Połączenia z numeru 943451265

Data: 2012-10-18 23:17:10
Autor: Chris94
Połączenia z numeru 943451265

Dzisiaj na komórkę żony 3-krotnie dzwonił ktoś z numeru 943451265.
Za trzecim razem żona odebrała, ale nikt się nie odezwał.
Google nic nie wie o takim numerze, ale domyślam się, że to jakiś nowy
przekręt tele-naciągaczy.
Czy ktoś z Was spotkał się z takim numerem?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-10-18 21:35:12
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 18 Oct 2012 23:17:10 +0200, Chris94 wrote:
[...]

Po jakiej linii przekret?

BTW, to wyglada na stacjonarke ze strefy ,,Koszalin'', podchodziles do
tematu od tej strony? :-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-10-20 02:18:14
Autor: Chris94
Połączenia z numeru 943451265
Dnia Thu, 18 Oct 2012 21:35:12 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

Po jakiej linii przekret?

Swego czasu były informacje, że oszuści wykonują głuche połączenia z
numerów, które prezentują się numerami z taryfy Premium Rate po to, żeby
ofiara do nich oddzwoniła.
Sądziłem, że to jest właśnie taki przypadek.

BTW, to wyglada na stacjonarke ze strefy ,,Koszalin'', podchodziles do
tematu od tej strony? :-)

To mi do głowy nie przyszło :(
Byłem przekonany, że po reformie Planu Numeracji Krajowej wszystkie
numery zaczynające się na 9 zostały przeznaczone do wykorzystania jako
numery skrócone bądź numery Premium Rate - w każdym razie takie było
uzasadnianie konieczności tej reformy. A że sobie tego z palca nie wyssałem, to świadczy choćby fakt, że w
Orange'u wysłanie MMS-a na numer z zakresu 919000–919999 kosztuje 23,18
zł.

Data: 2012-10-20 10:45:53
Autor: Tomek

Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał:

[...]

A zauważyłeś tą subtelna różnicę w długości numeru 943451265 i 919999?

Data: 2012-10-20 13:38:38
Autor: Chris94
Dnia Sat, 20 Oct 2012 10:45:53 +0200, Tomek napisał(a):

[...]

Czy oczekujesz ode mnie, że powinienem mieć w głowie PNK oraz tabele
taryfikacji wszystkich operatorĂłw?

Data: 2012-10-20 14:23:31
Autor: Tomek
[...]

Numery stacjonarne z prefiksami kierunkowymi mają taką długość od wielu lat. Jakim zacofańcem trzeba być, żeby na pierwszy rzut oka tego nie skojarzyć? No ale czego więcej można oczekiwać od kogoś, dla kogo korzystanie z google jest barierą nie do pokonania.

Data: 2012-10-20 14:35:37
Autor: Chris94
Dnia Sat, 20 Oct 2012 14:23:31 +0200, Tomek napisał(a):

Numery stacjonarne z prefiksami kierunkowymi mają taką długość od wielu lat.

No i co z tego, że numery stacjonarne mają taką długość?
Pozostałe numery Premium Rate (inne niż akurat tutaj podany przeze mnie)
mają dokładnie taka samą długość jak numery stacjonarne, więc
rozpoznawanie numerów Premium Rate po ich długości jest z góry skazane
na niepowodzenie.
A jeśli nie wierzysz, to przestudiuj sobie cenniki operatorów.

Data: 2012-10-20 18:15:02
Autor: Piotr M
Połączenia z numeru 943451265
W dniu 20.10.2012 o 14:23 Tomek <precz@ze.spamem> pisze:

A z ciekawości..
Mamy numery co pierwsze 3 cyfry występują zarówno w stacjonarnych i  komórkowych?

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-20 19:36:33
Autor: bolo
Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:op.wmhjfcpo13q3bqmasneti-pl...
W dniu 20.10.2012 o 14:23 Tomek <precz@ze.spamem> pisze:

A z ciekawości..
Mamy numery co pierwsze 3 cyfry występują zarówno w stacjonarnych i komórkowych?

Na szczęście takiego absurdu jeszcze nie osiągnęliśmy i nie jest to możliwe, za wyjątkiem wynalazków typu komórka z numerem stacjonarnym itp

Data: 2012-10-20 23:55:22
Autor: PiotRek
[...]

Po pierwsze - dlaczego kłamiesz? Powyższe słowa są Twojego autorstwa,
a nie Tomka.

Po drugie - zadałeś bardzo nieprecyzyjne pytanie, ale domyślam się,
o co Ci chodziło.

Dwie pierwsze cyfry numeru jednoznacznie określają,
czy jest to numer stacjonarny czy komórkowy (a są i inne numery).
Zajrzyj do PNK.

Piotr

Data: 2012-10-21 02:31:22
Autor: Piotr M
W dniu 20.10.2012 o 23:55 PiotRek <bell1876usunto@gazeta.pl.invalid> pisze:

[...]

Wyciął się i wsiąkł cytowany tekst i faktycznie, wyszło kłamstwo :)

Po drugie - zadałeś bardzo nieprecyzyjne pytanie, ale domyślam się,
o co Ci chodziło.

A z ciekawości, jakie mogą być wg Ciebie różne znaczenia tego pytania?

Dwie pierwsze cyfry numeru jednoznacznie określają,
czy jest to numer stacjonarny czy komórkowy (a są i inne numery).

Czyli cyfry nie mogą być wspólne. OKI.

Zajrzyj do PNK.

Zajrzałem od razu do spisu prefiksów gsm
http://pl.wikipedia.org/wiki/Prefiksy_GSM
i faktycznie, tak kombinują aby nie powtórzyły się.

BTW.
Przy okazji dowiedziałem się, że jeden z moich nr o początku 690, to ten z  pierwszych prefiksów w Polsce, typu 501 601 i 602, a nawet niby najpierszy  ;) bo genezę ma jeszcze z analogowej..

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-21 10:00:08
Autor: bolo
Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:op.wmh6ekok13q3bqmasneti-pl...
[...]

Niby tak, choć został odświeżony, bo w oryginalne był to 90... 690 zrobili ostatnimi czasy

Data: 2012-10-24 01:06:16
Autor: PiotRek
> [...]

> a nie Tomka.

Wyciął się i wsiąkł cytowany tekst i faktycznie, wyszło kłamstwo :)

Taaa... Sam się wyciął i sam wsiąkł, czy może jednak Ty go wyciąłeś? ;-)

> Po drugie - zadałeś bardzo nieprecyzyjne pytanie, ale domyślam się,
> o co Ci chodziło.

A z ciekawości, jakie mogą być wg Ciebie różne znaczenia tego pytania?

Nie chodzi o różne znaczenia. Ale ktoś złośliwy mógłby Ci odpowiedzieć
(zgodnie z prawdą):
"Tak, oczywiście; mamy numery co pierwsze 3 cyfry występują zarówno
w stacjonarnych i komórkowych. Przykład: 661 - komórki, 616 - strefa
poznańska".
;-)

Piotr

Data: 2012-10-18 23:59:46
Autor: Animka
W dniu 2012-10-18 23:17, Chris94 pisze:

[...]
Ja mam codziennie po mniej wiecej 3 razy dziennie: proszę czekac będzie rozmowa, no to nic nie mówię i sobie czekam i się rozłacza. Szlag mnie już trafia.

--
animka

Data: 2012-10-19 19:01:13
Autor: Piotr M
W dniu 18.10.2012 o 23:59 Animka <animka.to.nie..ja@wp.pl> pisze:

Ja mam codziennie po mniej wiecej 3 razy dziennie: proszę czekac będzie  rozmowa, no to nic nie mówię i sobie czekam i się rozłacza. Szlag mnie  już trafia.

-> zablokować nr z botem?

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-19 00:26:20
Autor: Piotr M
W dniu 18.10.2012 o 23:17 Chris94 <chris94@wytnij_to.poczta.fm> pisze:

[...]

Jaja sobie robisz, czy na serio to piszesz?

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-19 05:35:58
Autor: Vza Vizenza
Połączenia z numeru 943451265
Chris94 wrote:
Dzisiaj na kom�rk� �ony 3-krotnie dzwoni� kto� z numeru 943451265.
Za trzecim razem �ona odebra�a, ale nikt si� nie odezwa�.
Google nic nie wie o takim numerze

Tak przy okazji, czy przez Google mozna sprawdzic numer telefoniczny i
jak?

Data: 2012-10-19 18:28:11
Autor: bolo

Użytkownik "Vza Vizenza" <viazenza@gmail.com> napisał w wiadomości news:2bd02cf2-e6db-4cdb-b572-5fab337b0820u9g2000vbm.googlegroups.com...
Chris94 wrote:
[...]

Nie no kolejny, w jakimś gimnazjum było dziś na lekcji o usenecie?
Wpisujesz, szukasz i sprawdzasz... tylko nie jak ten łoś powyżej, ale także wersje 94-3451265 94-345-12-65
znajdziesz jeśli to firma, lub padło w jakimś ogłoszeniu, genialne nie?

Data: 2012-10-20 09:16:57
Autor: Jean

albo wpisujesz 94 345 12 65 i masz http://www.pkt.pl/s/koszalin/1720829/kacper_pw.html

--
Jean

Data: 2012-10-20 11:26:25
Autor: Piotr M
W dniu 20.10.2012 o 09:16 Jean <jean@wp.pl> pisze:

[...]

Straszne czasy nastąpiły, kiedy zlikwidowali prefiks zero w stacjonarnych  ;p

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-23 22:06:43
Autor: Grzexs
Połączenia z numeru 943451265
Nie no kolejny, w jakimś gimnazjum było dziś na lekcji o usenecie?
Wpisujesz, szukasz i sprawdzasz... tylko nie jak ten łoś powyżej, ale
takĹźe wersje 94-3451265 94-345-12-65
[...]

Może ktoś w końcu wpadnie na wymyślenie „jednolitego formatu zapisywania numerów telefonicznych”?

--
Grzexs

Data: 2012-10-25 19:53:45
Autor: John Kołalsky
Połączenia z numeru 943451265

UĹźytkownik "Grzexs" <grzexs@gazeta.u-su-nto.pl>

[...]

Apple ?

Data: 2012-10-25 20:08:32
Autor: Irokez
Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:op.wmg0ib0p13q3bqmasneti-pl...

Straszne czasy nastąpiły, kiedy zlikwidowali prefiks zero w
stacjonarnych   ;p

Serio?
kurde, mam komórkę abonament z T-mobile i muszę wstukiwać numery z zerem inaczej się nie połaczę.
Są jeszcze jacyś operatorzy co tego wymagają? W Plusie czy simplusie tego nie mam

--
Irokez

Data: 2012-10-25 22:07:03
Autor: Grzexs
[...]

Widać to abonament "firmowy". Możesz za to wykonywać połączenia o numeracji skróconej do innych z "firmy". T-Mobile oferuje takie cudo.

--
Grzexs

Data: 2012-10-25 22:41:33
Autor: J.F.
Dnia Thu, 25 Oct 2012 20:08:32 +0200, Irokez napisał(a):
[...]

T-mobile tez nie. Telefon jakos dziwnie ustawiony, czy jakas dziwna usluga wlaczona?

J.

Data: 2012-10-19 12:53:21
Autor: bolo
Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:508071d8$0$26682$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czy ty się dobrze czujesz, będziesz pisał na grupie za każdym razem jak wyświetli Ci się numer spoza kontaktów?
Poza tym kiepsko szukałeś, bo jakoś moje google akurat wiedzą coś nawet o tym numerze
Spożywcze artykuły - detal

Data: 2012-10-19 12:58:43
Autor: Chris
Połączenia z numeru 943451265
Chris94 nabazgrał(a):

Krzysztof
(dawniej używający nicka 'Chris')

Nie mylić ze mną :)

Data: 2012-10-19 13:32:44
Autor: bolo

Użytkownik "Chris" <chris@spam.pl> napisał w wiadomości news:k5rbp3$oom$1node1.news.atman.pl...
Chris94 nabazgrał(a):

Krzysztof
(dawniej używający nicka 'Chris')

Nie mylić ze mną :)

94 w jego nicku jako rocznik tłumaczyłby wszystko, ale napisał o żonie, więc zakładam że chodzi o koszalińskie 94 a osobnik ten ma więcej niż 18-lat...

Data: 2012-10-20 02:24:12
Autor: Chris94
Dnia Fri, 19 Oct 2012 13:32:44 +0200, bolo napisał(a):

94 w jego nicku jako rocznik tłumaczyłby wszystko, ale napisał o żonie, więc zakładam że chodzi o koszalińskie 94 a osobnik ten ma więcej niż 18-lat...

Inteligencją specjalnie nie błysnąłeś, ale strzelaj dalej ;)

Data: 2012-10-20 11:51:39
Autor: bolo
Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:5081ef2f$0$1223$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Strzelam dalej, 94 to jednak Twoje IQ...

Data: 2012-10-20 13:42:28
Autor: Chris94
Dnia Sat, 20 Oct 2012 11:51:39 +0200, bolo napisał(a):

Strzelam dalej, 94 to jednak Twoje IQ...

Strzelaj dalej, może spłodzisz następny post w stylu Message-ID:
<5081a3df$0$26707$65785112@news.neostrada.pl> ;)

Data: 2012-10-20 13:45:07
Autor: bolo

Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:50828e28$0$1208$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zmieniaj nicki dalej, po to żeby przypominać jak się wcześniej wabiłeś, bystrzak jesteś

Data: 2012-10-20 14:00:36
Autor: Chris94
Dnia Sat, 20 Oct 2012 13:45:07 +0200, bolo napisał(a):

[...]

Nicka zmieniłem dla uniknięcia nieporozumień, gdyż ostatnimi laty rzadko
korzystałem z usenetu i w tym czasie pojawił się ktoś inny, kto zaczął
używać nicka "Chris".
A ty skonfiguruj sobie swojego OE żeby wycinał sygnaturki, bo teraz
tylko demonstrujesz tu swoje lamerstwo.

Data: 2012-10-20 14:29:11
Autor: bolo
Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:50829268$0$1302$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wycinam gdy się do nich nie obnoszę, a tutaj sygnaturkę właśnie komentowałem, geniuszu za dychę.
Kogo to obchodzi jak się tu wcześniej nazywałeś? Chris to bardzo popularne zdrobnienie, więc jeszcze nie raz w życiu na nie trafisz!

Data: 2012-10-22 09:18:48
Autor: Chris
[...]

A może to ty się pojawiłeś i zmieniłeś patrząc że już od dawna ktoś ma takiego nicka ....

Data: 2012-10-23 03:08:58
Autor: Chris94
Połączenia z numeru 943451265
Dnia Mon, 22 Oct 2012 09:18:48 +0200, Chris napisał(a):

Chris94 nabazgrał(a):

[...]

Kiedyś, przed laty, spotkałem się z kimś kto używał takiego samego
nicka, ale ponieważ pisywaliśmy na całkiem innych grupach, więc problemu
wówczas nie było.
A Ty od kiedy w usenecie używasz tego nicka?

Data: 2012-10-23 09:01:41
Autor: Chris
[...]

Od czasu jak miałem BBS-a i modem 600bps ... nie pamiętam  jak to dawno było ale połowy obecnych internautów jeszcze nie było na świecie :)

Data: 2012-10-23 07:27:50
Autor: Pszemol
Połączenia z numeru 943451265
"Chris" <chris@spam.pl> wrote in message news:k65fcl$v8r$1node1.news.atman.pl...
Chris94 nabazgrał(a):

[...]

LOL!

Data: 2012-10-25 23:54:44
Autor: Chris94
Dnia Tue, 23 Oct 2012 09:01:41 +0200, Chris napisał(a):

A Ty od kiedy w usenecie używasz tego nicka?

Od czasu jak miałem BBS-a i modem 600bps ... nie pamiętam  jak to dawno było ale połowy obecnych internautów jeszcze nie było na świecie :)

To nie da się ukryć, że byłeś pierwszy.
Ja zaczynałem od modemu 14400 i podpisywałem się wówczas własnym
imieniem i nazwiskiem, ale to były inne czasy.

Data: 2012-10-26 23:45:49
Autor: Chris
W dniu 2012-10-25 23:54, Chris94 pisze:
[...]

http://www.webpagescreenshot.info/i/180404-10262012114359pm.jpg

hehe kiedyś to było fajnie a teraz same FB i virtualni znajomi .... :) drugi od prawej to ja :)

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-10-26 23:47:25
Autor: Chris
W dniu 2012-10-26 23:45, Chris pisze:
[...]

Od lewej .. sorry :)

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-10-27 00:32:58
Autor: bolo

Użytkownik "Chris" <spam@spam.de> napisał w wiadomości news:508b048f$0$1208$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To się chciałeś pochwalić, ale fotka oczywiście z fejsika i tak za cholerę nie wiadomo który to Ty.
Napisz czy łysy, czy ten w żółtej bluzie, czy z brodą, czy w okularach. Określenia z lewej/prawej gdy wszyscy stoją tak że jeden włazi na drugiego, to nic nie wiadomo.

Połączenia z numeru 943451265