Polacy urodzeni niewolnicy?

Data: 2010-09-21 19:21:58
Autor: D. J. MC Donald Musk
Polacy urodzeni niewolnicy?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i7ajhe$nt7$1mx1.internetia.pl...
Córka mówi, że Polacy nic nie znaczą i nigdy nic nie znaczyli, że odwiecznie byliśmy ciemnym i niewykształconym narodem niewolników.

no nie wszyscy sa jak Kałecki!
corka sie moze zalapie na "taniec z gwiazdami" to sobie odbije ale....
wiesz co mam na mysli....

Data: 2010-09-21 19:23:16
Autor: boukun

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:i7apjm$us2$1news.ett.com.ua...

[...]

A co ja Stolzman jaki czy inny Rosati, żeby córka załapała się na taniec z gwiazdami?

boukun

Data: 2010-09-21 12:42:25
Autor: Marek
On 21 Wrz, 19:23, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot> napisał w
> [...]

> wiesz co mam na mysli....

A co ja Stolzman jaki czy inny Rosati, żeby córka załapała się na taniec z

Jak twoja córka będzie jezdziła na wakacje do mamusi - do Niemiec, to
tam pozna Turka, albo jakiegoś Italiano , za ktorego wyjdzie za mąż i
wtedy pozna smak wolności...

Data: 2010-09-21 21:43:48
Autor: u2
W dniu 2010-09-21 21:42, Marek pisze:
Jak twoja córka będzie jezdziła na wakacje do mamusi - do Niemiec, to
tam pozna Turka, albo jakiegoś Italiano , za ktorego wyjdzie za mąż i
wtedy pozna smak wolności...

Albo zniewolenia.

Polacy urodzeni niewolnicy?