Polacy w Izraelu głosowali na PO...

Data: 2011-10-10 20:45:53
Autor: jadrys
Polacy w Izraelu głosowali na PO...
W dniu 2011-10-10 16:38, Tzva Adonai pisze:
Gdyby chciało mi się głosować, to też zagłosowałbym na Platformę,
chociaĹĽ nie jest to partia z mojej bajki...

A jaka to jest ta partia z twojej bajki?

Data: 2011-10-10 11:51:55
Autor: Marek
On Oct 10, 8:45 pm, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-10-10 16:38, Tzva Adonai pisze:

> Gdyby chciało mi się głosować, to też zagłosowałbym na Platformę,
> chociaż nie jest to partia z mojej bajki...

A jaka to jest ta partia z twojej bajki?

NSDAP

Data: 2011-10-10 12:00:03
Autor: Tzva Adonai
jadrys napisał(a):

A jaka to jest ta partia z twojej bajki?

Z polskich partii obecnych na scenie politycznej to chyba Ruch
Palikota - poł±czenie liberalizmu gospodarczego z radykaln±
lewicowo¶ci± w sferze obyczajowej... Osobi¶cie jestem również gor±cym
zwolennikiem wolno¶ci słowa w wydaniu amerykańskim (dozwolona nawet
mowa nienawi¶ci), całkowit± legalizacj± narkotyków, powszechnym
dostępem do broni palnej, równouprawnieniem zwi±zków jednopłciowych
itp oraz czę¶ciow± legalizacj± pedofilii...

Data: 2011-10-10 12:07:25
Autor: Marek
On Oct 10, 9:00 pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
jadrys napisał(a):

> [...]

dostępem do broni palnej, równouprawnieniem zwi±zków jednopłciowych
itp oraz czę¶ciow± legalizacj± pedofilii...

A co z nekrofilia ?
Czesciowa pedofilia ? Co to takiego ?

Data: 2011-10-11 16:46:39
Autor: u2
jadrys napisał(a):

[...]

Na to przyjdzie kolej po legalizacji pedofilii przez cwela :)

Data: 2011-10-10 21:14:21
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-10 21:00, Tzva Adonai pisze:
jadrys napisał(a):

A jaka to jest ta partia z twojej bajki?
Z polskich partii obecnych na scenie politycznej to chyba Ruch
Palikota - połączenie liberalizmu gospodarczego z radykalną
lewicowością w sferze obyczajowej... Osobiście jestem również gorącym
zwolennikiem wolności słowa w wydaniu amerykańskim (dozwolona nawet
mowa nienawiści), całkowitą legalizacją narkotyków, powszechnym
dostępem do broni palnej, równouprawnieniem związków jednopłciowych
itp oraz częściową legalizacją pedofilii...

Czyli wracaj do Polski, załóż partię i możesz liczyć na mój głos w następnych wyborach..

Polacy w Izraelu głosowali na PO...