"Polacy wybrali dyktaturę" - Jan Pietrzak o Wyborach Prezydenckich 2010'

Data: 2010-07-13 09:58:46
Autor: Antenka
"Polacy wybrali dyktaturę" - Jan Pietrzak o Wyborach Prezydenckich 2010'
Dziennikarz: Jak Pan przyjął wygraną Bronisława Komorowskiego?
                   ======================================
J.P. : To jest proszę pana, jakby to powiedzieć, zwycięstwo frontu
jedności Narodu. Polacy zatęsknili  za dyktaturą i oddali całą władzę
w Polsce jednej partii. Jak chcą, to będą mieć, ale muszą pamiętać, że
mieli lepszy wybór.

Antenka

Data: 2010-07-13 19:19:51
Autor: jadrys
                    =======================================

[...]

Tylko jedno ale, - czy Pietrzaka można brać na poważnie? ;-)

Data: 2010-07-13 11:26:24
Autor: Antenka
On 13 Lip, 19:19, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> mieli lepszy wybór.

> Antenka

Tylko jedno ale, - czy Pietrzaka można brać na poważnie? ;-)<

Chyba w to nie wątpisz m.s.c.z.w.? ;-)
Ależ tak! Cały czas przecież nie dowcipkuje. :- /

Antenka

Data: 2010-07-14 07:04:22
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-13 20:26, Antenka pisze:
[...]

Niestety - wątpię :-(

M.Ś.D. Z. Ł. K. K. :-)

Data: 2010-07-14 07:32:51
Autor: cytryna
"Polacy wybrali dyktaturę" - Jan Pietrzak o Wyborach Prezydenckich 2010'

> Chyba w to nie wątpisz m.s.c.z.w.? ;-)
> Ależ tak! Cały czas przecież nie dowcipkuje. :- /
>
> Antenka

Niestety - wątpię :-(

M.Ś.D. Z. Ł. K. K. :-)

Data: 2010-07-14 07:36:22
Autor: cytryna
"Polacy wybrali dyktaturę" - Jan Pietrzak o Wyborach Prezydenckich 2010'

> Chyba w to nie wątpisz m.s.c.z.w.? ;-)
> Ależ tak! Cały czas przecież nie dowcipkuje. :- /
>
> Antenka

Niestety - wątpię :-(

M.Ś.D. Z. Ł. K. K. :-)

*************************************

Ech Jadryś, gdybyś tak jeszcze zwątpił w tego arcyzbrodniarza Lenina oraz dziedziców szkoły Feliksa Edmundowicza to byłby z ciebie prawdziwy Polak,
patriota i humanista. A tak, sam widzisz w lustrze kim jesteś.

Data: 2010-07-15 17:24:57
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-14 07:36, cytryna pisze:

[...]

Nie mam sobie nic do zarzucenia w sprawach o patriotyzm.

Data: 2010-07-13 19:25:29
Autor: u2
W dniu 2010-07-13 19:19, jadrys pisze:
Tylko jedno ale, - czy Pietrzaka można brać na poważnie?

Aby Polska rosła w humor, a ludzie żyli weselej.

A Janek Pietrzak swoim poczuciem humoru dał Polakom siłę do zrzucenia
prlowskiego jarzma, szkoda, że specłużby prylu okazały się cwańsze w
ostatnim 20-leciu.

Data: 2010-07-13 13:35:35
Autor: robertbig
On 13 Lip, 19:25, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

A Janek Pietrzak swoim poczuciem humoru dał Polakom siłę do zrzucenia
prlowskiego jarzma, szkoda, że specłużby prylu okazały się cwańsze w

Jak jestes takim znawcą Pietrzaka , to może powiesz ,  ile $ dostał
od CIA za szczekanie ????
Cos wiesz ?

Data: 2010-07-13 22:37:32
Autor: u2
W dniu 2010-07-13 22:35, robertbig pisze:
On 13 Lip, 19:25, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Spytaj się w CIA: cia.gov.us

Data: 2010-07-14 07:04:50
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-13 19:25, u2 pisze:
[...]

Szkoda tylko że dzięki temu większość Polaków znalazła się w jeszcze większym szambie.

Data: 2010-07-13 19:25:49
Autor: Bartek
"Polacy wybrali dyktaturę" - Jan Pietrzak o Wyborach Prezydenckich 2010'
W dniu 2010-07-13 19:19, jadrys pisze:

Tylko jedno ale, - czy Pietrzaka można brać na poważnie? ;-)

W kabarecie trzeba go brac powaznie, w polityce z humorem. Dziwnej amnezji dostaje niekiedy, zapomina o pelni wladzy PiS-u czy SLD.

Data: 2010-07-14 07:04:34
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-13 19:25, Bartek pisze:
[...]

Naprawdę nie warto komentować tego co powiedział Pietrzak.

Data: 2010-07-13 20:06:11
Autor: marek czaplicki
Antenka napisał na pl.soc.polityka:

[...]
rada dla tego pana. niech przeczyta Konstytucję to będzie wiedział do kogo
należy pełnia władzy. tak pozostaje tylko kabareciarzem :-)

Data: 2010-07-13 11:34:55
Autor: Antenka
On 13 Lip, 20:06, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

rada dla tego pana. niech przeczyta Konstytucję to będzie wiedział do kogo
należy pełnia władzy. tak pozostaje tylko kabareciarzem :-)

W teorii

Antenka

Data: 2010-07-13 20:48:27
Autor: marek czaplicki
[...]

w teorii, powiadasz. ale na tej teorii opiera się życie społeczne w Polsce.
na małej i czasami pogardzanej książecce. ostatnio np w Polsce wydarzyła
się wielka tragedia i zapisy w niej pozwoliły podtrzymać demokrację w
Polsce. wiadomo było dzięki niej, kto teraz jest pełniącym obowiązki.
znam Ciebie, z tego co piszesz i wiem kogo widzisz, kto Ci się podoba u
steru, a kto nie. ale nawet tak lubiany przez Ciebie polityk nie wykracza
poza zapisy Konstytucji, bo wie że jak ktoś zacznie wykraczać to czeka nas
tylko chaos, jak za komuny. :-)

Data: 2010-07-13 20:19:07
Autor: Bartek
W dniu 2010-07-13 20:06, marek czaplicki pisze:
[...]

Tak to jest jak piekarz komentuje szewca. Kabaret.

"Polacy wybrali dyktaturę" - Jan Pietrzak o Wyborach Prezydenckich 2010'