Polacy zginęli, bo zawiodły służby

Data: 2011-12-23 13:02:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Polacy zginęli, bo zawiodły służby
W Afganistanie giną polscy żołnierze, bo Służba Kontrwywiadu Wojskowego nie potrafi ich chronić. Pięciu naszych chłopców, którzy w środę zginęli w zamachu, mogłoby żyć, gdyby Polacy lepiej współpracowali z Amerykanami.
więcej: http://niezalezna.pl/20793-polacy-zgineli-bo-zawiodly-sluzby

Moim zdaniem, pierwotną winą jest to, że Macierewicz rozwałił kontrwywiad wojskowy, w szczególności dekonspirując agentów, których mieliśmy za granicą. Usunął fachowców, przyjmując harcerzy po dwutygodniowym kursie. I oto są wyniki.

Data: 2011-12-23 14:08:03
Autor: jadrys
[...]

Bodziu, pomyśl samodzielnie zanim będziesz jak papuga wpisywał ty bzdurne, utarte frazesy - co by te służby specjalne miały zrobić żeby uniknać tego ataku?
Jedyne co zawiodło to nasi politycy którzy nas wciągnęli po 89 roku na warunkach mięsa armatniego do tego imperialistycznego klubu.
Pięciu naszych chłopaków zginęło bo Kwaśniewski, Kaczyński i Komorowski postawili na współpracę z Amerykanami.

Data: 2011-12-23 06:40:57
Autor: Antenka
On 23 Gru, 14:08, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

[...]

I w tym miejscu muszę Ci przyklasnąć Jadrysiu - M.S.O.Z.W :-))!

Jankeskie dupowlazy! Feee : - P

Antenka

P.s. No no no! Widzę, że też przesiadujesz na psp! :- E A mak kto
ukręci hm?! Bo ja to nawet sobie zasłużyłam na kilka kliknięć . Prawie
wszystko mam  zrobione, mniam ;-).

Data: 2011-12-23 23:50:40
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-23 15:40, Antenka pisze:
[...]

Mak już ukręcony:-P

K.M.Ś.D.Z.P.D.Ł;-)

Data: 2011-12-23 14:25:12
Autor: pluton
Polacy zginęli, bo zawiodły służby
Bodziu, pomyśl samodzielnie zanim będziesz jak papuga wpisywał ty
bzdurne, utarte frazesy - co by te służby specjalne miały zrobić żeby
uniknać tego ataku?

Maja robic to, za co dostaja pieniadze. Jezeli nie potrafia chronic naszych
okupantow, to po wuj nam te sluzby ? Rozpedzic je na cztery wiatry.

Nullification

Data: 2011-12-23 23:51:36
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-23 14:25, pluton pisze:
[...]

Do takich robót trzeba saperów a nie sił specjalnych.

Data: 2011-12-24 13:24:58
Autor: pluton
> [...]
> okupantow, to po wuj nam te sluzby ? Rozpedzic je na cztery wiatry.

Do takich robót trzeba saperów a nie sił specjalnych.

Tylko skad wziasc 50 milionow saperow, zeby przekopali caly Afganistan ?

Nullification

Data: 2011-12-25 11:36:10
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-24 13:24, pluton pisze:
[...]

Jasne, dla nas może to i misja, ale talibowie traktują to jako wojnę, a na wojnie ofiary zawsze będą.

Data: 2011-12-29 01:45:29
Autor: Marcin Kętrzycki
Polacy zginęli, bo zawiodły służby
Witam serdecznie.

Zdaniem specjalistów, w Afganistanie popełniono liczne błędy m. in.
taktyczne.
O tym, dlaczego Polacy giną w Afganistanie możecie Państwo przeczytać
na nowym portalu informacyjnym :

http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/bezbronna-armia

Zachęcam także do śledzenia najnowszych informacji gospodarczych i
politycznych z kraju i ze świata.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
 Marcin Kętrzycki - eRzecznik serwisu http://stefczyk.info

Data: 2011-12-29 11:19:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marcin Kętrzycki" <marcin.ketrzycki@gmail.com> napisał w wiadomości news:9509c49c-39a6-4d89-b212-f81fb4a28f33n6g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

W tym artykule prawdę o SKW odsłania ten kawałek:

"...Jadą tam często ludzie kompletnie nieprzygotowani, bez doświadczenia w pracy operacyjnej czy z informatorami. Na dodatek na misję wyjeżdżają w większości osoby z wydziałów wspomagających, logistycznych (np. magazynierzy), które nie mają żadnego doświadczenia w pracy operacyjnej i nie przeszły specjalistycznych szkoleń. Większość z nich oficjalnie mówi, że nie ma tam zamiaru nic robić, tylko chce przywieźć kasę. I rzeczywiście dochodzi do tego, że praktycznie nie ma żadnych działań operacyjnych, a wyjeżdżający na misję siedzą w bazie..."

Nic dziwmego. Jeśli po zlikwidowaniu WSI do nowopowstałej Służby Kontrwywiadu Wojskowego przyjmowano harcerzyków po korespondencyjnym dwutygodniowym kursie.

Data: 2011-12-23 14:30:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jd1uej$nf5$1node2.news.atman.pl...
[...]

Myślę samodzielnie i wyraziłem moje zdanie. Twierdzę, że Macierewicz rozp...ił wywiad i kontrwywiad wojskowy. Wszystko, o co oskarżał WSI można o kant du..py rozwalić. Wszystkie donosy do prokuratury, mające świadczyć przestępczej naturze WSI, poszły się je...ać. W raporcie podał takie tajne dane, że inne służby powinny go hojnie nagrodzić.
To jest ewenement w skali świata - ten sposób likwidacji. Rządy i ustroje zmieniają się. Tajne służby nie. Tak jest na świecie ale nie u nas.

Możesz się z moim zdaniem nie zgadzać, tak jak ja nie podzielam twojej miłości i zauroczenia komunizmem ale nie odmawiaj mi wyrażania swoich poglądów.

I nie łącz dwóch rożnych rzeczy. Co innego zawierać sojusze. Trafione czy nie. Co innego mieć sprawną tajną służbę. My takowej nie posiadamy jeśli chodzi o wojsko. Mamy harcerzyków, którzy jeszcze wiele lat muszą się uczyć.
Rozwalić jest łatwo i szybko. Budowanie niekiedy trwa latami i kosztuje bardzo wiele.

Pytasz się co służby specjalne miałyby zrobić żeby uniknąć tego ataku?
Odpowiedź jest bardzo prosta. Mieć swoich agentów wśród talibów. Tak jak talibowie mają swoich agentów wśród okupantów. Każdy się sprzeda za odpowiednią cenę.
Tylko, że po takiej wpadce, jakiej doświadczyli dotychczas z Polakami, nikt nie nastawi głowy pod topór, nie mając pewności, czy znowu jutro jakiś nawiedzony nie wystawi ich na tacy.

Data: 2011-12-23 15:05:13
Autor: rAzor
Polacy zginęli, bo zawiodły służby
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:
Myślę samodzielnie

kheh! khem... :-)))))))))))))

i wyraziłem moje zdanie. Twierdzę, że Macierewicz

Twierdzenia mają to do siebie, że trzeba je udowodnić, aby było wiadomo czy są prawdziwe.

Na przykład jakie dane? :-)

Data: 2011-12-23 23:51:26
Autor: jadrys
[...]

W tym tekście zgadzam sie z tobą w 100u procentach, tylko to mieszanie sympatii politycznych jest zupełnie nie na miejscu. No i  odbiegłeś trochę od tematu, ktĂłrego sednem  była śmierć PolakĂłw w tym ostatnim zamachu. A temu zamachowi nawet sprawne słuĹźby specjalne by nie zapobiegły.

[...]

Bzdura do kwadratu! Jankesi ładują taką kasę i inne środki w wywiad i dywersję a jednak giną jak wszyscy inni, a nawet na większą skale niĹź inni. WeĹş jeszcze pod uwagę to Ĺźe Arab czy Pasztun to nie Europejczyk Ĺźeby prawie kaĹźdego moĹźna było kupić. WyobraĹźasz sobie ile, jak długo  by mĂłgł się ukrywać np. A. Kwaśniewski gdyby jankesi dawali 30 mln $ za jego głowę jak za Saddama?

Data: 2011-12-23 15:46:52
Autor: stevep

==================================================>>
[...]

A ty byś postawił na współpracę z Koreą Północną, czy Kubą, a może  Białoruś?

--
stevep

Data: 2011-12-23 14:34:42
Autor: rAzor
Polacy zginęli, bo zawiodły służby
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:
W Afganistanie giną polscy żołnierze, bo Służba Kontrwywiadu Wojskowego
nie potrafi ich chronić.

No to piękny mamy kontrwywiad pod rzadami Tuska i Kumoroskiego. Czy jest w ogóle coś, co oni potrafią zrobić porządnie, poza zmuszaniem Polaków do emigracji i umierania w Afganistanie?

Data: 2011-12-23 15:48:27
Autor: stevep
Dnia 23-12-2011 o 14:34:42 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

[...]

Bo to co tak skutecznie rozwalili kretyni z PiS-u niełatwo poskładać  Dupikowski.

--
stevep

Data: 2011-12-23 16:07:17
Autor: rAzor
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Tak, taaak - jaka to wygoda móc zwalić winę i swoją nieudolność na poprzedników. :-)
Zaraz, zaraz - a któż to rządził w poprzedniej kadencji, Pietrzykowski?

Dupikowski.

To się zdecyduj - Dupikowski czy Pietrzykowski.

Data: 2011-12-24 04:22:30
Autor: stevep
Dnia 23-12-2011 o 16:07:17 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Jesteś zdecydowanie Dupikowskim i żadne skowyczenie nic na to nie pomoże,  w poprzedniej kadencji rządził PiS, bo przecież nie można zwalić winę na  wyborców  za to, że po raz drugi oblali PiS i wybrali PO.

--
stevep

Data: 2011-12-24 05:25:54
Autor: wolim
[...]

Polacy zginęli, bo pojechali na wojnę. Wojna ma to do siebie, że strzelasz, ale i do ciebie strzelają. Czasem się trafi, że oberwiesz.
Nie ma się co roztrząsać nad poległymi. Jak na wojnę i tak naszych żołnierzy ginie bardzo niewielu. Więcej ginie miesięcznie ludzi na naszych drogach, niż żołnierzy w ciągu całych misji w Afganistanie i Iraku razem wziętych. Chłopcy pojechali tam do pracy, znali ryzyko.

Współczuję ich rodzinom, bo każda śmierć jest przykra i bolesna, ale tak samo współczuję rodzinom ofiar wypadków samochodowych.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2011-12-24 12:52:10
Autor: MH
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
[...]

===================

A moim zdaniem , pierwotną winą jest to , że bezsensownie daliśmy się wciągnąć
w jankeską awanturę.

MH

Data: 2011-12-24 14:27:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jd4htq$59e$1inews.gazeta.pl...
[...]

NIe mieszaj tych gówien do kupy.
Jedno g...no - udział w wojnie,
drugie g...no - rozp...enie wywiadu i kontrwywiadu wojskowego.

Data: 2011-12-24 13:59:09
Autor: MH
[...]

a efekt taki sam. Bez mieszania...

MH