Polacy w Izraelu g³osowali na PO...

Data: 2011-10-10 11:42:14
Autor: Marek
Polacy w Izraelu g³osowali na PO...
On Oct 10, 4:38 pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
Gdyby chcia³o mi siê g³osowaæ, to te¿ zag³osowa³bym na Platformê,
chocia¿ nie jest to partia z mojej bajki... Tylko PO w tych wyborach
mia³o szansê odsun±æ PiS od w³adzy...

***

Polacy w Izraelu wybrali Platformê

Polacy g³osuj±cy w Izraelu w wyborach parlamentarnych postawili na PO
przed PiS i SLD, na Donalda Tuska przed Jaros³awem Kaczyñskim i
Ryszardem Kaliszem - mówi± wyniki og³oszone oko³o pierwszej nad ranem.
W wyborach do Senatu zwyciê¿y³a Barbara Borys-Damiêcka (PO) przed
Katarzyn± Janin± £aniewsk±-B³aszczak z PiS i W³adys³awem Izbanem
(PSL).

http://www.wprost.pl/ar/265100/Polacy-w-Izraelu-wybrali-Platforme/

No i na nic sie zdalo zapalanie swiatelek hanukowych....
Radze wyciagnac z tego wnioski.
Musle, ze wyrazna opcja antyzydowska moglaby dac pare procent wiecej.

Data: 2011-10-10 11:45:16
Autor: Tzva Adonai
Polacy w Izraelu g³osowali na PO...
Marek napisa³(a):

Musle, ze wyrazna opcja antyzydowska moglaby dac pare procent wiecej.

Kaczyñski nigdy nie obierze opcji anty¿ydowskiej, za bardzo kocha
swoj± mamê... Do koñca swoich dni bêdzie siê miota³ pomiêdzy
germanofobi± i rusofobi±...

Data: 2011-10-10 11:53:25
Autor: Marek
Polacy w Izraelu g³osowali na PO...
On Oct 10, 8:45 pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
Marek napisa³(a):

> [...]

Kaczyñski nigdy nie obierze opcji anty¿ydowskiej, za bardzo kocha
swoj± mamê... Do koñca swoich dni bêdzie siê miota³ pomiêdzy

Wlasnie dalem mu dobra rade...

Polacy w Izraelu g³osowali na PO...