Polacy, zdecydujcie się, czy chcecie być częścią Zachodu.

Data: 2011-09-02 18:04:26
Autor: zdumiony
Polacy, zdecydujcie się, czy chcecie być częścią Zachodu.
W dniu 2011-09-02 17:56,  obserwator pisze:
Po prostu zastanowcie się, po której chcecie być stronie. Błogosławionego
stanu geopolityki wedle piosenki ludowej "a ja sobie stoję w kole i wybieram
kogo wolę" ani stanu dumnej neutralności typu "okopać się i nie wtrącać

Problemem jest to że obecny świat jest jednobiegunowy z dominującym USA.

Data: 2011-09-02 16:25:41
Autor: obserwator
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):
Problemem jest to że obecny świat jest jednobiegunowy z dominującym USA.

swiat jest zasadniczo dwubiegunowy. Jakie sa roznice pomiedzy nimi, to
najlepiej widac na przykladzie kiedys podzielonych Niemiec miedzy wplywy USA i ZSRR.

Gdzie wolalbys mieszkac i zyc?

Data: 2011-09-02 18:32:17
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-02 18:25,  obserwator pisze:
[...]

W kraju urodzenia i swoich przodków, nieudolny prowokatorze zamieszkały w USA. :>

Data: 2011-09-02 16:46:02
Autor: obserwator
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
W kraju urodzenia i swoich przodków, nieudolny prowokatorze zamieszkały w USA. :>

twoim krajem jest ewidentnie kacapia, przybledo.

Data: 2011-09-02 18:52:36
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-02 18:46,  obserwator pisze:
Lorn<ateagina@poczta.fm>  napisał(a):

W kraju urodzenia i swoich przodków, nieudolny prowokatorze zamieszkały
w USA. :>

twoim krajem jest ewidentnie kacapia, przybledo.

Moim krajem od urodzenia i przodków jest Polska nieudolny prowokatorze zamieszkały w USA.

Data: 2011-09-02 17:04:14
Autor: obserwator
Polacy, zdecydujcie się, czy chcecie być częścią Zachodu.
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Moim krajem od urodzenia i przodków jest Polska nieudolny prowokatorze zamieszkały w USA.

nie mieszkam idioto w USA, a twoim krajem moze i jest Polska, ale jestes zwyklym wymozdzonym potomkiem jakiegos kolaboranta kacapskiego.

Data: 2011-09-02 19:06:32
Autor: u2
W dniu 2011-09-02 19:04,  obserwator pisze:
nie mieszkam idioto w USA, a twoim krajem moze i jest Polska, ale jestes zwyklym wymozdzonym potomkiem jakiegos kolaboranta kacapskiego.

O, burdelmama z Lomzy wziela ciebie za jankesa :) Widac, ze ma kompleks
nizszosci wobec jankesow :)

Data: 2011-09-02 19:11:39
Autor: Lorn
[...]

Drzyj ryja nieudolny prowokatorze zamieszkały w USA... Nie jesteś w stanie mnie rodowitego z dziada/pradziada Polaka obrazić, swoją bolszewicką propagandą... :>

Data: 2011-09-03 02:29:47
Autor: stevep
Dnia 02-09-2011 o 19:04:14  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

[...]

To piszesz z Białorusi?

--
stevep

Data: 2011-09-02 18:32:29
Autor: zdumiony
[...]

To znaczy był, obecnie Rosja się nie liczy. USA wszędzie zaprowadzają swoje porządki, co widać na przykładzie Iraku.

Data: 2011-09-02 16:43:08
Autor: obserwator
Polacy, zdecydujcie się, czy chcecie być częścią Zachodu.
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):
To znaczy był, obecnie Rosja się nie liczy. USA wszędzie zaprowadzają swoje porządki, co widać na przykładzie Iraku.

jest zupelnie inaczej i jestes kolejnym przykladem czlowieka silnie
zindoktrynowanego przez sowiecka propagande.

Proponuje na poczatek : wyklady Biezmienova i ksiazke Golicyna: Nowe klamstwa
w miejsce starych.

Te dwie pozycje powinny byc lektura obowiazkowa dla Polakow. Nie odpowiedziales na pytanie: gdzie chcialbys zyc i mieszkac w podzielonych
na strefy Niemczech?

Data: 2011-09-02 18:45:50
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-02 18:43,  obserwator pisze:
Nie odpowiedziales na pytanie: gdzie chcialbys zyc i mieszkac w podzielonych
na strefy Niemczech?

Oczywiście w Zachodnich było lepiej.

Data: 2011-09-02 16:49:13
Autor: obserwator
> [...]
W dniu 2011-09-02 18:43,  obserwator pisze:
> Nie odpowiedziales na pytanie: gdzie chcialbys zyc i mieszkac w podzielonych

i jak popatrzysz na mape wplywow na swiecie, to tam gdzie jankesi i brytyjczycy zaprowadzili swoje porzadki, ludziom zyje sie dostatnio i najnormalniej. Tam gdzie zwyciezyly wplywy sowieckie: bieda z nedza i nienormalnosc.

Data: 2011-09-02 18:51:39
Autor: u2
W dniu 2011-09-02 18:49,  obserwator pisze:
Tam gdzie zwyciezyly wplywy sowieckie: bieda z nedza i nienormalnosc.

Dla zdumka to normalnosc, on te porzadki wprowadza :)

Data: 2011-09-02 23:07:17
Autor: pluton
Polacy, zdecydujcie się, czy chcecie być częścią Zachodu.
Proponuje na poczatek : wyklady Biezmienova i ksiazke Golicyna: Nowe
klamstwa
w miejsce starych.

Ksiazeczki twojej mlodosci ? Obowiazkowe pozycje na kursach KGB ?

Te dwie pozycje powinny byc lektura obowiazkowa dla Polakow.

Ty nam ruski palancie lektur nie narzucaj. Czasy zaborow sie skonczyly.

Nullification

Data: 2011-09-03 00:22:37
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> Proponuje na poczatek : wyklady Biezmienova i ksiazke Golicyna: Nowe
klamstwa
> w miejsce starych.

Ksiazeczki twojej mlodosci ? Obowiazkowe pozycje na kursach KGB ?

glupku, ta ksiazka jest o gownojadach prosowieckich jak ty.

> Te dwie pozycje powinny byc lektura obowiazkowa dla Polakow.

Ty nam ruski palancie lektur nie narzucaj. Czasy zaborow sie skonczyly.

typowa odzywka sowieckiego gownojeda, odwracanie kota ogonem. Pracowales chamie w ORMO?

Teraz pierdzielisz na polskich grupach za dwa zeta od posta?

Data: 2011-09-02 18:38:34
Autor: u2
W dniu 2011-09-02 18:32, zdumiony pisze:
To znaczy był, obecnie Rosja się nie liczy. USA wszędzie zaprowadzają
swoje porządki, co widać na przykładzie Iraku.

Chyba nieporzadki. A Rosja liczy sie, wygrala dwie wojny : w Czeczenii i
w Gruzji.

Data: 2011-09-02 18:07:48
Autor: u2
W dniu 2011-09-02 18:04, zdumiony pisze:
Problemem jest to że obecny świat jest jednobiegunowy z dominującym USA.

A ja naiwny sadzilem, ze na swiecie sa obecnie dwa bieguny :)

Polacy, zdecydujcie się, czy chcecie być częścią Zachodu.