Polacy wracajcie

Data: 2010-03-01 19:32:42
Autor: bolek
Polacy wracajcie
Po co ?

bolek

Data: 2010-03-01 11:53:26
Autor: Marek
Polacy wracajcie
On 1 Mar, 20:09, "Patric Pattersson" <ppatters...@yuckitie.yuck.org>
wrote:
Użytkownik "bolek" <bo...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:hmh1tt$oe0$1nemesis.news.neostrada.pl...

> Po co ? bolek

Do chujni pod biało-czerwoną pierdoloną szmatą po równowartość zasiłku dla
bezrobotnych Niemca przy porównywalnych do zachodnich cenach za charówę i
popierdalanie na wczasy na Florydzie dla byłych SBeków oraz rządowych
jebanych świń!
Do chujni, w której rzydowskie, antypolskie pojeby pierdolone jak u2
wmawiają Polakom, że po co im waluta EUR.
Przecież lepszy biznes skurwysyny mają na wyzyskiwaniu Polaków w PLN za
równowartość zasiłku Niemca.

Co ty pierdolisz...?
Jak na razie w Niemczech moge sie taniej ostrzyc, niz w Polsce, mieso
z indyka kosztuje 2-3 euro, a w polsce 22 zl.

Jak jade do Polski z Niemiec, to kolega zamawia 6 duzych bochenkow
chleba, ktory potem zamraza i ma na 2 tyg dla rodziny ( 1200 g.  -
0,69 E ).
Nie mowiac o piwie...

Data: 2010-03-01 16:37:54
Autor: Marek
Polacy wracajcie
On 1 Mar, 21:06, "Patric Pattersson" <ppatters...@yuckitie.yuck.org>
wrote:
U ytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisa w wiadomo cinews:7d8cc529-a72a-4029-a8a9-35ec9c933c23d27g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

> Jak jade do Polski z Niemiec, to kolega zamawia 6 duzych bochenkow
> chleba, ktory potem zamraza i ma na 2 tyg dla rodziny ( 1200 g.  -

A kto w Niemczech zarabia 700 EUR na miesi c w przeliczeniu ze z ot wek
czyli mniej wi cej tyle ile wynosi obecnie pensja adiunkta z doktoratem w
Polsce - kraju komunistycznym, w kt rym mistrz murarz po zawod wce zarabia
wi cej?
Zgaduj , e doktor nauk ma w Niemczech jakie 4000 EUR na miesi c (skoro w
UK ma oko o 32000 GBP rocznie), ma ta szego fryzjera, mniej p aci za piwo i
mi so z indyka.

No nie wiem, jak Polska przyjmie place 300 Euro ( 1200 zl...) za
miesiac...

Data: 2010-03-02 17:14:19
Autor: u2
Polacy wracajcie
W dniu 2010-03-02 01:37, Marek pisze:

No nie wiem, jak Polska przyjmie place 300 Euro ( 1200 zl...) za
miesiac...

Dokładnie. T-euro to byznes dla bankierów, ale nie dla obywateli.

Data: 2010-03-01 19:54:38
Autor: u2
Polacy wracajcie
W dniu 2010-03-01 19:32, bolek pisze: