Polacy zgin臋li, bo zawiod艂y s艂u偶by

Data: 2011-12-23 14:08:03
Autor: jadrys
Polacy zgin臋li, bo zawiod艂y s艂u偶by
W Afganistanie gin膮 polscy 偶o艂nierze, bo S艂u偶ba Kontrwywiadu Wojskowego nie potrafi ich chroni膰. Pi臋ciu naszych ch艂opc贸w, kt贸rzy w 艣rod臋 zgin臋li w zamachu, mog艂oby 偶y膰, gdyby Polacy lepiej wsp贸艂pracowali z Amerykanami.
wi臋cej: http://niezalezna.pl/20793-polacy-zgineli-bo-zawiodly-sluzby

Moim zdaniem, pierwotn膮 win膮 jest to, 偶e Macierewicz rozwa艂i艂 kontrwywiad wojskowy, w szczeg贸lno艣ci dekonspiruj膮c agent贸w, kt贸rych mieli艣my za granic膮. Usun膮艂 fachowc贸w, przyjmuj膮c harcerzy po dwutygodniowym kursie. I oto s膮 wyniki.

Bodziu, pomy艣l samodzielnie zanim b臋dziesz jak papuga wpisywa艂 ty bzdurne, utarte frazesy - co by te s艂u偶by specjalne mia艂y zrobi膰 偶eby unikna膰 tego ataku?
Jedyne co zawiod艂o to nasi politycy kt贸rzy nas wci膮gn臋li po 89 roku na warunkach mi臋sa armatniego do tego imperialistycznego klubu.
Pi臋ciu naszych ch艂opak贸w zgin臋艂o bo Kwa艣niewski, Kaczy艅ski i Komorowski postawili na wsp贸艂prac臋 z Amerykanami.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-12-23 06:40:57
Autor: Antenka
Polacy zgin阬i, bo zawiod硑 s硊縝y
On 23 Gru, 14:08, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Jedyne co zawiod硂 to nasi politycy kt髍zy nas wci眊n阬i po 89 roku na warunkach mi阺a armatniego do tego imperialistycznego klubu. Pi阠iu naszych ch硂pak體 zgin瓿o bo Kwa秐iewski, Kaczy駍ki i Komorowski postawili na wsp蟪prac z Amerykanami.<

I w tym miejscu musz Ci przyklasn辨 Jadrysiu - M.S.O.Z.W :-))!

Jankeskie dupowlazy! Feee : - P

Antenka

P.s. No no no! Widz, 縠 te przesiadujesz na psp! :- E A mak kto
ukr阠i hm?! Bo ja to nawet sobie zas硊縴砤m na kilka klikni赕 . Prawie
wszystko mam  zrobione, mniam ;-).

Data: 2011-12-23 23:50:40
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-23 15:40, Antenka pisze:
[...]

I w tym miejscu musz臋 Ci przyklasn膮膰 Jadrysiu - M.S.O.Z.W :-))!

Jankeskie dupowlazy! Feee : - P

Antenka

P.s. No no no! Widz臋, 偶e te偶 przesiadujesz na psp! :- E A mak kto
ukr臋ci hm?! Bo ja to nawet sobie zas艂u偶y艂am na kilka klikni臋膰 . Prawie
wszystko mam  zrobione, mniam ;-).

Mak ju偶 ukr臋cony:-P

K.M.艢.D.Z.P.D.艁;-)

Data: 2011-12-23 14:25:12
Autor: pluton
Polacy zgin阬i, bo zawiod硑 s硊縝y
Bodziu, pomy秎 samodzielnie zanim b阣ziesz jak papuga wpisywa ty
bzdurne, utarte frazesy - co by te s硊縝y specjalne mia硑 zrobi 縠by
unikna tego ataku?

Maja robic to, za co dostaja pieniadze. Jezeli nie potrafia chronic naszych
okupantow, to po wuj nam te sluzby ? Rozpedzic je na cztery wiatry.

Nullification

Data: 2011-12-23 23:51:36
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-23 14:25, pluton pisze:
[...]

Do takich rob贸t trzeba saper贸w a nie si艂 specjalnych.

Data: 2011-12-24 13:24:58
Autor: pluton
Polacy zgin阬i, bo zawiod硑 s硊縝y
> Maja robic to, za co dostaja pieniadze. Jezeli nie potrafia chronic
naszych
> okupantow, to po wuj nam te sluzby ? Rozpedzic je na cztery wiatry.

Do takich rob髏 trzeba saper體 a nie si specjalnych.

Tylko skad wziasc 50 milionow saperow, zeby przekopali caly Afganistan ?

Nullification

Data: 2011-12-25 11:36:10
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-24 13:24, pluton pisze:
[...]

Jasne, dla nas mo偶e to i misja, ale talibowie traktuj膮 to jako wojn臋, a na wojnie ofiary zawsze b臋d膮.

Data: 2011-12-29 01:45:29
Autor: Marcin K阾rzycki
Polacy zgin阬i, bo zawiod硑 s硊縝y
Witam serdecznie.

Zdaniem specjalist體, w Afganistanie pope硁iono liczne b酬dy m. in.
taktyczne.
O tym, dlaczego Polacy gin w Afganistanie mo縠cie Pa駍two przeczyta
na nowym portalu informacyjnym :

http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/bezbronna-armia

Zach阠am tak縠 do 秎edzenia najnowszych informacji gospodarczych i
politycznych z kraju i ze 秝iata.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
 Marcin K阾rzycki - eRzecznik serwisu http://stefczyk.info

Data: 2011-12-29 11:19:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Polacy zgin阬i, bo zawiod硑 s硊縝y

U縴tkownik "Marcin K阾rzycki" <marcin.ketrzycki@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:9509c49c-39a6-4d89-b212-f81fb4a28f33n6g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

W tym artykule prawd o SKW ods砤nia ten kawa砮k:

"...Jad tam cz阺to ludzie kompletnie nieprzygotowani, bez do秝iadczenia w pracy operacyjnej czy z informatorami. Na dodatek na misj wyje縟縜j w wi阫szo禼i osoby z wydzia丑w wspomagaj眂ych, logistycznych (np. magazynierzy), kt髍e nie maj 縜dnego do秝iadczenia w pracy operacyjnej i nie przesz硑 specjalistycznych szkole. Wi阫szo舵 z nich oficjalnie m體i, 縠 nie ma tam zamiaru nic robi, tylko chce przywie兼 kas. I rzeczywi禼ie dochodzi do tego, 縠 praktycznie nie ma 縜dnych dzia砤 operacyjnych, a wyje縟縜j眂y na misj siedz w bazie..."

Nic dziwmego. Je秎i po zlikwidowaniu WSI do nowopowsta砮j S硊縝y Kontrwywiadu Wojskowego przyjmowano harcerzyk體 po korespondencyjnym dwutygodniowym kursie.

--
Jaros砤w-Zbawiciel Kaczy駍ki - "musimy uzyska w砤禼iw odpowied"

Data: 2011-12-23 14:30:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Polacy zgin臋li, bo zawiod艂y s艂u偶by

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jd1uej$nf5$1node2.news.atman.pl...
[...]

My艣l臋 samodzielnie i wyrazi艂em moje zdanie. Twierdz臋, 偶e Macierewicz rozp...i艂 wywiad i kontrwywiad wojskowy. Wszystko, o co oskar偶a艂 WSI mo偶na o kant du..py rozwali膰. Wszystkie donosy do prokuratury, maj膮ce 艣wiadczy膰 przest臋pczej naturze WSI, posz艂y si臋 je...a膰. W raporcie poda艂 takie tajne dane, 偶e inne s艂u偶by powinny go hojnie nagrodzi膰.
To jest ewenement w skali 艣wiata - ten spos贸b likwidacji. Rz膮dy i ustroje zmieniaj膮 si臋. Tajne s艂u偶by nie. Tak jest na 艣wiecie ale nie u nas.

Mo偶esz si臋 z moim zdaniem nie zgadza膰, tak jak ja nie podzielam twojej mi艂o艣ci i zauroczenia komunizmem ale nie odmawiaj mi wyra偶ania swoich pogl膮d贸w.

I nie 艂膮cz dw贸ch ro偶nych rzeczy. Co innego zawiera膰 sojusze. Trafione czy nie. Co innego mie膰 sprawn膮 tajn膮 s艂u偶b臋. My takowej nie posiadamy je艣li chodzi o wojsko. Mamy harcerzyk贸w, kt贸rzy jeszcze wiele lat musz膮 si臋 uczy膰.
Rozwali膰 jest 艂atwo i szybko. Budowanie niekiedy trwa latami i kosztuje bardzo wiele.

Pytasz si臋 co s艂u偶by specjalne mia艂yby zrobi膰 偶eby unikn膮膰 tego ataku?
Odpowied藕 jest bardzo prosta. Mie膰 swoich agent贸w w艣r贸d talib贸w. Tak jak talibowie maj膮 swoich agent贸w w艣r贸d okupant贸w. Ka偶dy si臋 sprzeda za odpowiedni膮 cen臋.
Tylko, 偶e po takiej wpadce, jakiej do艣wiadczyli dotychczas z Polakami, nikt nie nastawi g艂owy pod top贸r, nie maj膮c pewno艣ci, czy znowu jutro jaki艣 nawiedzony nie wystawi ich na tacy.

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-12-23 15:05:13
Autor: rAzor
Polacy zgin阬i, bo zawiod硑 s硊縝y
U縴tkownik - Bogdan Idzikowski napisa:
My秎 samodzielnie

kheh! khem... :-)))))))))))))

i wyrazi砮m moje zdanie. Twierdz, 縠 Macierewicz

Twierdzenia maj to do siebie, 縠 trzeba je udowodni, aby by硂 wiadomo czy s prawdziwe.

rozp...i wywiad i kontrwywiad wojskowy. Wszystko, o co oskar縜 WSI
mo縩a o kant du..py rozwali. Wszystkie donosy do prokuratury, maj眂e
秝iadczy przest阷czej naturze WSI, posz硑 si je...a. W raporcie poda
takie tajne dane, 縠 inne s硊縝y powinny go hojnie nagrodzi.

Na przyk砤d jakie dane? :-)

Data: 2011-12-23 23:51:26
Autor: jadrys
[...]

W tym tek艣cie zgadzam sie z tob膮 w 100u procentach, tylko to mieszanie sympatii politycznych jest zupe艂nie nie na miejscu. No i  odbieg艂e艣 troch臋 od tematu, kt贸rego sednem  by艂a 艣mier膰 Polak贸w w tym ostatnim zamachu. A temu zamachowi nawet sprawne s艂u偶by specjalne by nie zapobieg艂y.

[...]

Bzdura do kwadratu! Jankesi 艂aduj膮 tak膮 kas臋 i inne 艣rodki w wywiad i dywersj臋 a jednak gin膮 jak wszyscy inni, a nawet na wi臋ksz膮 skale ni偶 inni. We藕 jeszcze pod uwag臋 to 偶e Arab czy Pasztun to nie Europejczyk 偶eby prawie ka偶dego mo偶na by艂o kupi膰. Wyobra偶asz sobie ile, jak d艂ugo  by m贸g艂 si臋 ukrywa膰 np. A. Kwa艣niewski gdyby jankesi dawali 30 mln $ za jego g艂ow臋 jak za Saddama?

Data: 2011-12-23 15:46:52
Autor: stevep
Polacy zgin阬i, bo zawiod硑 s硊縝y
Dnia 23-12-2011 o 14:08:03 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

W Afganistanie gin polscy 縪硁ierze, bo S硊縝a Kontrwywiadu Wojskowego  nie potrafi ich chroni. Pi阠iu naszych ch硂pc體, kt髍zy w 秗od  zgin阬i w zamachu, mog硂by 縴, gdyby Polacy lepiej wsp蟪pracowali z  Amerykanami.
wi阠ej: http://niezalezna.pl/20793-polacy-zgineli-bo-zawiodly-sluzby

Moim zdaniem, pierwotn win jest to, 縠 Macierewicz rozwa砳  kontrwywiad wojskowy, w szczeg髄no禼i dekonspiruj眂 agent體, kt髍ych  mieli秏y za granic. Usun背 fachowc體, przyjmuj眂 harcerzy po  dwutygodniowym kursie. I oto s wyniki.

[...]

A ty by postawi na wsp蟪prac z Kore P蟪nocn, czy Kub, a mo縠  Bia硂ru?

--
stevep
U縴wam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Polacy zgin臋li, bo zawiod艂y s艂u偶by