Polacy, zdecydujcie się, czy chcecie być częścią Zachodu.

Data: 2011-09-02 15:56:14
Autor: obserwator
Polacy, zdecydujcie się, czy chcecie być częścią Zachodu.
Zdecydujcie sie wreszcie po ktorej chcecie byc stronie.

Kiedy tłum rebeliantów bierze szturmem Trypolis przy zbrojnym poparciu
Zachodu, na S24 Polacy drą szaty na temat, że to wszystko imperialistyczny
spisek, bo nafta, bo finansjera, bo Mossad, bo Amerykanie, bo Żydzi, bo
masoni, bo Bruksela, i w ogóle braterstwo polsko-libijskie w niebezpieczeństwie.

 Kadafi przecie nie był taki zły, wywodzą sieroty po ZSMP. Wszak dbał o
standard życia swego narodu, który nigdy nie miał tak dobrze, jak pod nim.
Więc co z tego, że przeciwnicy ustroju żyli w Libii krótko i kończyli marnie,
a dzieci w szkołach uczyły się bzdetów z "zielonej książeczki" pióra
pułkownika, podczas kiedy dwór i familia wodza tarzały sie w złocie i dziwkach
na perskich dywanach rozłożonych w wojłokowym namiocie, w wolnych chwilach
wystawiając przez dziurę w ścianie rękę do pocałowania suplikantom z całego
świata. Ciepło się tez w Polsce wspomina, że w przeciwieństwie do zdradzieckiego
Zachodu, pułkownik Kadafi  zawsze zachowywał się szarmancko i jak należy, bo
dawał zarobić Polakom, od Elektrimu przez Cenzin do Budimexu, i to w dolarach.
Każdemu coś skapnęło, od inżyniera do politruka. A teraz co? Wredni kapitaliści sami wszystko zabiorą i do sejfu schowają. Ja mam dla was, drodzy polscy miłośnicy pułkownika Kadafiego, zwięzłą radę:

 Zdecydujcie się, czy chcecie być częścią Zachodu z całą jego moralną
ambiwalencją, ale za to mieć co wlewać do baku i moć legalnie zrywać truskawki
w Hiszpanii, bez uciekania w kukurydzę na widok policji.

Czy też do żadnej wspólnoty cywilizacyjnej z Zachodem się w ogóle nie
poczuwacie, natomiast ściska wam serce żal, że Układ Warszawski rozwiązano za
wcześnie, w wyniku czego nie było wam dane gwałcić, palić i łupić w zdobytym
Paryżu czy innej Kopenhadze, ramię w ramię z bratnią Armią Radziecką. Po prostu zastanowcie się, po której chcecie być stronie. Błogosławionego
stanu geopolityki wedle piosenki ludowej "a ja sobie stoję w kole i wybieram
kogo wolę" ani stanu dumnej neutralności typu "okopać się i nie wtrącać
się"dla Polski nie ma i nigdy nie było. Wcześniej czy później bedziecie
musieli sie zdeklarować, czy jestescie lojalnym członkiem NATO bombardującego
Libię lub kogoś innego, czy też wolicie oprzeć swoje szczęście i dostatek na
eksporcie szczap sosnowych do samowarów w rosyjskich bufetach dworcowych i
przyjmowaniu pozycji Trendelenburga za każdym razem, kiedy starszy brat
zaczyna rozpinać szynel.

Obecna salonowa hagiografia czerwono-zielonego arabskiego satrapy  oraz ogólne
zawodzenie przy tej okazji na temat nikczemności i moralnego upadku świata
zachodniego, na tle którego nieskalaną bielą odcina się polski charakter
narodowy, brzmią nieco surrealnie, biorąc pod uwagę ogólnie znaną lawinę
sukcesów moralnych ostatnich dwudziestu lat polskiej historii najnowszej. Jedną z lepszych ilustracji surrealności polskiego charakteru narodowego jest
uporczywa pogłoska, że dostarczone  wam przez najbliższego sojusznika
nowiutkie myśliwce F-16 podobno rozbieraliście na części, szukając w nich
tajemniczej elektroniki, która pozwoliłaby zdradzieckim Amerykanom wydrzeć wam
kontrolę nad zakupioną bronią. Teraz płaczecie, że jak żeście te samoloty z
powrotem zlożyli do kupy, to one nie bardzo chcą działać i często się psują. Nie widzicie natomiast związku miedzy tym, że pozostale 25 krajów uzbrojonych
w F-16 nie demontowało swoich samolotów w celu poszukiwania dowodów
antyduńskiego, antyholenderskiego czy antytajlandzkiego spisku podstępnych
Jankesów, a tym, że te ich samoloty jakoś mniej im się psują.

Również ciekawe, że jakoś nigdy nie poważyliście się z podobnego powodu
podnieść ręki na swoje Tu-154M i  zobaczyć, co mają w środku, zanim
pozwoliliście nimi latać trzem kolejnym prezydentom. Mało tego, teraz
ostatniego Tupolewa '102' prędzej upchniecie ze stratą.do Kyrgyzystanu, Mali
albo (najlepiej) do Korei Północnej, niż go rozbierzecie, żeby poniewczasie
zobaczyć, co w nim było.

http://wtemaciemaci.salon24.pl/335279,zdecydujcie-sie

Data: 2011-09-02 18:04:26
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-02 17:56,  obserwator pisze:
[...]

Problemem jest to że obecny świat jest jednobiegunowy z dominującym USA.

Data: 2011-09-02 16:25:41
Autor: obserwator
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):
Problemem jest to że obecny świat jest jednobiegunowy z dominującym USA.

swiat jest zasadniczo dwubiegunowy. Jakie sa roznice pomiedzy nimi, to
najlepiej widac na przykladzie kiedys podzielonych Niemiec miedzy wplywy USA i ZSRR.

Gdzie wolalbys mieszkac i zyc?

Data: 2011-09-02 18:32:17
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-02 18:25,  obserwator pisze:
[...]

W kraju urodzenia i swoich przodków, nieudolny prowokatorze zamieszkały w USA. :>

Data: 2011-09-02 16:46:02
Autor: obserwator
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
W kraju urodzenia i swoich przodków, nieudolny prowokatorze zamieszkały w USA. :>

twoim krajem jest ewidentnie kacapia, przybledo.

Data: 2011-09-02 18:52:36
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-02 18:46,  obserwator pisze:
Lorn<ateagina@poczta.fm>  napisał(a):

W kraju urodzenia i swoich przodków, nieudolny prowokatorze zamieszkały
w USA. :>

twoim krajem jest ewidentnie kacapia, przybledo.

Moim krajem od urodzenia i przodków jest Polska nieudolny prowokatorze zamieszkały w USA.

Data: 2011-09-02 17:04:14
Autor: obserwator
Polacy, zdecydujcie się, czy chcecie być częścią Zachodu.
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Moim krajem od urodzenia i przodków jest Polska nieudolny prowokatorze zamieszkały w USA.

nie mieszkam idioto w USA, a twoim krajem moze i jest Polska, ale jestes zwyklym wymozdzonym potomkiem jakiegos kolaboranta kacapskiego.

Data: 2011-09-02 19:06:32
Autor: u2
W dniu 2011-09-02 19:04,  obserwator pisze:
nie mieszkam idioto w USA, a twoim krajem moze i jest Polska, ale jestes zwyklym wymozdzonym potomkiem jakiegos kolaboranta kacapskiego.

O, burdelmama z Lomzy wziela ciebie za jankesa :) Widac, ze ma kompleks
nizszosci wobec jankesow :)

Data: 2011-09-02 19:11:39
Autor: Lorn
[...]

Drzyj ryja nieudolny prowokatorze zamieszkały w USA... Nie jesteś w stanie mnie rodowitego z dziada/pradziada Polaka obrazić, swoją bolszewicką propagandą... :>

Data: 2011-09-03 02:29:47
Autor: stevep
Dnia 02-09-2011 o 19:04:14  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

[...]

To piszesz z Białorusi?

--
stevep

Data: 2011-09-02 18:32:29
Autor: zdumiony
[...]

To znaczy był, obecnie Rosja się nie liczy. USA wszędzie zaprowadzają swoje porządki, co widać na przykładzie Iraku.

Data: 2011-09-02 16:43:08
Autor: obserwator
Polacy, zdecydujcie się, czy chcecie być częścią Zachodu.
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):
To znaczy był, obecnie Rosja się nie liczy. USA wszędzie zaprowadzają swoje porządki, co widać na przykładzie Iraku.

jest zupelnie inaczej i jestes kolejnym przykladem czlowieka silnie
zindoktrynowanego przez sowiecka propagande.

Proponuje na poczatek : wyklady Biezmienova i ksiazke Golicyna: Nowe klamstwa
w miejsce starych.

Te dwie pozycje powinny byc lektura obowiazkowa dla Polakow. Nie odpowiedziales na pytanie: gdzie chcialbys zyc i mieszkac w podzielonych
na strefy Niemczech?

Data: 2011-09-02 18:45:50
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-02 18:43,  obserwator pisze:
Nie odpowiedziales na pytanie: gdzie chcialbys zyc i mieszkac w podzielonych
na strefy Niemczech?

Oczywiście w Zachodnich było lepiej.

Data: 2011-09-02 16:49:13
Autor: obserwator
> [...]
W dniu 2011-09-02 18:43,  obserwator pisze:
> Nie odpowiedziales na pytanie: gdzie chcialbys zyc i mieszkac w podzielonych

i jak popatrzysz na mape wplywow na swiecie, to tam gdzie jankesi i brytyjczycy zaprowadzili swoje porzadki, ludziom zyje sie dostatnio i najnormalniej. Tam gdzie zwyciezyly wplywy sowieckie: bieda z nedza i nienormalnosc.

Data: 2011-09-02 18:51:39
Autor: u2
W dniu 2011-09-02 18:49,  obserwator pisze:
Tam gdzie zwyciezyly wplywy sowieckie: bieda z nedza i nienormalnosc.

Dla zdumka to normalnosc, on te porzadki wprowadza :)

Data: 2011-09-02 23:07:17
Autor: pluton
Polacy, zdecydujcie się, czy chcecie być częścią Zachodu.
Proponuje na poczatek : wyklady Biezmienova i ksiazke Golicyna: Nowe
klamstwa
w miejsce starych.

Ksiazeczki twojej mlodosci ? Obowiazkowe pozycje na kursach KGB ?

Te dwie pozycje powinny byc lektura obowiazkowa dla Polakow.

Ty nam ruski palancie lektur nie narzucaj. Czasy zaborow sie skonczyly.

Nullification

Data: 2011-09-03 00:22:37
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> Proponuje na poczatek : wyklady Biezmienova i ksiazke Golicyna: Nowe
klamstwa
> w miejsce starych.

Ksiazeczki twojej mlodosci ? Obowiazkowe pozycje na kursach KGB ?

glupku, ta ksiazka jest o gownojadach prosowieckich jak ty.

> Te dwie pozycje powinny byc lektura obowiazkowa dla Polakow.

Ty nam ruski palancie lektur nie narzucaj. Czasy zaborow sie skonczyly.

typowa odzywka sowieckiego gownojeda, odwracanie kota ogonem. Pracowales chamie w ORMO?

Teraz pierdzielisz na polskich grupach za dwa zeta od posta?

Data: 2011-09-02 18:38:34
Autor: u2
W dniu 2011-09-02 18:32, zdumiony pisze:
To znaczy był, obecnie Rosja się nie liczy. USA wszędzie zaprowadzają
swoje porządki, co widać na przykładzie Iraku.

Chyba nieporzadki. A Rosja liczy sie, wygrala dwie wojny : w Czeczenii i
w Gruzji.

Data: 2011-09-02 18:07:48
Autor: u2
W dniu 2011-09-02 18:04, zdumiony pisze:
Problemem jest to że obecny świat jest jednobiegunowy z dominującym USA.

A ja naiwny sadzilem, ze na swiecie sa obecnie dwa bieguny :)

Data: 2011-09-02 18:04:34
Autor: u2
[...]

Truskawki w Hiszpanii ? Ciekawie autor sprowadza role Polakow w UE :)

A kukurydza to gdzie ? W starozytnym Meksyku ? :)

Data: 2011-09-02 18:23:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Polacy, zdecydujcie się, czy chcecie być częścią Zachodu.
piątek, 2 września 2011 17:56. carbon entity ' obserwator' <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>

[ciach babkę w piach]

http://wtemaciemaci.salon24.pl/335279,zdecydujcie-sie

Polskę uwolnił od czerwonego tow. Gorbaczow a od czarnego wyleczył dr. Kaszpirowski. I tyle w temacie maci ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-09-02 16:38:43
Autor: obserwator
Polacy, zdecydujcie się, czy chcecie być częścią Zachodu.
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a): Polskę uwolnił od czerwonego tow. Gorbaczow a od czarnego wyleczył dr. Kaszpirowski. I tyle w temacie maci ;)

ale nie uwolnil od mentalnosci komuszej i wielu wraca w utarte koleiny, bo tak ich zaprogramowala proppaganda najpier PRL-U, a potem 20 lat propagandy postkomuszej pod kuratela nadredaktora z najmadrzejszej gazety - GW.

Data: 2011-09-03 02:52:57
Autor: Jakub A. Krzewicki
Polacy, zdecydujcie się, czy chcecie być częścią Zachodu.
piątek, 2 września 2011 18:38. carbon entity ' obserwator' <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>

[...]

Mnie ciekawi jedno: dlaczego pierwsze do mentalności komuszej wróciły solidaruchy (w/w nadredaktora nie wyłączając), które to miały podobno komunizm obalać? To jest dopiero kwadratura koła -- - ci, co darli się najgłośniej "A na drzewie zamiast liści" poszli pierwsi do ustalania wspólnego modus vivendi...

Odsuwać czerwone trzeba było zaaz po przejęciu władzy jak w Czechach i DDR, a nie teraz próbować szukać w teczkach, jak się wszystko kompletnie wymieszało i dawny kat z ofiarą -- - o ile przeżyła -- - piją brudzia.
A najbardziej cierpi psychicznie młode pokolenie, z którego wielu ma w jednej rodzinie czerwonych i osoby przez nich poszkodowane. Nie mówiąc o tej trywialnej kwestii, że podział POPiS przebiega wewnątrz rodzin i domów. Idelanie, ciągnijmy jeszcze to szczytne dochodzenie do prawdy, a będzie nasze społeczeństwo jeszcze bardziej znerwicowane -- - już dziś brat z bratem, mąż z żoną w niejednej chałupie nie mogą się dogadać przez politykę. Wiesz, co się stało po upadku zamordysty Tito w Yugoslavii -- - tego chcesz dla Polaków???

To wszystko powinno być debatą jak najbardziej, ale historyczną i nie powinno rzutować na status społeczny i możliwości ludzi z młodych pokoleń. nic dziwnego, że coraz więcej wyjeżdża nie tylko wykluczonych i nie tylko z powodów zarobkowych. Być może pokolenie 1968 w Bundesrepublice miało czelność się rozprawić się ze starymi, nie żadaj tego od obecnego młodego pokolenia w Polsce, które czego chce, to wyłącznie dobrobytu i świętego spokoju -- to są przeważnie grzeczne i leniwe dzieci karmione rozrywką, psychodelią i fluorowaną pastą do zębów, dla których szczytem buntu jest wyjść na tęczową paradę, a po oderwaniu od cycka mamy to pokolenie by wymarło. Z powodu tego, że politycy wielu ugrupowań dyszą żądzą rozliczeń po latach, młodzi wybierają głosowanie na najbardziej nieruchawą i bagnistą OPcję, nie dlatego, że ją popierają, ale dlatego, że prezentuje się jako największe gołębie.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-09-03 02:28:03
Autor: obserwator
Polacy, zdecydujcie się, czy chcecie być częścią Zachodu.
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a): Mnie ciekawi jedno: dlaczego pierwsze do mentalności komuszej wróciły solidaruchy (w/w nadredaktora nie wyłączając), które to miały podobno komunizm obalać? To jest dopiero kwadratura koła -- - ci, co darli się najgłośniej "A na drzewie zamiast liści" poszli pierwsi do ustalania wspólnego modus vivendi...
****************************

przeciez ci co zaczeli robic interesy z komuchami, to byli odpowiednio wyselekcjonowani *opozycjonisci*, tzw. opozycja konstruktywna...do dilu:)

Oni dostali *fanty* i zapomnieli o ideach. Walesa dostal spora sume (sic!!).

Michni & spolka, to czekisci. Jest cala masa bylych solidaruchow, ktorych zmuszono do wyjazdu w jedna strone. Sa tez w Polsce tacy, ktorzy zakladali Solidarnosc i pozostali wierni idealom. Macierewicz, Kaczynscy, Walentynowicz, Wyszkowski, Gwiazdowie, Mariusz Kaminski (ten z CBA)-  to najwazniesze nazwiska osob ktorych dzialalnosc obserwowalem. Ale takich osob jest nadal DUZO.

Odsuwać czerwone trzeba było zaaz po przejęciu władzy jak w Czechach i DDR, a nie teraz próbować szukać w teczkach, jak się wszystko kompletnie wymieszało i dawny kat z ofiarą -- - o ile przeżyła -- - piją brudzia.

tak trzeba bylo to zrobic tak jak to zrobiono np. w Czechach i w Niemczech.

Ale tam nie bylo takiej organizacji jak Solidarnosc i dlatego komuchy nie zrobily tam tak solidnego *okraglego stolu* jak w Polsce. No i nie bylo tam stanu wojennego, ktory pozwolil komunistycznym sluzbom, zniszczyc Solidarnosc i wprowadzic sbeckie wtyki . A potem oczywiscie wtyki oglosily gruba kreche. Nastepnie podstepnie  jeden cwaniak podstepnie przejal gazete, ktora miala byc gazeta polskiej opozyc i zaczal nauczac kolejne pokolenia *nowoczesnego myslenia*.

A to myslenie, to jest w gruncie rzeczy shit, obliczony na demoralizacje i rozklad wewnetrzny panstwa. Komuna takich spustoszen w umyslach mlodego pokolenia nie narobila co te nauki najmadrzejszej gazety i tako samo madrych przekaziorow.

Chyba wiesz kto tam pracuje? Tam nadal pracuja ci co w mundurach wojskowych wystepowali w stanie wojennym.

A najbardziej cierpi psychicznie młode pokolenie, z którego wielu ma w jednej rodzinie czerwonych i osoby przez nich poszkodowane. **************************************

Ile takich cierpiacych jest?  Nie zartuj. Komuchy sa uprzywilejowani, mimo ze wczesniej trzymali cale spoleczenstwo za twarz. Za to zostali jeszcze wynagrodzeni  i podpierniczyli dorobek calych pokolen
nie tylko tych przedwojennych, ale i tych ktore zyly w nedzy i upodleniu
( dzieki komuchom) w PRL-u.

Teraz jeszcze morde takie scierwa dra ( nawet na tej grupie to widac wyraznie).

Nie jest NIGDY za pozno, na odsuniecie tych bydlakow od koryt.

Nikt ich wieszac nie zamierza, ale mozna przeprowadzic pewne sprawy tak, aby odebrac im np. zagabiona forse. Pisalem o tym.

Ponadto, trzeba wywalic to bractwo ze stanowisk panstwowych i sluzb.

Tez pisalem jak to zrobiono w Gruzji. Poprawa sytuacji byla bardzo szybka.

A chetnych do rozprawienia sie z komuszym pomiotem, przybywa:))

[...]

********************

sluchaj, po co komplikujesz proste sprawy? Gdyby wszyscy tak mysleli jak ty: nieda sie , bo wiesz to jest trudne,bo...
...to Ameryki by nie zbudowano. Wystraczy jak  tacy jak ty nie bedziecie przeszkadzac tym, co chca normalnie zyc w Polsce. To wszystko powinno być debatą jak najbardziej, ale historyczną i nie powinno rzutować na status społeczny i możliwości ludzi z młodych pokoleń. nic dziwnego, że coraz więcej wyjeżdża nie tylko wykluczonych i nie tylko z powodów zarobkowych. *****************

debaty juz byc nie moze. Partie talibow (SLD, PO i SLD) do debaty sie absolutnie nie nadaja.   Ze zdrajcami i kolaborantami sie  nie dyskutuje. Zamordowanie Polakow nad Smolenskiem pokazalo kto kim w Polsce jest. Kropka.

[...]

Przeciez wlasnie cala masa mlodych ma dosc Kaczora Donalda:))

To jest kolejne mlode pokolenie, ktore zrobi porzadek z ta postkomusza holota.

To pokolenie, nie chodzi na teczowe parady. Na parady tego typu chodza zboczency tacy jak Kalisz czy Senyszyn, albo ci z gowna, a tych w Polsce az tak wiele nie ma.

Data: 2011-09-03 02:39:07
Autor: obserwator
Polacy, zdecydujcie się, czy chcecie być częścią Zachodu.
 Na pohybel rudemu skurwielowi !

Data: 2011-09-03 08:58:10
Autor: stevep
Dnia 03-09-2011 o 04:39:07  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

Na pohybel rudemu skurwielowi !

Na pohybel pisowskim oszołomom.

--
stevep

Data: 2011-09-03 09:13:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
Polacy, zdecydujcie się, czy chcecie być częścią Zachodu.
sobota, 3 września 2011 04:28. carbon entity ' obserwator' <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>

[...]

Ja mówię o młodych z dyplomami, a nie o kibicach. Młody kibic potrafi się buntować, widzieć sporo rzeczy, ale Polski nie zbuduje bo często nie ma i matury. Jest na poziomie wibracji purpurowej w klasyfikacji Becka, Cowana i Wilbera, to tylko krok wyżej od najniższej wibracji beżowej -- - wykluczonego. Maminsynki i owszem są słabe io rozpieszczone, ale jedynie one zdolały się rozwinąć do poziomu fali pomarańczowej (modernistycznej) i zielonej. Masa protestująca przerciwko rządowi pochodzi z niższych poziomów organizacji psychosocjalnej: wspomnianej fali beżowej (grupa przetrwania) i purpurowej (magiczno-aniomistycznej). Gruopa przywódcza jest na pozomie wibracji czerwonym (bogowie mocy) ewentuialnie co najwyżej niebieskim (systemy moralno-religijne, imperializmy, nacjonalizm) -- - wszystko to są fale premodernistyczne i co najwyżej do poziomu niebieskiego mogą masy podciągnąć, dalej hamulec -- - to za mało, żeby coś z tego zbudować, co wytrzyma próbę nowoczesności! To tak na marginesie.

Z drugiej strony rząd jest na poziomie POmarańczowym i zaniża rzeczywiście zieloną wibrację inteligencji, a warunki sprawiają, że pomimo curriculum edukacji w tym kolorze absolwenci spadają w beż (obszar skrajnej pauperyzacji) czy purpurę i czerwień (faszyzacja). Niechęć do przywódców protestu wywodzi się stąd, że jednocześnie z podwyższaniem wibracji beżowej i purpurowej do czerwieni i błękitu próbują robić psychosocjalny downgrade bardziej wysokoenergetycznych fal społecznych właśnie do błękitu/czerwieni -- - czy nie jest kraju stać na dojrzay modernistyczny/postmodernistyczny poziom egzystencji? Takie mamy w każdym razie barwy psycho-socjo-polityczne poziomów egzystencji w Polsce i analiza Wilbera, Becka i Cowana dobrze je opisuje ;) --
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-09-03 09:15:51
Autor: u2
W dniu 2011-09-03 09:13, Jakub A. Krzewicki pisze:
Ja mówię o młodych z dyplomami, a nie o kibicach. Młody kibic potrafi się buntować, widzieć sporo rzeczy, ale Polski nie zbuduje bo często nie ma i matury.

Bys sie zdziwil gdybys wiedzial kto kibicuje w meczach pilkarskich :)

Data: 2011-09-03 10:13:27
Autor: Jakub A. Krzewicki
Polacy, zdecydujcie się, czy chcecie być częścią Zachodu.
sobota, 3 września 2011 09:15. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

Bys sie zdziwil gdybys wiedzial kto kibicuje w meczach pilkarskich :)

To nieważne -- - kibicowanie to identyczne zaniżanie wibracji poziomu egzystencji jak uprawianie czarnej magii przez osoby, które w klasyfikacji Becka/Cowana/Wilbera nie osiągnęły poziomu integracji sześciu fal (żółtego) ;) Poziom 2 od dołu purpurowy pojawia się oprócz czarnej magii i kibicowania w "wojnie totalnej" (łamiącej konewncje). 3 od dołu czerwień to poziom białej magii, mitologii, feudalizmu, 4 niebieski nacjonalizm, monoteizm, imperializm, 5 pomarańczowy nauka, sekularyzm, modernizm, 6 zielony wrażliwość, ekologia kolektywizm, 7 żółty integruje wszystkich 6 poziomów. Są jeszcze wyższe, ale w Polsce osiągają je jednoski, a próżno szukać takich wśród czołowych polityków. Więc jak kibicuje ktoś ekstra wybitny na poziomie źółtym lub wyższym, a to jest 1% populacji i w normalnych krajach (wątpię aby się to stosowała do Czeciej PełOskiej / IV PiS-owskiej) 5% władzy, to rzeczywiście wibracji swoich nie zaniża. Ale ilu ich jest???

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-09-03 14:05:04
Autor: u2
W dniu 2011-09-03 10:13, Jakub A. Krzewicki pisze:
Bys sie zdziwil gdybys wiedzial kto kibicuje w meczach pilkarskich :)
To nieważne -- - kibicowanie to identyczne zaniżanie wibracji poziomu egzystencji

Bys sie zdziwil jakie pozytywne wibracje sa podczas meczu pilkarskiego.
Dlatego zdecydowanie wole je ogladac na zywo niz w telewizorni.

Data: 2011-09-03 18:40:57
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-03 17:33, stevep pisze:
[...]

Tzw. tajemnica poliszynela.. ;-)

Data: 2011-09-04 02:51:10
Autor: stevep
Dnia 03-09-2011 o 18:40:57 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Prawda, wiem ale nie powiem.

--
stevep

Polacy, zdecydujcie się, czy chcecie być częścią Zachodu.