Polacy zawsze uwielbiali Żydów.

Data: 2011-10-17 18:10:23
Autor: Mr Bean
Polacy zawsze uwielbiali Żydów.
Zawsze ich wybierali do władz!

Nawet piosenki o nich piszą!

http://www.youtube.com/user/IzaakStolzman#p/f/4/DwbV1eNxFX8

Jest ewidentne, że Polacy zawsze szanowali Żydów, mieli i nadal mają do nich szacunek oraz pełne zaufanie.

A tutaj padają jakieś podejrzane antysemickie zarzuty!

:-O

Data: 2011-10-17 15:19:21
Autor: Grzegorz Z.
Mr Bean napisał:

A tutaj padają jakieś podejrzane antysemickie zarzuty!

Mkarwan się czepia.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-17 16:34:18
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:19cxs6u9wlf09$.f2qc9sgad2rr.dlg40tude.net...
Mr Bean napisał:

A tutaj padają jakieś podejrzane antysemickie zarzuty!

Mkarwan się czepia.

Zachowujesz sie jak idiota, przecież to ty a nie ja sie czepiasz.

Data: 2011-10-17 16:47:59
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:uay6wmdplkc5$.13yt6ysjwiqad.dlg40tude.net...
Mr Bean napisał:

A tutaj padają jakieś podejrzane antysemickie zarzuty!

Mkarwan się czepia.

Zachowujesz sie jak idiota, przecież to ty a nie ja sie czepiasz.

Czepiasz się.

Potwierdziłeś to co napisałem o twoim zachowaniu, ale to juz twój problem

Data: 2011-10-17 16:50:38
Autor: Grzegorz Z.

Mr Bean napisał:

[...]

A jeśli ja też jestem Żydem?

Data: 2011-10-17 17:02:08
Autor: Leprechaun

Mr Bean napisał:

A tutaj padają jakieś podejrzane antysemickie zarzuty!

Mkarwan się czepia.

Zachowujesz sie jak idiota, przecież to ty a nie ja sie czepiasz.

To ty durniu jeszcze tu jesteś? Kiedy znów zaczniesz liczyć posty?

BomBel

Data: 2011-10-18 03:48:55
Autor: stevep

Mr Bean napisał:

[...]

[...]