Polacy z Elbląga zadbali o grób pradziadków Angeli Merkel

Data: 2011-11-01 13:14:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Polacy z Elbląga zadbali o grób pradziadków Angeli Merkel
Na Dzień Wszystkich Świętych służby miejskie uporządkowały dawny cmentarz ewangelicki w Elblągu, na którym spoczywają Emma i Emil Drange, pradziadkowie kanclerz Niemiec Angeli Merkel - poinformował elbląski magistrat.
więcej: http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/364506,polacy-z-elblaga-zadbali-o-grob-pradziadkow-angeli-merkel.html

Bardzo podoba mi się taki gest.

Data: 2011-11-01 13:18:19
Autor: oyster
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:
[...]

A to miło, że ci się podoba. Taki jest właśnie polski obyczaj, katolicki! Tylko kogo obchodzi to, ze ci sie podoba?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 13:20:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "oyster" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:j8oo29$5iv$1news.onet.pl...
[...]

Czy aby na pewno?
http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105226,10310643,Demolowanie_Ossowa.html

Data: 2011-11-01 13:35:30
Autor: oyster
[...]

Wywlekasz jakieś wyjątki (kto wie czy nie prowokacyjne działania ze strony ruskich SS), na uzasadnienie jakieś oszczanej tezy.
Ponadto pytałem - kogo obchodzi to, ze ci się to podoba?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 13:55:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "oyster" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:j8op2g$87m$2news.onet.pl...
[...]

Zdaje się, że to forum służy wymianie opinii, informacji, poglądów itp.? Chyba, że się mylę.
Widzę, że specjalnie przypie...asz się do mnie.

Jeśli ci link o demolowaniu Ossowa nie odpowiada, to może ten:
http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,103617,6859331,Podejrzani_o_zdewastowanie_blisko_170_cmentarnych.html
albo ten:
http://tvp.info/twoje-info/zdewastowany-cmentarz-w-wielkopolsce/5577087
jest tego dość dużo.

Data: 2011-11-01 14:03:24
Autor: oyster
Polacy z Elbląga zadbali o grób pradziadków Angeli Merkel
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:

Zdaje się,

Idź, chłopie robić z siebie idiotę gdzie indziej.
I jeszcze jedno - przez szacunek dla własnego ojca, przestań kompromitowac jego nazwisko.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 15:11:30
Autor: pluton
Polacy z Elbląga zadbali o grób pradziadków Angeli Merkel
Ponadto pytałem - kogo obchodzi to, ze ci się to podoba?

Mnie to obchodzi.

Nullification

Data: 2011-11-01 18:37:37
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 01 Nov 2011 13:35:30 +0100, oyster napisał(a):

Ponadto pytałem - kogo obchodzi to, ze ci się to podoba?

Mnie. Bardzo. Bardzo mnie obchodzi "podobanie się" owego "gestu" komuś, kogo równocześnie
"razi" fakt pochowania poległego w służbie Ojczyzny POLSKIEGO prezydenta na
Wawelu. Komuś, kto równocześnie Niemiaszce rodem ze wschodnich Niemiec
chętny ścielić się pod nogi wraz z władzami Elbląga w ślad za premierem
Tuskiem.
Paskudne. Ponadto, sądząc po owej hojnej cudzymi pieniędzmi czołobitności wobec
Merkel, powiem słowami JK - władze te nie są przypadkowe. I niewątpliwie
wietrzą interes w ścieleniu - a nuż widelec Elbląg wróci do Reichu, to się
tam czegoś może zdążą u nowego koryta czegoś doczłapać... Naiwniacy.

Data: 2011-11-02 09:12:20
Autor: Rivanol
oyster <ghost@everywhere.pl> napisał(a):
> [...]

A to miło, że ci się podoba. Taki jest właśnie polski obyczaj, katolicki! Tylko kogo obchodzi to, ze ci sie podoba?

Zamknij się stary durniu!

Data: 2011-11-01 13:43:46
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 1 Nov 2011 13:14:29 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Jak to? - za "nasze" pieniądze porządkować cmentarz tylko z powodu czyjejś
prywaty? Bo jak dobrze pamiętam, pochówek POLSKIEGO prezydenta na Wawelu
bardzo Ci przeszkadzał, a tu teraz nagle proszę, takie kwiatki? Skad ta zmiana postawy? Skąd ten zachwyt?
Czyżby...   ?

Data: 2011-11-01 14:01:59
Autor: oyster
Użytkownik - Ikselka napisał:
[...]

?

Gdyby ktoś w wawelskiej krypcie "narobił" na marmury, nabazgrał sprayem, narozrzucał puszek po "Lechu", to by się chłopina tutaj chyba posikał ze szczęścia, jak to ludzie otwarcie i nowocześnie, tak modzieżowo (no, wiadomo - postępowo!) potrafią okazac swoją dezaprobatę dla Kaczyńskiego.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 18:39:41
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 01 Nov 2011 14:01:59 +0100, oyster napisał(a):

[...]

No, będzie miał facet niedługo powód do posikania się:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Niemcy-jada-rozbic-marsz-w-Warszawie,wid,13938029,wiadomosc.html?ticaid=1d4e3
Myślę, że wystąpi z chlebem i solą.
:-/

Polacy z Elbląga zadbali o grób pradziadków Angeli Merkel