Polacy w Izraelu g³osowali na PO...

Data: 2011-10-10 17:14:46
Autor: u2
Polacy w Izraelu g³osowali na PO...
W dniu 2011-10-10 16:38, Tzva Adonai pisze:
Polacy w Izraelu wybrali Platformê

No tez tak myslalem, ze to byla dyrektywa z Jerozolimy. W koncu te 65
mld zielonych piechota nie chodzi :)

Data: 2011-10-10 09:17:11
Autor: Tzva Adonai
Polacy w Izraelu g³osowali na PO...
u2 napisa³(a):

No tez tak myslalem, ze to byla dyrektywa z Jerozolimy. W koncu te 65
mld zielonych piechota nie chodzi :)

Nawiasem mówi±c, to faktycznie mogliby¶cie w koñcu zap³aciæ.. To wstyd
na ca³y ¶wiat, ¿e z³odziej ma jeszcze pretensje do okradzionego, ¿e
ten domaga siê skromnego i niewspó³miernego zado¶æuczynienia za
krzywdê...

Data: 2011-10-10 18:25:47
Autor: u2
W dniu 2011-10-10 18:17, Tzva Adonai pisze:
> [...]
na ca³y ¶wiat, ¿e z³odziej ma jeszcze pretensje do okradzionego, ¿e
ten domaga siê skromnego i niewspó³miernego zado¶æuczynienia za

Niech przyjedzie Stefan Michnik oraz panowie Bagsik i G±siorowski.
Wyp³acimy wam w ca³ej rozci±g³o¶ci :)

Data: 2011-10-10 09:33:53
Autor: Tzva Adonai
Polacy w Izraelu g³osowali na PO...
u2 napisa³(a):

Niech przyjedzie Stefan Michnik oraz panowie Bagsik i G�siorowski..
Wyp�acimy wam w ca�ej rozci�g�o�ci :)

Stefan Michnik opuszcza³ Polskê bez grosza przy duszy, a pan Andrzej
G±siorowski (notabene: mój serdeczny znajomy) skar¿y siê w swoich
klipach na YouTube, ¿e Kaczyñscy zajebali ca³± jego kasê z
akceleratora i przeznaczyli na rozwój Porozumienia Centrum:
http://www.youtube.com/watch?v=HkbGhGwRcUk ...

.... a jego samego zmusili do opuszczenia Polski pod gro¼b±
uwiêzienia...

To by siê nawet zgadza³o, bo Andrzej naprawdê do izraelskich krezusów
nie nale¿y, a jego maj±tek jest nad wyraz skromny....

Data: 2011-10-10 21:15:35
Autor: u2
W dniu 2011-10-10 18:33, Tzva Adonai pisze:
Stefan Michnik opuszcza³ Polskê bez grosza przy duszy, a pan Andrzej
G±siorowski (notabene: mój serdeczny znajomy)

No to juz wiem cwelu skad ta twoja chec ukradzenia 65 mld :)

Polacy w Izraelu g³osowali na PO...