"Polacy zamordowali miliony Zydow"

Data: 2012-06-06 18:39:17
Autor: Grzegorz Z.
"Polacy zamordowali miliony Zydow"
u2 napisał:

... tak twierdzi niejaka Debbie Schlussel na swoim blogu :

Mój dziadek - Polak - był właścicielem przedsiębiorstwa budowlanego które
brało udział w rozbudowie obozu koncentracyjnego na Majdanku, zakładał tam
m.in. instalację wodną.

Czy taka kolaboracja z niemieckimi nazistami nie czyni nas, Polaków -
współodpowiedzialnymi ich zbrodni?

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-06-06 18:46:13
Autor: bicz na bomble
"Polacy zamordowali miliony Zydow"
On Wed, 6 Jun 2012 18:39:17 +0200, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

u2 napisał:

[...]

Ciebie jak najbardziej. To wlasnie o tobie mowila Mrs Schlussel.

R.

Data: 2012-06-06 18:50:14
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

Sugerujesz że mój dziadek był jedynym takim w całej Polsce? Zapewniam cię,
że w okolicach Oświęcimia również było wielu takich "dziadków" jak mój.

Tamtejsze komory gazowe służące eksterminacji Żydów również zostały
zbudowane polskimi rękami.

Myślisz że Niemcy specjalnie w tym celu sprowadzali niemieckich robotników
z Bawarii i z Hamburga?

Data: 2012-06-06 18:51:34
Autor: bicz na bomble
"Polacy zamordowali miliony Zydow"
On Wed, 6 Jun 2012 18:50:14 +0200, "Grzegorz Z."

u2 napisał:

[...]

Nie. Nie sugeruje. Zaplac 63 mld.

R.

Data: 2012-06-06 18:52:09
Autor: Yogy
"Polacy zamordowali miliony Zydow"

u2 napisał:

[...]

Niby dlaczego ma zapłacić? Ty zapłać cwaniaczku z woskiem ze świecy
kościelnej w uszach.

Data: 2012-06-06 18:54:16
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

Mojemu dziadkowi płacili, "porządek musiał być".

Data: 2012-06-06 12:22:23
Autor: Voyager

Grzegorz Z. napisał(a):
bicz_na_bomble@koszernaja.pl napisaďż˝:

> Nie. Nie sugeruje. Zaplac 63 mld.

Mojemu dziadkowi p�acili, "porz�dek musia� by�".

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmuj� si� g��wnie produkcj� masowej
g�upoty" "Teraz mamy odbiorc�w wychowanych na tej g�upocie"

W tym jest sporo racji, bo patrząc po grupie ilu jest antysemitów, to
w czasie wojny byli szmalcownikami właśnie tacy, więc szmalcowników
było dużo. Samo to że Polska jest miejscem kaźni oznacza, że
najłatwiej zabijać tam gdzie społeczność się z zabijaniem będzie
zgadzać.

Data: 2012-06-06 18:54:15
Autor: Yogy

u2 napisał:

[...]

Zauważyłem, że jest tu kilku normalnych. Pan, pan Idzikowski, może jeszcze
ktoś się znajdzie. Pzoostali to jacyś stuknięci w dyńkę. Sądziłem, że to
grupa o polityce, a okazuje się, że to zlot stetryczałych pieniaczy. Niezły
ubaw.

Data: 2012-06-06 18:58:31
Autor: u2

u2 napisał:

[...]

"Zabawne", z tego co pisze zgrzesiu (Zyd z pochodzenia) to Zydzi Zydom
zgotowali ten los.

Data: 2012-06-06 18:55:16
Autor: Yogy

u2 napisał:

[...]

Skąd ty niby wiesz, że GrzegorzZ jest Zydem? W rozporek mu zaglądałeś? Może
to lubisz? Pewnie jesteś pierdolonym klechą!

Data: 2012-06-06 19:00:15
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

Nic mi nie wiadomo bym był Żydem z pochodzenia, choć oczywiście wykluczyć
tego nie mogę.

Data: 2012-06-06 18:59:20
Autor: Yogy

u2 napisał:

[...]

Panie Grzegorzu, ten koszerny gościu ma wszystkich w domu? Zachowanie
wskazuje na daleko posuniętą chorobę psychiczną!

Data: 2012-06-06 18:51:01
Autor: Yogy
"Polacy zamordowali miliony Zydow"

u2 napisał:

[...]

Ty gościu jesteś jakiś psychiczny! Co niby ten facet ma odpowidać za to, że
jego dziadek zakładał wodę w obozie? Puknij ty się w makówkę! Idąc takim
tokiem rozumowania to można oskarżyć każdego za winy praprzodków.
Niewykształcony jesteś czyś kurwa zwykły dureń?

"Polacy zamordowali miliony Zydow"