Polacy wracajcie

Data: 2010-03-01 18:32:08
Autor: u2
Polacy wracajcie
Data: 2010-03-01 18:37:26
Autor: identifikator: 20040501
Polacy wracajcie
nie che mi się tego czytać, ale faktycznie na mojej ulicy "wielkie powroty elit"... to chyba dzięki sukcesowi polityki Platformo-PSLu...

Data: 2010-03-01 19:27:30
Autor: u2
Polacy wracajcie
nie che mi się tego czytać, ale faktycznie na mojej ulicy "wielkie
powroty elit"... to chyba dzięki sukcesowi polityki Platformo-PSLu...

Jakich elyt ? :)

Data: 2010-03-01 20:22:01
Autor: -heÂŽsk-
Polacy wracajcie
On Mon, 1 Mar 2010 18:37:26 +0100, "identifikator: 20040501"
<NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote:

nie che mi się tego czytać, ale faktycznie na mojej ulicy "wielkie powroty elit"... to chyba dzięki sukcesowi polityki Platformo-PSLu...

 po prostu roboty nie ma na tzw zachodzie.  wiec wracaja bo ile mozna na zasilku?
 ale bedzie lepiej, wybory za 20 dni. wygra pis. bedzie raj.

--

 HeSk

Data: 2010-03-01 20:44:53
Autor: u2
Polacy wracajcie
W dniu 2010-03-01 20:22, -heÂŽsk- pisze:

[...]

Hesk, nie potrafisz wznieść się ponad swoje partyjne uwarunkowania :]

Data: 2010-03-01 19:32:42
Autor: bolek
Polacy wracajcie
Po co ?

bolek

Data: 2010-03-01 11:53:26
Autor: Marek
Polacy wracajcie
On 1 Mar, 20:09, "Patric Pattersson" <ppatters...@yuckitie.yuck.org>
wrote:
Użytkownik "bolek" <bo...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:hmh1tt$oe0$1nemesis.news.neostrada.pl...

> Po co ? bolek

Do chujni pod biało-czerwoną pierdoloną szmatą po równowartość zasiłku dla
bezrobotnych Niemca przy porównywalnych do zachodnich cenach za charówę i
popierdalanie na wczasy na Florydzie dla byłych SBeków oraz rządowych
jebanych świń!
Do chujni, w której rzydowskie, antypolskie pojeby pierdolone jak u2
wmawiają Polakom, że po co im waluta EUR.
Przecież lepszy biznes skurwysyny mają na wyzyskiwaniu Polaków w PLN za
równowartość zasiłku Niemca.

Co ty pierdolisz...?
Jak na razie w Niemczech moge sie taniej ostrzyc, niz w Polsce, mieso
z indyka kosztuje 2-3 euro, a w polsce 22 zl.

Jak jade do Polski z Niemiec, to kolega zamawia 6 duzych bochenkow
chleba, ktory potem zamraza i ma na 2 tyg dla rodziny ( 1200 g.  -
0,69 E ).
Nie mowiac o piwie...

Data: 2010-03-01 16:37:54
Autor: Marek
Polacy wracajcie
On 1 Mar, 21:06, "Patric Pattersson" <ppatters...@yuckitie.yuck.org>
wrote:
U ytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisa w wiadomo cinews:7d8cc529-a72a-4029-a8a9-35ec9c933c23d27g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

> Jak jade do Polski z Niemiec, to kolega zamawia 6 duzych bochenkow
> chleba, ktory potem zamraza i ma na 2 tyg dla rodziny ( 1200 g.  -

A kto w Niemczech zarabia 700 EUR na miesi c w przeliczeniu ze z ot wek
czyli mniej wi cej tyle ile wynosi obecnie pensja adiunkta z doktoratem w
Polsce - kraju komunistycznym, w kt rym mistrz murarz po zawod wce zarabia
wi cej?
Zgaduj , e doktor nauk ma w Niemczech jakie 4000 EUR na miesi c (skoro w
UK ma oko o 32000 GBP rocznie), ma ta szego fryzjera, mniej p aci za piwo i
mi so z indyka.

No nie wiem, jak Polska przyjmie place 300 Euro ( 1200 zl...) za
miesiac...

Data: 2010-03-02 17:14:19
Autor: u2
Polacy wracajcie
W dniu 2010-03-02 01:37, Marek pisze:

No nie wiem, jak Polska przyjmie place 300 Euro ( 1200 zl...) za
miesiac...

Dokładnie. T-euro to byznes dla bankierów, ale nie dla obywateli.

Data: 2010-03-01 19:54:38
Autor: u2
Polacy wracajcie
W dniu 2010-03-01 19:32, bolek pisze:
Po co ?

No właśnie ? :]

Data: 2010-03-01 21:48:42
Autor: lord_donald
Polacy wracajcie
W dniu 01.03.2010 19:45, Patric Pattersson pisze:
http://waluty.wp.pl/kat,50008,title,Funt-slabnie-od-roku-Czas-wracac-do-Polski,wid,12028295,wiadomosc.html

Ty głupi chuju .
Funt słabnie, bo Rzydzi jebani doradzili im, że EUR jest im
niepotrzebne, tak jak doradzali Polakom dlatego złotówka pierdalnęła na
ryja o 50% w okresie 08.2008-12.2008 a wszystkie rzydowskie chuje w
rządzie i pojeby jak ty pierdolony antypolski śmieciu szczekały, że PLN
się umacniał .
Jak chuj się umocił, że do dzisiaj po 2 latach prawie nie może uzyskać
poziomu 3PLN za 1 EUR z sierpnia 2008.
Wy KURWA POJEBY!
Tfu!

Chyba cię zdebilowaciały kutasie posrało, jak chcesz mieć euro to wypierdalaj za granicę a nie sraj nam w garnek, i tak mamy gównianą gospodarkę jak wprowadzą euro to i nawet śmierdzących jaboli nie będzie się u nas opłacać produkować, dzięki złotówce to jeszcze jakoś zipiemy, szkoda że ta błoga agonia nie będzie trwać zbyt długo, bo jakiś podobny tobie kretyński debil te euro wprowadzi i wtedy zdechniemy. Nasza przysło9ść to wypierdzlać z tej unii jak najszybciej się da.

Data: 2010-03-02 04:21:08
Autor: Woland
Polacy wracajcie
No i po chuj ich wołasz?... Chcesz przywlec kryzys do Polski?...

--

Polacy wracajcie