Polacy wygrali mecz Borussi

Data: 2010-11-20 17:24:27
Autor: Fidelio
Polacy wygrali mecz Borussi
Lewy strzelił ważn± bramkę na 1:1, a potem po akcji Piszczek-Błaszczykowski-Piszczek padła bramka samobójcza na 1:2.

Po tym meczu polski tercet zasługuje na grę w podstawowym składzie.

Data: 2010-11-20 09:18:40
Autor: ligwan
Polacy wygrali mecz Borussi
On 20 Lis, 17:24, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
Lewy strzeli ważn± bramkę na 1:1, a potem po akcji
Piszczek-Błaszczykowski-Piszczek pad a bramka samobójcza na 1:2.

Po tym meczu polski tercet zasługuje na grę w podstawowym składzie.

Błaszczykowski powinien też ucałować poprzeczkę która uratowała
Borussię w 90 min ;)

Data: 2010-11-20 18:48:26
Autor: Fidelio
Polacy wygrali mecz Borussi
"Błaszczykowski powinien też ucałować poprzeczkę która uratowała
Borussię w 90 min ;)"

No tak, nie trafił na pust± wcze¶niej, piłka mu chyba lekko podskoczyła tuż przed strzałem.

Data: 2010-11-20 20:38:29
Autor: Doomin
W dniu 2010-11-20 18:48, Fidelio pisze:
"Błaszczykowski powinien też ucałować poprzeczkę która uratowała
Borussię w 90 min ;)"

No tak, nie trafił na pust± wcze¶niej, piłka mu chyba lekko podskoczyła
tuż przed strzałem.

Oj to naprawde trzeba miec spore poklady serdecznosci,
zeby tak napisac :)

Data: 2010-11-20 21:26:02
Autor: Fidelio
Polacy wygrali mecz Borussi
Użytkownik "Doomin" <niechcemaili@naprv.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ic98dm$or1$1mx1.internetia.pl...
[...]

Eee, nie, wystarczy spędzić kilka lat na boisku :-)

Data: 2010-11-22 09:12:45
Autor: ..Aldi..Romek..
Polacy wygrali mecz Borussi
?>> Oj to naprawde trzeba miec spore poklady serdecznosci,
zeby tak napisac :)

Eee, nie, wystarczy spędzić kilka lat na boisku :-)

Możliwe, że tak, ale kiedy graj±c na przykład w koszykówkę będ±c sam pod
koszem odwalam takie co¶, to się nie tłumaczę podskakiwaniem piłki czy
wiatrem. Kuba mógł się zatrzymać, nawet mógł się dwa razy obrócić. Mógł
wszystko.
:))

Całe szczę¶cie, że ten mecz wygrali!

Data: 2010-11-20 20:26:19
Autor: Mane
W dniu 2010-11-20 17:24, Fidelio pisze:

Po tym meczu polski tercet zasługuje na grę w podstawowym składzie.

Lewandowski w miejsce kogo? Bariosa czy Kagawy? :D

Data: 2010-11-20 21:43:40
Autor: Fidelio
Polacy wygrali mecz Borussi
Po tym meczu polski tercet zasługuje na grę w podstawowym składzie.

Lewandowski w miejsce kogo? Bariosa czy Kagawy? :D

Kagawy.

Kurczę, to jest jednak historyczne wydarzenie, drużyna która pretenduje do tytułu mistrza bundesligi nabiera jakości w grze ofensywanej dopiero po wejściu Polaków. Sam nie wierzę, że to napisałem ;-) I nie zmyślam w dodatku ;-)

Data: 2010-11-21 13:33:58
Autor: Mane
Polacy wygrali mecz Borussi
W dniu 2010-11-20 21:43, Fidelio pisze:

KurczÄ™, to jest jednak historyczne wydarzenie, druĹĽyna ktĂłra pretenduje
do tytułu mistrza bundesligi nabiera jakości w grze ofensywanej dopiero
po wejściu Polaków. Sam nie wierzę, że to napisałem ;-) I nie zmyślam w
dodatku ;-)

Haha dobre :D zapomniełeś dodać, nabiera jakości w grze _w_tym_meczu_

:D

Data: 2010-11-21 13:47:13
Autor: Fidelio
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:icb3jp$3ar$1inews.gazeta.pl...
[...]

A tytuł wątku na to nie wskazuje :-)?

Chociaż duet Piszczek - Błaszczykowski od dłuższego czasu bardzo wiele wnosił do gry ofensywnej Borussi.

Data: 2010-11-22 10:03:28
Autor: Smerf
Polacy wygrali mecz Borussi
Użytkownik "Fidelio"

Po tym meczu polski tercet zasługuje na grę w podstawowym składzie.

Trzeba zauważyz jeszcze jedna rzecz a mianowicie podójna zmiana Lewandowski/Błaszczykowski.

Klopp ewidentnie widzi, ze chlopaki sa zgrani ze sob±.

pzdr
mar

Data: 2010-11-22 10:10:04
Autor: Mane
W dniu 2010-11-22 10:03, Smerf pisze:

Trzeba zauważyz jeszcze jedna rzecz a mianowicie podójna zmiana
Lewandowski/Błaszczykowski.

Klopp ewidentnie widzi, ze chlopaki sa zgrani ze sob±.

A kiedy oni się tak zgrali? :D Lewy jest w Borussii, jakie¶ 4 miesiace, pewnie jest kilku którzy s± lepiej zgrani z Błaszczykowskim. Ja bym jednak obstawiał, że Błaszczykowski to zawodnik pierwszego składu i chwilowo zacz±ł wchodzić z ławki, a Lewndowski to pierwszy zawodnik do wej¶cia je¶li chodzi o ofensywę. Ostatnio Klopp stwierdził, że Lewy miałby miejsce w 1.składzie, gdyby mogli grać w... 12-tu :D

Data: 2010-11-22 10:56:21
Autor: Smerf
Polacy wygrali mecz Borussi
Użytkownik "Mane"
A kiedy oni się tak zgrali?

nie wiem kiedy ale w zeszłej albo dwie kolejki temu kuba strzelil bramke po podaniu lewego. Klepka byla nieziemska.
A moze to dlatego ze Lewy tylko Blaszczykwoskiego w tej druzynie rozumie ;)

smerf

Data: 2010-11-22 10:57:25
Autor: Mane
W dniu 2010-11-22 10:56, Smerf pisze:

nie wiem kiedy ale w zeszłej albo dwie kolejki temu kuba strzelil bramke po
podaniu lewego. Klepka byla nieziemska.
A moze to dlatego ze Lewy tylko Blaszczykwoskiego w tej druzynie rozumie ;)

To niech się czym prędzej niemieckiego uczy :D

Polacy wygrali mecz Borussi