Polacy w Niemczech noworodki ze szpitali porywają! WŁASNE dzieci Jugendamt-owi z Niemieckich łap śmią wyrywać!

Data: 2017-12-03 20:34:49
Autor: A. Filip
Polacy w Niemczech noworodki ze szpitali porywają! WŁASNE dzieci Jugendamt-owi z Niemieckich łap śmią wyrywać!
https://news.google.com/story/dFDK9tW4KBg_BgMfw3oIqgzOLoHpM?hl=pl&ned=pl_pl

http://wiadomosci.radiozet.pl/Swiat/Niemcy-Policja-szuka-polskich-rodzicow-zabrali-dziecko-ze-szpitala
Polscy rodzice zabrali noworodka z niemieckiego szpitala. Szuka ich
(niemiecka) policja ; 01.12.2017 14:08

Niemiecka policja poszukuje polskiej pary. To rodzice, którzy wbrew
decyzji urzędu ds. młodzieży, czyli Jugendamtu, w zachodnioniemieckim
mieście Krefeld zabrali w czwartek wieczorem ze szpitala urodzone dwa
dni wcześniej dziecko i ślad po nich zaginął. [...]
Jak podaje wysokonakładowy niemiecki dziennik "Bild Zeitung", bardzo
możliwe, że rodzice z noworodkiem opuścili już Niemcy i przebywają
obecnie w Polsce. [...]
Policja nie podała informacji o prawnym statusie rodziców: czy mają
niemieckie, podwójne czy polskie obywatelstwo. Nie wiadomo też, z
jakiego regionu w Polsce pochodzą.

Data: 2017-12-03 18:22:22
Autor: japanizer
On Monday, December 4, 2017 at 4:34:51 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

> Policja nie podała informacji o prawnym statusie rodziców: czy mają
> niemieckie, podwójne czy polskie obywatelstwo. Nie wiadomo też, z

Jakaś plaga z tymi Polakami:

http://www.se.pl/wiadomosci/polska/porwali-dziecko-ze-szpitala-w-bialogardzie-dzisiaj-poznamy-wyrok_1024797.html

  Wraca głośna sprawa porwania dziecka ze szpitala w Białogardzie. Przypomnijmy   - rodzice nie wyrazili zgody na podanie dziecku witaminy K i poddanie go   szczepieniu w pierwszych dniach życia. Personel medyczny poinformował o   sprawie sąd rodzinny, który zdecydował o ograniczeniu praw rodzicielskich.   Wtedy rodzice wraz z dzieckiem uciekli ze szpitala

A tu trochę o sprawności polskiego "Jugendamtu":

http://niezalezna.pl/93750-skatowala-niemowle-dziecko-nie-przezylo

  Zarzut zabójstwa usłyszy matka 1,5-miesięcznego dziecka, które zmarło w   szpitalu w Olsztynie, po tym jak trafiło do niego z obrażeniami głowy. 3 dni temu:

https://www.wprost.pl/kraj/10089710/rodzice-skatowali-2-miesieczne-dziecko-stwierdzono-u-niego-krwawienie-do-mozgu.html

  Rodzice skatowali 2-miesięczne dziecko. Stwierdzono u niego krwawienie do   mózgu

Data: 2017-12-04 00:23:56
Autor: jacekbialy80
Polacy w Niemczech noworodki ze szpitali porywają! WŁASNE dzieci Jugendamt-owi z Niemieckich łap śmią wyrywać!
Dziwisz się, że jesteśmy narodem dzieciobójców?
Odkąd Gazeta Wyborcza wylansowała komunistycznego zbrodniarza Wojciecha Jaruzelskiego na Męża Opatrznościowego polskiego narodu, naród zaczął się upodobniać do niego.

Precz z G*Wnem!

Data: 2017-12-04 20:53:48
Autor: Barteole
Polacy Partia Watykańska zlikwiduje.
Użytkownik <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości

Dziwisz się, że jesteśmy narodem dzieciobójców?

Będzie jeszcze gorzej jeżeli Partia Watykańska zlikwiduje
usuwanie niechcianej ciąży.

Data: 2017-12-05 09:09:21
Autor: stevep
Polacy Partia Watykańska zlikwiduje.
W dniu .12.2017 o 23:28 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Sam się podpisałem pod tym, żeby kobiety rodziły dzieci z zespołem  Downa. To bardzo miłe dzieci i ludzie bez masek (choć krótko żyją).
Wolałbym im dupy podcierać niż patrzeć na czerwone gówno!

Jacek
To unikaj lustra.

--
stevep

Data: 2017-12-05 04:22:26
Autor: jacekbialy80
Polacy Partia Watykańska zlikwiduje.
Tryb jest przypuszczający, więc na szczęście nie muszę niczego unikać.

..

Data: 2017-12-03 20:43:28
Autor: Endriu
[...]

No niestety narodziny trzeba przeprowadzać w Polsce bo te faszystowskie skurwysyny odbierają ....

Endriu

Polacy w Niemczech noworodki ze szpitali porywają! WŁASNE dzieci Jugendamt-owi z Niemieckich łap śmią wyrywać!