Połączenia w roamingu

Data: 2018-02-25 16:51:47
Autor: Michal Jankowski
Połączenia w roamingu
Pamiętacie, jak ktoś mnie tu przekonywał, że w roamingu w UE rzekomo wszystkie połączenia do innych krajów UE są "darmowe"?

No więc nie. Mam świeżutki cennik od operatora i tam jest jak drut: w czasie pobytu w EU za połączenia do Polski zapłacę tak, jakbym był w Polsce (czyli "za darmo", bo mam w abonamencie), a za połączenia do krajów UE zapłacę tak, jakbym był w Polsce (czyli NIE ZA DARMO, chyba że ktoś ma w abonamencie darmowe rozmowy z Polski do całej UE).

Żeby było śmieszniej, połączenia w roamingu do krajów pozaunijnych są w niektórych przypadkach znacznie droższe niż z Polski, a w innych - nieco tańsze.

   MJ

Data: 2018-02-25 16:57:43
Autor: RadoslawF
Połączenia w roamingu
W dniu 2018-02-25 o 16:51, Michal Jankowski pisze:

Pamiętacie, jak ktoś mnie tu przekonywał, że w roamingu w UE rzekomo wszystkie połączenia do innych krajów UE są "darmowe"?

I ktoś mu uwierzył?
Powinien napisać:"od 15 czerwca 2017 roku za rozmowy i SMS-y w granicach
Unii Europejskiej zapłacimy zgodnie z cennikiem krajowym operatora".

To że w pakiecie masz darmowe połączenia w kraju nie oznacza
darmowych połączeń w całej UE.

Pozdrawiam

Data: 2018-02-25 17:06:28
Autor: Liwiusz
Połączenia w roamingu
W dniu 2018-02-25 o 16:57, RadoslawF pisze:
W dniu 2018-02-25 o 16:51, Michal Jankowski pisze:

Pamiętacie, jak ktoś mnie tu przekonywał, że w roamingu w UE rzekomo wszystkie połączenia do innych krajów UE są "darmowe"?

I ktoś mu uwierzył?

To nie kwestia wiary, tylko sprawdzenia na billingu. No ale jak ktoś wymądrza się, a za granicą w ogóle nie był, to potem powstają takie Radosławowe dyrdymały.

--
Liwiusz

Data: 2018-02-25 17:05:20
Autor: Liwiusz
[...]