Polacy zgodnie nie zostawiają suchej nitki na obecnym reżimie

Data: 2012-06-05 17:28:16
Autor: gringo
Polacy zgodnie nie zostawiają suchej nitki na obecnym reżimie
robe6 45 minut temu

Autostrada XXI wieku tylko w Polsce: organicznie prędkości do 70km/h, tylko dla samochodów osobowych do 3,5 tony i przez ponad 100km ani jednej stacji benzynowej...:)

    0
    1
    podziel się
    zgłoś naruszenie

domyślny avatar
krzych03 2 godziny temu

Autosrady powstały po to aby wygodnie, bezpiecznie i przede wszystkim szybko pokonać załozony dystans. Niestety, tymczase trzeba stać w kilkusetmetrowej kolejce aby przejechać przez bramki. Jakoś jedno przeczy drugiemu.

    0
    1
    podziel się
    zgłoś naruszenie

domyślny avatar
krzych03 2 godziny temu

Dobrze, spróbuję po raz ostatni. Co do jakości dróg jakoś nikt się nie wypowiada, a ja uważam, że to sprawa zasadnicza. Jakość tych dróg jest fatalna, byle do Euro, a ja z troską się pytam, co po Euro?

    0
    1
    podziel się
    zgłoś naruszenie

domyślny avatar
krzych03 2 godziny temu

Wszysto pięknie, ale mam poważne uwagi co do jakości oddawanych dróg. Niestety podejrzewam, że wkrótce będą one wymagały natychmiastowego remontu z uwagi na przeszacowanie i pośpiech w ostatnich dniach.

    0
    1
    podziel się
    zgłoś naruszenie

domyślny avatar
kabak Pno 3 godziny temu

Ludzie kochani dlaczego ci idioci ciągle budują tylko 2 pasy w jednym kierunku ciesząc się przy tym jak dzieci. Przecież ziemia i tak została wykupiona a autostrada i tak jest płatna wiec czemu nie budują 3 pasów w każdym kierunku.Gdzie tu sens i logika przy tym ruch na drogach ciągle wzrasta. To jakiś zły sen -- -- KTO JEST ZA TO ODPOWIEDZIALNY rozwiń

    0
    1
    podziel się
    zgłoś naruszenie

domyślny avatar
dereq69 3 godziny temu

jak sie buduje w Polsce to wiadomo, ale moze ktos posiada jakas wiedze, czy skonczono przebudowe autostrady A4/E40 w Jenie (Niemcy) odcinek przed tunelem jadac na Erfurt. Niemcy narod porzadny i zorganizowany, a ja podrozuje ta trasa raz moze dwa razy do roku, tak juz od jakis czterech lat i mam wrazenie, ze tam nic sie nie dzieje, tylko ograniczenie rozwiń

    0
    0
    podziel się
    zgłoś naruszenie

domyślny avatar
Dr Dreyfuss 4 godziny temu

Ludzie ale co ma PiS do autostrady ??? po pierwsze nagrody daje sie za skonczona autostrade a nie odcinki przed czasem, po drugie, z czego sie cieszyć? z przejezdności? a ograniczenia ruchu to ok? to jest produkt autostradopodobny robiony na szybkiego zeby uszczesliwic tego i owego na pewno nie kibiców!!! rany po euro beda zamkniete i dokanczanie rozwiń

    0
    2
    podziel się
    zgłoś naruszenie

domyślny avatar
obiektyw_ 3 godziny temu

Skoro PiS nie ma nic do autostrad to po co nagminnie krytykują, że coś idzie nie tak? Kto jest bez winy niechaj pierwszy rzuci kamień! PiS nie zrobiło NIC, w żadnej sferze oprócz rozdawania pieniędzy publicznych, więc nie mają prawa głosu. Od roku 89 PO i tak wykonało najwięcej ze wszystkich rządzących, chociaż przyznaję, że i tak rozwiń

    1
    1
    podziel się
    zgłoś naruszenie

domyślny avatar
ave20 4 godziny temu

Mam nadzieję , że w Faktach i w Faktach po faktach będzie komentował to wydarzenie przedstawiciel PiS. najlepiej jak by to był pan Hoffman. Już się nie mogę doczekać co też PiS wymyślił aby znowu zamącić . Ale jedno jest pewne jak zwykle wszystko będzie be

    2
    0
    podziel się
    zgłoś naruszenie

domyślny avatar
Bat 4 godziny temu

Mając doświadczenia lat dawnych i nie wiem czy słusznie minionych, rodzi się pytanie: kiedy zacznie się pierwszy remont. Przeważnie takie obiekty oddawane "na okoliczność" i "z okazji" były remontowane zaraz po tej okoliczności lub okazji. Oby tak nie było w tym przypadku, bo po Euro wypadało by jeszcze z parę miesięcy pojeździć po rozwiń

    0
    1
    podziel się
    zgłoś naruszenie

qaz987
qaz987 5 godzin temu

Data: 2012-06-05 15:39:16
Autor: MH
Polacy zgodnie nie zostawiają suchej nitki na obecnym reżimie
gringo <gringo@gmail.com> napisał(a): [ciach]

a wynik jak zwykle będzie ten sam - 7:0.

MH