Polacy zarabiają gorzej niż pracownicy z państw trzeciego świata

Data: 2015-07-30 19:05:51
Autor: u2
Polacy zarabiają gorzej niż pracownicy z państw trzeciego świata
http://wgospodarce.pl/informacje/20689-polacy-zarabiaja-gorzej-niz-pracownicy-z-panstw-trzeciego-swiata-zobacz-dane

Polacy zarabiają mało, to pewne, jednak dopiero wyliczenia amerykańskiego "Bloomberga" uzmysławiają nam, jak daleko w tyle jesteśmy nawet za państwami trzeciego świata. Na tyle, iż być może już wkrótce to w Polsce będzie najtańsza siła robocza.

     Amerykański serwis finansowy Bloomberg przygotował zestawienie godzinowej stawki za pracę na podstawie średnich miesięcznych zarobków. Znalazła się w nim także Polska. Jak wypadliśmy? Według wyliczeń, polskich zarobków mogliby pozazdrościć jedynie Filipińczycy, którzy zamknęli ranking tuż za Polską na ostatnim, 30. miejscu.

Średnia stawka godzinowa w Polsce to 25 zł (podczas gdy wiele osób pracuje za stawkę godzinową w widełkach od 3 do 5 zł), to i tak niewiele to zmienia:

     Zestawienie zarobków według serwisu Bloomberg: 1. Szwajcaria 181 zł 2. Belgia 163 zł 3. Szwecja 156 zł 4. Dania 152 zł 5. Australia 150 zł6. Niemcy 144 zł 7. Finlandia 133 zł 8. Austria 130 zł 9. Francja 125 zł 10. Holandia 124 zł 11. Irlandia 120 zł 12. Kanada 115 zł 13. USA 112 zł 14. Japonia 111 zł 15. Włochy 107 zł 16. Wielka Brytnia 98 zł 17. Hiszpania 84 zł 18. Nowa Zelandia 77 zł 19. Singapur 76 zł 20. Izrael 63 zł 21. Grecja 61 zł 22. Argentyna 59 zł 23. Portugalia 38 zł 24. Czechy 37 zł 25. Słowacja 36 zł 26. Brazylia 35 zł 27. Estonia 32 zł 28. Węgry 28 zł 29. Polska 25 zł 30. Filipiny 7 zł.

Tak - też nie rozumiemy dlaczego Polacy nie są dumny ze swojego kraju.

Fakt.pl/ as/

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-30 19:13:54
Autor: Łotr z Cowshed

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55ba596e$0$2209$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Zajmij sie układaniem klocków lego. Słyszałeś o płacy realnej? No to doczytaj "ynszyniesze".

Lord z Cowshed

Data: 2015-07-30 23:06:17
Autor: silvio balconetti
Am 30.07.2015 um 19:13 schrieb Łotr z Cowshed:

[...]

Wyszlo mi, ze powinienen zarabiac 5.900 euro miesiecznie! Zazdroscicie mi? A kolega w Szwajcarii ciagnie 7.860 sfr. Jutu dostanie zawalu z zazdrosci, bo wierzy ignorantom.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-07-31 09:23:48
Autor: u2
W dniu 2015-07-30 o 23:06, syf balconovy pisze:
Wyszlo mi, ze powinienen zarabiac 5.900 euro miesiecznie!

syfek robi na zmywaku:)))

Data: 2015-07-31 09:59:27
Autor: Lord Donald
Polacy zarabiają gorzej niż pracownicy z państw trzeciego świata
No co ty, nawet jakby Wojdakowi płacili euro za druta to i tak tyle Wojdak nie wyrobi.

Data: 2015-07-30 19:48:52
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2015-07-30 o 19:05, u2 pisze:

[...]

Ten trzeci świat to Singapur? Raczej trzeci świat kojarzy mi się z Bangladeszem, Etiopią. Chyba że przyjmiemy definicję z okresu zimnej wojny, wtedy bierzemy pod uwagę Amerykę Środkową, Południową, całą Afrykę, Bliski i Daleki Wschód. Tyle że trudno kojarzyć np. Arabię Saudyjską z biedotą.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-07-30 19:52:43
Autor: Jacek
[...]
Mordasewicz niedawno w radiu mówił, że nasza wydajnośc pracy to 1/4 niemieckiej, a więc zarabiamy adekwatnie to wydajności.
Tak więc każdy problem można pokazać na kilka sposobów zależnie od intencji pokazującego.
Jacek
PS
ale kraje trzeciego świata są w nim już dawno i tam się nauczyli powoli upominać o swoje. My dopiero od niedawna zaczynamy się orientować, że nas wyru**ano i że niewolnik też jakieś prawa ma.

Data: 2015-07-30 14:45:40
Autor: Marek
Polacy zarabiaj gorzej ni pracownicy z pastw trzeciego wiata
W dniu czwartek, 30 lipca 2015 19:52:46 UTC+2 uytkownik Jacek napisa:
W dniu 2015-07-30 o 19:05, u2 pisze:
> Polacy zarabiaj mao, to pewne, jednak dopiero wyliczenia
> amerykaskiego "Bloomberga" uzmysawiaj nam, jak daleko w tyle jestemy
> nawet za pastwami trzeciego wiata. Na tyle, i by moe ju wkrtce to
> w Polsce bdzie najtasza sia robocza.
Mordasewicz niedawno w radiu mwi, e nasza wydajnoc pracy to 1/4 niemieckiej, a wic zarabiamy adekwatnie to wydajnoci.

Jakby place byly wyzsze, toby pracodawcom bardziej oplacalo sie inwestowac w uzbrajanie miejsc pracy i podnoszenie efektywnosci.

Data: 2015-07-30 20:58:06
Autor: u2
W dniu 2015-07-30 o 19:52, Jacek pisze:
Mordasewicz niedawno w radiu mówił, że nasza wydajnośc pracy to 1/4
niemieckiej

to Morda pracuje dla szkopow?:)

Data: 2015-07-31 09:57:41
Autor: Lord Donald
W dniu 30.07.2015 o 19:52, Jacek pisze:
[...]

1/4 niemieckiej, szwaby to lenie i tępaki, ale Rokefelerowie razem z IG-Farben tyle nakradli podczas okupacji europy, że nie muszą pracować, i mogą ściągać do Niemiec i USA masę niewolników z innych krajów którzy za nich pracują. Jak to im marionetka USA Hitler mówił "świat nie rozlicza zwycięzców"

Data: 2015-07-31 09:23:57
Autor: Lord Donald
W dniu 30.07.2015 o 19:05, u2 pisze:
[...]

25zł to lekko przesadzone, nawet w dużych miastach tyle nie mają, nie wiem jak w Warszawie, małe miejscowości to raczej 15zł,no ale jeszcze przed Filipinami, ale POsrańcy zarabiają o wiele więcej, im się mapa zieleni u nas w kraju.

Data: 2015-07-31 12:28:02
Autor: silvio balconetti
[...]

Wspomnialem juz, ze wedle tych wyliczen powinienem wyciagac 5.900 i sie poczulem panem. Obejrzalem dla ochlody reportaz, w ktorym podawali, ze przecietne gospodarstwo domowe na Zachodzie RFN ma netto 3.230 (inne studia podaja nawet 2.706), i to mnie sprowadzilo wreszcie na ziemie. I pocieszylo, bo mamy wiecej! Mysle ze statystyki Bloomberga lub komentarze do nich robia "specjalisci" typu doradcow prezesa, ktorzy wyslali malego do osiedlowego sklepiku, zeby dziwil sie drozyznie?

http://de.statista.com/statistik/daten/studie/5742/umfrage/nettoeinkommen-und-verfuegbares-nettoeinkommen/

Data: 2015-07-31 12:33:57
Autor: u2
W dniu 2015-07-31 o 12:28, syfek balconpvy pisze:
Wspomnialem juz, ze wedle tych wyliczen powinienem wyciagac 5.900 i sie
poczulem panem.

syfek jest wlascicielem burdelu, wiec czuje sie panem:)

Data: 2015-07-31 09:30:41
Autor: TU-160
Polacy zarabiają gorzej niż pracownicy z państw trzeciego świata
W dniu 30.07.2015 o 19:05, u2 pisze:
Tak - też nie rozumiemy dlaczego Polacy nie są dumny ze swojego kraju.

Żebyś nie podpadł pod punkt 2.1.1. ze strony 6:

https://www.bbn.gov.pl/ftp/dok/01/Projekt_Doktryny_Bezpieczenstwa_Informacyjnego_RP.pdf

Jak twoi wygrają wybory to na pewno to przepchną:)

Polacy zarabiają gorzej niż pracownicy z państw trzeciego świata