-21 19:21:58
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i7ajhe$nt7$1mx1.internetia.pl...
Córka mówi, że Polacy nic nie znaczą i nigdy nic nie znaczyli, że odwiecznie byliśmy ciemnym i niewykształconym narodem niewolników.

no nie wszyscy sa jak Kałecki!
corka sie moze zalapie na "taniec z gwiazdami" to sobie odbije ale....
wiesz co mam na mysli....

Data: 2010-09-21 19:23:16
Autor: boukun

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:i7apjm$us2$1news.ett.com.ua...

[...]

A co ja Stolzman jaki czy inny Rosati, żeby córka załapała się na taniec z gwiazdami?

boukun

Data: 2010-09-21 12:42:25
Autor: Marek
On 21 Wrz, 19:23, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot> napisał w
> [...]

> wiesz co mam na mysli....

A co ja Stolzman jaki czy inny Rosati, żeby córka załapała się na taniec z

Jak twoja córka będzie jezdziła na wakacje do mamusi - do Niemiec, to
tam pozna Turka, albo jakiegoś Italiano , za ktorego wyjdzie za mąż i
wtedy pozna smak wolności...

Data: 2010-09-21 20:03:48
Autor: awe
Polacy urodzeni niewolnicy?
Boukun nie moge uwierzyc ze jestes taka dupa jas. Powinienes wiedziec skad jest to sklavini.
awe

Polacy urodzeni niewolnicy?