Polacy w Izraelu g³osowali na PO...

Data: 2011-10-10 07:38:05
Autor: Tzva Adonai
Polacy w Izraelu g³osowali na PO...
Gdyby chcia³o mi siê g³osowaæ, to te¿ zag³osowa³bym na Platformê,
chocia¿ nie jest to partia z mojej bajki... Tylko PO w tych wyborach
mia³o szansê odsun±æ PiS od w³adzy...

***

Polacy w Izraelu wybrali Platformê

Polacy g³osuj±cy w Izraelu w wyborach parlamentarnych postawili na PO
przed PiS i SLD, na Donalda Tuska przed Jaros³awem Kaczyñskim i
Ryszardem Kaliszem - mówi± wyniki og³oszone oko³o pierwszej nad ranem.
W wyborach do Senatu zwyciê¿y³a Barbara Borys-Damiêcka (PO) przed
Katarzyn± Janin± £aniewsk±-B³aszczak z PiS i W³adys³awem Izbanem
(PSL).

http://www.wprost.pl/ar/265100/Polacy-w-Izraelu-wybrali-Platforme/

Data: 2011-10-10 11:42:14
Autor: Marek
On Oct 10, 4:38 pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
[...]

No i na nic sie zdalo zapalanie swiatelek hanukowych....
Radze wyciagnac z tego wnioski.
Musle, ze wyrazna opcja antyzydowska moglaby dac pare procent wiecej.

Data: 2011-10-10 11:45:16
Autor: Tzva Adonai
Polacy w Izraelu g³osowali na PO...
Marek napisa³(a):

Musle, ze wyrazna opcja antyzydowska moglaby dac pare procent wiecej.

Kaczyñski nigdy nie obierze opcji anty¿ydowskiej, za bardzo kocha
swoj± mamê... Do koñca swoich dni bêdzie siê miota³ pomiêdzy
germanofobi± i rusofobi±...

Data: 2011-10-10 11:53:25
Autor: Marek
Polacy w Izraelu g³osowali na PO...
On Oct 10, 8:45 pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
Marek napisa³(a):

> [...]

Kaczyñski nigdy nie obierze opcji anty¿ydowskiej, za bardzo kocha
swoj± mamê... Do koñca swoich dni bêdzie siê miota³ pomiêdzy

Wlasnie dalem mu dobra rade...

Data: 2011-10-10 17:14:46
Autor: u2
W dniu 2011-10-10 16:38, Tzva Adonai pisze:
Polacy w Izraelu wybrali Platformê

No tez tak myslalem, ze to byla dyrektywa z Jerozolimy. W koncu te 65
mld zielonych piechota nie chodzi :)

Data: 2011-10-10 09:17:11
Autor: Tzva Adonai
Polacy w Izraelu g³osowali na PO...
u2 napisa³(a):

No tez tak myslalem, ze to byla dyrektywa z Jerozolimy. W koncu te 65
mld zielonych piechota nie chodzi :)

Nawiasem mówi±c, to faktycznie mogliby¶cie w koñcu zap³aciæ.. To wstyd
na ca³y ¶wiat, ¿e z³odziej ma jeszcze pretensje do okradzionego, ¿e
ten domaga siê skromnego i niewspó³miernego zado¶æuczynienia za
krzywdê...

Data: 2011-10-10 18:25:47
Autor: u2
W dniu 2011-10-10 18:17, Tzva Adonai pisze:
> [...]
na ca³y ¶wiat, ¿e z³odziej ma jeszcze pretensje do okradzionego, ¿e
ten domaga siê skromnego i niewspó³miernego zado¶æuczynienia za

Niech przyjedzie Stefan Michnik oraz panowie Bagsik i G±siorowski.
Wyp³acimy wam w ca³ej rozci±g³o¶ci :)

Data: 2011-10-10 09:33:53
Autor: Tzva Adonai
Polacy w Izraelu g³osowali na PO...
u2 napisa³(a):

Niech przyjedzie Stefan Michnik oraz panowie Bagsik i G�siorowski..
Wyp�acimy wam w ca�ej rozci�g�o�ci :)

Stefan Michnik opuszcza³ Polskê bez grosza przy duszy, a pan Andrzej
G±siorowski (notabene: mój serdeczny znajomy) skar¿y siê w swoich
klipach na YouTube, ¿e Kaczyñscy zajebali ca³± jego kasê z
akceleratora i przeznaczyli na rozwój Porozumienia Centrum:
http://www.youtube.com/watch?v=HkbGhGwRcUk ...

.... a jego samego zmusili do opuszczenia Polski pod gro¼b±
uwiêzienia...

To by siê nawet zgadza³o, bo Andrzej naprawdê do izraelskich krezusów
nie nale¿y, a jego maj±tek jest nad wyraz skromny....

Data: 2011-10-10 21:15:35
Autor: u2
W dniu 2011-10-10 18:33, Tzva Adonai pisze:
Stefan Michnik opuszcza³ Polskê bez grosza przy duszy, a pan Andrzej
G±siorowski (notabene: mój serdeczny znajomy)

No to juz wiem cwelu skad ta twoja chec ukradzenia 65 mld :)

Data: 2011-10-10 20:45:53
Autor: jadrys
Polacy w Izraelu głosowali na PO...
W dniu 2011-10-10 16:38, Tzva Adonai pisze:
Gdyby chciało mi się głosować, to też zagłosowałbym na Platformę,
chociaż nie jest to partia z mojej bajki...

A jaka to jest ta partia z twojej bajki?

Data: 2011-10-10 11:51:55
Autor: Marek

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

NSDAP

Data: 2011-10-10 12:00:03
Autor: Tzva Adonai
Polacy w Izraelu g³osowali na PO...
jadrys napisa³(a):

A jaka to jest ta partia z twojej bajki?

Z polskich partii obecnych na scenie politycznej to chyba Ruch
Palikota - po³±czenie liberalizmu gospodarczego z radykaln±
lewicowo¶ci± w sferze obyczajowej... Osobi¶cie jestem równie¿ gor±cym
zwolennikiem wolno¶ci s³owa w wydaniu amerykañskim (dozwolona nawet
mowa nienawi¶ci), ca³kowit± legalizacj± narkotyków, powszechnym
dostêpem do broni palnej, równouprawnieniem zwi±zków jednop³ciowych
itp oraz czê¶ciow± legalizacj± pedofilii...

Data: 2011-10-10 12:07:25
Autor: Marek
Polacy w Izraelu g³osowali na PO...
On Oct 10, 9:00 pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
jadrys napisa³(a):

> [...]

dostêpem do broni palnej, równouprawnieniem zwi±zków jednop³ciowych
itp oraz czê¶ciow± legalizacj± pedofilii...

A co z nekrofilia ?
Czesciowa pedofilia ? Co to takiego ?

Data: 2011-10-11 16:46:39
Autor: u2
W dniu 2011-10-10 21:07, Marek pisze:
[...]

Na to przyjdzie kolej po legalizacji pedofilii przez cwela :)

Data: 2011-10-10 21:14:21
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-10 21:00, Tzva Adonai pisze:
jadrys napisał(a):

A jaka to jest ta partia z twojej bajki?
Z polskich partii obecnych na scenie politycznej to chyba Ruch
Palikota - połączenie liberalizmu gospodarczego z radykalną
lewicowością w sferze obyczajowej... Osobiście jestem również gorącym
zwolennikiem wolności słowa w wydaniu amerykańskim (dozwolona nawet
mowa nienawiści), całkowitą legalizacją narkotyków, powszechnym
dostępem do broni palnej, równouprawnieniem związków jednopłciowych
itp oraz częściową legalizacją pedofilii...

Czyli wracaj do Polski, załóż partię i możesz liczyć na mój głos w następnych wyborach..

Polacy w Izraelu g³osowali na PO...