Połączenie

Data: 2010-04-17 22:59:36
Autor: Animka
Połączenie
Ile kosztuje w Orange minuta rozmowy do Polcomtela (Era)?
Bo mnie naliczyli 1,66 za 35 sekund.

--
animka

Data: 2010-04-17 21:09:26
Autor: Olgierd
Połączenie
Dnia Sat, 17 Apr 2010 22:59:36 +0200, Animka napisał(a):

Ile kosztuje w Orange minuta rozmowy do Polcomtela (Era)? Bo mnie
naliczyli 1,66 za 35 sekund.

Cała Animka... ;-)

--
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wrocław? tylko http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-04-17 23:12:34
Autor: Czarek
Połączenie
W dniu 2010-04-17 23:09, Olgierd napisał/a:
Dnia Sat, 17 Apr 2010 22:59:36 +0200, Animka napisał(a):

Ile kosztuje w Orange minuta rozmowy do Polcomtela (Era)? Bo mnie
naliczyli 1,66 za 35 sekund.

Cała Animka... ;-)

No wiesz, pytanie "z księżyca" to może ona tam przebywa i tyle roaming kosztuje? ;-)

--
Cz.

Data: 2010-04-18 00:01:28
Autor: Animka
Połączenie
W dniu 2010-04-17 23:12, Czarek pisze:

No wiesz, pytanie "z księżyca" to może ona tam przebywa i tyle roaming
kosztuje? ;-)

Przecież wkleiłam ten kawałek bilingu, czyli to połączenie.
Ze 150 zł, które miałam na koncie zdjęli mi za to połączenie 1,66 zł (za 35 sekund).

--
animka

Data: 2010-04-17 23:42:19
Autor: Piotr M
Połączenie
Dnia 18-04-2010 o 00:09:26 Olgierd <no.email.no.spam@no.problem>  napisał(a):

Dnia Sat, 17 Apr 2010 22:59:36 +0200, Animka napisał(a):

Ile kosztuje w Orange minuta rozmowy do Polcomtela (Era)? Bo mnie
naliczyli 1,66 za 35 sekund.

Cała Animka... ;-)

Dodaje jak zawsze uśmiechu i sympatycznej nuty w usenecie :)
Już wcześniej zastanawiałem się nad jej wyjątkowo łatwym i bezpośrednim  wyrażaniu swoich myśli za pomocą tekstu.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-04-18 00:08:57
Autor: Animka
Połączenie
napisał(a):

[...]

Tak łatwo to mi się nie pisze. Nie mam niestety daru wyrażania swoich myśli w piśmie :-(
Coś mi się zdaje, że Cię znam od lat, że nie raz rozmawialiśmy ze sobą w usenecie , ale zmieniłeś nicka. Piotr Maj.....i, prawda? Czy nie?

--
animka

Data: 2010-04-18 00:34:48
Autor: Piotr M
Połączenie
Dnia 18-04-2010 o 01:08:57 Animka <animka@to.nieja.wp.pl> napisał(a):

Coś mi się zdaje, że Cię znam od lat, że nie raz rozmawialiśmy ze sobą w  usenecie , ale zmieniłeś nicka. Piotr Maj.....i, prawda? Czy nie?

Niestety muszę niemile rozczarować, nie Piotr Maj.....i
Ale faktem jest, że coś tam kiedyś nie raz wymieniliśmy kilka zdań :)

Data: 2010-04-18 00:52:34
Autor: Animka
Połączenie
W dniu 2010-04-17 23:34, Piotr M pisze:

Niestety muszę niemile rozczarować, nie Piotr Maj.....i
Ale faktem jest, że coś tam kiedyś nie raz wymieniliśmy kilka zdań :)

Mam nadzieję, że się nie kłóciliśmy? :-)
Mam jeszcze super sąsiada Piotra, ale on jest tajemniczy, a ja się go nie dopytuję jakiego ma nicka :-) Nie raz mi pomagał przy wymianie czy dodawaniu sprzętu w komputerze :-)

--
animka

Data: 2010-04-18 14:26:54
Autor: Budzik
Połączenie
Użytkownik Animka animka@to.nieja.wp.pl ...

[...]

to wlasnie Piotr miał na mysli, tylko ironicznie to ujął...

Data: 2010-04-18 16:49:22
Autor: Animka
Połączenie
W dniu 2010-04-18 16:26, Budzik pisze:

to wlasnie Piotr miał na mysli, tylko ironicznie to ujął...

Tak, ty jesteś wróżka czy jasnowidz i cudze myśli odgadujesz.
Takie prywatne śledztwo sobie prowadzisz.

--
animka

Data: 2010-04-18 15:41:32
Autor: Budzik
Połączenie
Użytkownik Animka animka@to.nieja.wp.pl ...

to wlasnie Piotr miał na mysli, tylko ironicznie to ujął...

Tak, ty jesteś wróżka czy jasnowidz i cudze myśli odgadujesz.
Takie prywatne śledztwo sobie prowadzisz.

nie, to było jasne dla kazdego, kto umie czytac.

Data: 2010-04-18 18:11:46
Autor: Animka
Połączenie
W dniu 2010-04-18 17:41, Budzik pisze:
[...]

Mnie twoje zdanie na jakikolwiek temat nie interesuje.

--
animka

Data: 2010-04-18 17:00:11
Autor: Budzik
Połączenie
[...]

ale zdajesz sobie, ze jestes na grupie dyskusyjnej i moja odpowiedz jest tylko w jakiejs czesci skierowana do ciebie?

Data: 2010-04-18 20:09:48
Autor: Olgierd
Połączenie
Dnia Sun, 18 Apr 2010 17:00:11 +0000, Budzik napisał(a):

Mnie twoje zdanie na jakikolwiek temat nie interesuje.

ale zdajesz sobie, ze jestes na grupie dyskusyjnej i moja odpowiedz jest
tylko w jakiejs czesci skierowana do ciebie?

Jakbyś nie wiedział: to jest standardowa odpowiedź Animki ;-)

Data: 2010-04-17 23:45:52
Autor: Animka
Połączenie
W dniu 2010-04-17 23:09, Olgierd pisze:
Dnia Sat, 17 Apr 2010 22:59:36 +0200, Animka napisał(a):

Ile kosztuje w Orange minuta rozmowy do Polcomtela (Era)? Bo mnie
naliczyli 1,66 za 35 sekund.

Cała Animka... ;-)

Cały Olgierdzie o co chodzi? :-)

--
animka

Data: 2010-04-17 23:04:18
Autor: Czarek
Połączenie
W dniu 2010-04-17 22:59, Animka napisał/a:
Ile kosztuje w Orange minuta rozmowy do Polcomtela (Era)?
Bo mnie naliczyli 1,66 za 35 sekund.

No tak... Animka... i wszystko jasne ;-)

Nie ma takiej sieci a tym bardziej takiego zestawienia operator  + sieć, które podałaś.
Nawet nie wiesz do kogo dzwonisz a pytasz się o koszt?

--
Cz.

Data: 2010-04-17 23:43:43
Autor: Animka
Połączenie
W dniu 2010-04-17 23:04, Czarek pisze:
[...]

Zaraz Ci podam dane z bilingu (dzisiejsze połączenie):
Jednostka Ilość data i godzina połączenia Koszt numer/nazwa Operacja Sieć
min    0:35 2010.04.17 21:15 0,00 Teresa Sieć Polkomtel

A ja dzwonilam do Ery. Moja koleżanka jest w Erze. Skąd ta Orange wytrzasnęła Polkomtel?
W tym nowym okresie rozliczeniowym to było moje pierwsze połączenie i przy okazji sprawdzilam ile mi zeszło z konta za to połączenie.
Moje pytanie było inne: Ile kosztuje minuta połączenia do Ery.

--
animka

Data: 2010-04-17 23:59:49
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Połączenie

Zaraz Ci podam dane z bilingu (dzisiejsze połączenie):
Jednostka Ilość data i godzina połączenia Koszt numer/nazwa Operacja Sieć
min 0:35 2010.04.17 21:15 0,00 Teresa Sieć Polkomtel

Ale tu koszt jest zero, więc o co Ci chodzi?

Data: 2010-04-18 00:12:20
Autor: Animka
Połączenie
W dniu 2010-04-17 23:59, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

[...]

A cóż może wiedzieć osoba, która nie ma abonamentu i pieniędzy na koncie w ramach abonamentu (ja mam 75 zł).

--
animka

Data: 2010-04-17 23:10:14
Autor: fs
Połączenie

Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:hqd7g1$esj$1news.onet.pl...
Ile kosztuje w Orange minuta rozmowy do Polcomtela (Era)?
Bo mnie naliczyli 1,66 za 35 sekund.

Polkomtel Spółka Akcyjna - polskie przedsiębiorstwo telekomunikacyjne z siedzibą w Warszawie, operator sieci telefonii komórkowej Plus, właściciel marek Simplus, Sami Swoi i 36.6 (GSM 900/1800 MHz, UMTS 2100MHz).

Polska Telefonia Cyfrowa sp. z o.o. (PTC) - operator sieci telefonii komórkowej GSM 900/1800 oraz UMTS
PTC świadczy swoje usługi pod markami:
Era - usługi postpaid i prepaid
Era Tak Tak - marka prepaid
Heyah - marka prepaid

Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp. z o.o. jest operatorem dwóch sieci telefonii komórkowej:
cyfrowej Orange (GSM 900/1800, UMTS 2100MHz, CDMA2000 450 MHz (tylko dane))
analogowej Centertel (NMT 450i)

Połaczenie kosztuje tyle ile w cenniku używanej taryfy http://tinyurl.com/y56kvyv
2,85 za minutę ?

Data: 2010-04-17 23:52:22
Autor: Animka
Połączenie
W dniu 2010-04-17 23:10, fs pisze:

[...]

Jesteś kochany, dziękuję :-)
Celowo napisałam Polkomtel (Era), bo nie byłam pewna czy ten Polkomtel to na pewno Era. W takim razie ta moja koleżanka jest już w Plusie.
Dlaczego minuta połączenia do Plusa jest taka droga? Jeszcze nie sprawdziłam tego cennika, zaraz sprawdzę.

--
animka

Data: 2010-04-17 23:58:25
Autor: Animka
Połączenie
W dniu 2010-04-17 23:10, fs pisze:

Połaczenie kosztuje tyle ile w cenniku używanej taryfy
http://tinyurl.com/y56kvyv
2,85 za minutę ?

W cenniku abonament Nowy Twój Plan jest 0,75 zł za minutę. Naliczyli mi (1,66 zł) za te 35 sekund więcej niż za jakąś videorozmowę.

--
animka

Data: 2010-04-18 00:30:30
Autor: ToMasz
Połączenie
Animka pisze:
[...]

a w prepaidzie Orange ( i konkurencji również) jest stawka 29 groszy.
Tym którzy podpisali wieloletnie umowy gratulujemy wyboru...

ToMasz

Data: 2010-04-18 00:56:06
Autor: JoteR
Połączenie
"ToMasz" napisał:

a w prepaidzie Orange ( i konkurencji również) jest stawka 29 groszy.
Tym którzy podpisali wieloletnie umowy gratulujemy wyboru...

A dziękuję, dziękuję...
To kiedy u was zejdzie do tych 15 groszy, które ja mam od ponad roku? Zdążycie przed końcem cyrografu? Bo już niewiele czasu wam zostało ;->

JoteR

Data: 2010-04-17 23:06:39
Autor: Janeo
Połączenie
On 18 Kwi, 00:56, "JoteR" <jo...@pf.pl> wrote:
A dziękuję, dziękuję...
To kiedy u was zejdzie do tych 15 groszy, które ja mam od ponad roku?
No to sie pochwal, gdzie ToMasz :-)

Data: 2010-04-18 10:55:19
Autor: JoteR
Połączenie
"Janeo" napisał:

To kiedy u was zejdzie do tych 15 groszy, które ja mam od ponad roku?

No to sie pochwal, gdzie ToMasz :-)

Jak to gdzie? W abonamencie oczywiście.

JoteR

Data: 2010-04-19 01:36:53
Autor: Janeo
Połączenie
On 18 Kwi, 10:55, "JoteR" <jo...@pf.pl> wrote:
"Janeo" napisa :

> No to sie pochwal, gdzie to masz :-)

Jak to gdzie? W abonamencie oczywiscie.
Lepiej przestan tutaj truc.
Ja tez potrafie wykupic abonament 300-zlotowy na przyklad.

Data: 2010-04-19 17:31:36
Autor: JoteR
Polaczenie
"Janeo"  napisal:

Jak to gdzie? W abonamencie oczywiscie.

Lepiej przestan tutaj truc.

Grzeczniej, grzasiu.

Ja tez potrafie wykupic abonament 300-zlotowy na przyklad.

Kazdy idiota to potrafi, wiec zapewne i ty tez. Niewiele wiecej inteligencji potrzeba, zeby odszukac w archiwum grupy moje wyliczenia kosztu za minute w moim aktualnym abonamencie, ale jak widac i ta prosta czynnosc cie przerasta, wiec pozostajea ci tylko grubianstwa.

JoteR

Data: 2010-04-18 09:27:56
Autor: Lukasz
Połączenie
Użytkownik "Janeo" <janeo100@gmail.com> napisał w wiadomości news:e177cf28-6d5b-42bc-b70c-d08e69108bf4c42g2000yqn.googlegroups.com...
On 18 Kwi, 00:56, "JoteR" <jo...@pf.pl> wrote:
A dziękuję, dziękuję...
To kiedy u was zejdzie do tych 15 groszy, które ja mam od ponad roku?
No to sie pochwal, gdzie to masz :-)

Ja w play biznes mam 500min za 45 netto + darmowe do play i na stacjonarne - ktos przebije? ;)

Data: 2010-04-18 13:00:39
Autor: ToMasz
Połączenie
Lukasz pisze:
[...]

Tak samo można powiedzieć ze w USA maja tanio albo nawet na litwie.
wiekszość z ludzi którzy mają telefony od lat, dzwoni wewnątrz sieci, i
to sieci W3. Kiedyś to był luksus, teraz jest to dobro powszechne.
jednak stało sie tak, bo najpierw nie trzeba był płacić pustego
abonamentu, potem staniały rozmowy, a na końcu abonament(opłata
miesieczna) staniała wraz z rozmowami. Uwież mi ze 45 netto to niejest
tanio, szczególnie jak masz do utrzymania kilka telefonów. Uwież mi ze
darmowe - tosciema. One sa wiliczone, a i tak wiekszość z nich przepada.
ja znam jedną osobę która raz w życiu wykorzystała ORangowe 920minut w
14 dni. JA w 14 wykorzystuje maks 200. tak wiec czy 200 czy milion - dla
wiekszości żadna różnica. jednak czy do 3 mln playa czy do 7 Orange -
już tak. Tym bardziej ze niezam firmy która by miała telefony w W3 i
równocześnie w Play - bo to niekorzystne. tak wiec znowu mamy
konkurencje - Play kontra reszta.

Podsumowując: Ty masz super taryfe, której ja bym nie wziął bo
zobowiazanie 45 netto - dlamnie jest zbyt duże. ale moze Ty jako obrońca
abonamentów jakoś wyjaśnisz przewagę Animki?
ToMasz

Data: 2010-04-18 14:10:20
Autor: Lukasz
Połączenie
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@no_spam.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hqeoop$kgp$1inews.gazeta.pl...

 Uwież mi ze 45 netto to niejest
tanio, szczególnie jak masz do utrzymania kilka telefonów.

lacznie 5 numerow, korzystam z 4 za ktore w erze przy przedluzaniu umowy musialbym placic conajmniej 2x wiecej dostajac w zamian mniej.
pozostale 4 abonamenty sa za 15zl netto - 150min do wszystkich i play i stacjonarne free. Dla siebie wzialem 500min bo z ostatnich 5 miesiecy w erze przegadywalem srednio ponad 450minut miesiecznie i ten abonament najbardziej mi sie kalkuluje (wiekszosc rozmow do roznych sieci, ale od 10 do 65% polaczen na stacjonarne

Uwież mi ze
darmowe - tosciema.

sciema to placic za 4 numery 400zl jak mozna za 5 numerow 110 zl

One sa wiliczone, a i tak wiekszość z nich przepada.
ja znam jedną osobę która raz w życiu wykorzystała ORangowe 920minut w
14 dni.

znam osoby ktore wisza duzo wiecej na telefonie, nie wiem ile przegaduja ale na pewno wiecej niz ja

jednak czy do 3 mln playa czy do 7 Orange -
już tak.

a mi to nie robi teraz roznicy - do W3 kosztuje mnie to 9gr/min, na _telefony stacjonarne_ w calym kraju 0zl/min

Podsumowując: Ty masz super taryfe, której ja bym nie wziął bo
zobowiazanie 45 netto - dlamnie jest zbyt duże.

15netto za 150minut plus bezplatne do play i na stacjonarne a nadwyzka do w3 po 24gr brutto/min mogło by być? dla mnie byłoby na pewno za mało wiec wzialem wiekszy abonament, zaden prepaid nie da mi takich warunkow (nawet jakby dal to bym prepaida nie wzial)

ale moze Ty jako obrońca
abonamentów jakoś wyjaśnisz przewagę Animki?

dlaczego uwazasz ze jestem obronca abonamentow? tym bardziej dlaczego sadzisz ze widze jakas przewage abonamentu animki?
nie mam ochoty biegac kupowac zdrapki (ba, nawet bez polecenia zaplaty czuje sie zle), bawic sie w pakiety. raz na rok moge porownac oferty i jesli ktoras wydaje mi sie korzystniejsza - zmienic, jesli nie - korzystac dalej nie interesujac sie rachunkami,.

Data: 2010-04-18 14:32:50
Autor: Animka
Połączenie
W dniu 2010-04-18 14:10, Lukasz pisze:

[...]

Widzisz, Ty masz abonament za 15 zł, a ja w Orange za 55 zł, więc jestem raczej poszkodowana.

--
animka

Data: 2010-04-18 19:34:57
Autor: ToMasz
Połączenie
Animka pisze:
[...]

no ale kto za ciebie podpisywał umowę? Trzeba było "przejść" na
prepaida, i albo dzwonić w orange po 0.06grosza/minute albo wiać do Play

ToMasz

Data: 2010-04-18 15:09:28
Autor: Grzegorz Krukowski
Połączenie
On Sun, 18 Apr 2010 14:10:20 +0200, "Lukasz"
<lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> wrote:

No tak, ale Animka to nie firma, zwróćcie na to uwagę. Mi np. opłaca
się bardzej TT niż abonament z Ery gdyż:
 * dzwonię niewiele, nieregularnie, połowę roku spędzam za granicą w
roamingu, jak jestem w Polsce, to w biurze mam zasięg z Niemiec a nie
z Ery więc też roaming ;). Od wielkiego dzownu internet, doś często
rozmowy za granicę;
 * w TT taryfa TT Happy, 0,29 zł za minutę;
 * bez kombinacji na rok muszę zapłacić 300 zł i mam za to 1034 minut,
czyli 25 zł na miesiąc, 86 minut na miesiąc;
 * z jednym podwójnym doładowaniem muszę zapłacić 330 zł, konto zasila
480 zł, mam z tego 1655 minut, 27,50 zł na miesiąc, 137 minut na
miesiąc;
 * pieniądze na koncie się kumulują i nic nie znika, tak więc jak
przez dwa trzy miesiące zużyję niewiele to środki zachomikowują się na
przyszłość i np. w okolicach świąt mogę dzwonić do woli;
 * pieniądze z zasilenia mogę wykorzystać na cokolwiek
 * o doładować mogę raz w roku, ja to robię co 150 zł, przy okazji
mogę się zainteresować, czy Era nie wymyśliła czegoś nowego;

 # Odpowiadający kosztowo abonament w Erze to Nowa Era 40 bez
telefonu, umowa na 12 miesięcy, 30zł co miesiąc, czyli 360 na rok i za
to 70 minut + 70 minut na miesiąc, czyli 840 + 840 minut. Generalnie,
wydaje się że warunki podobne jak w TT z podwójnym doładowaniem, ale
 # za roaming płacę dodatkowo (nie jest w abonamencie);
 # za rozmowy zagraniczne płacę dodatkowo (nie są w abonamencie);
 # wpierw wykorzystuję 70 minut abonamentowych, dopiero potem 70
promocyjnych, które to minuty promocyjne mogę wykorzystać  tylko do
Ery i TPSA. Jako że w praktyce dzwoię mało (no, 30, 40 minut na
miesiąc) to promocyjnych minut nie wykorzystam w ogóle ;)
 # niewykorzystane minuty abonamentowe nie przechodzą albo przechodzą
tylko na miesiąc, promocyjne nie przechodzą;
 # Tak więc w moim przypadku, gdybym wziął abonament to za cenę wyższą
o około 20% niż ,,goły'' TT mam mam 80% minut, podwójne doładowanie to
pogarsza, i do tego pół roku w roamingu dobija. --
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-04-18 14:08:26
Autor: Animka
Połączenie
W dniu 2010-04-18 09:27, Lukasz pisze:
[...]

Czy zawierając taką umowę trzeba pokazać dokumenty, że się firmę jakąś prowadzi?

--
animka

Data: 2010-04-19 16:18:01
Autor: jooseff
Połączenie
Dnia 18-04-2010 o 15:08:26 Animka <animka@to.nieja.wp.pl> napisał:

Czy zawierając taką umowę trzeba pokazać dokumenty, że się firmę jakąś  prowadzi?

nie, ale trzeba unieść do góry lewą dłoń, wyprostować dwa palce  (wskazujący i środkowy) i następnie złożyć przyrzeczenie, że ma się firmę.
Orange wymaga jeszcze dania słowa harcerza.

Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2010-04-19 16:26:58
Autor: Lukasz
Połączenie
Użytkownik "jooseff" <jooseff@wywalgazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.vbex0bwflakizbmaciej...
[...]

plej też wymaga słowa harcerza, chyba że się ma paszport polsatu, wtedy wystarczy ksero :)

Data: 2010-04-19 16:31:00
Autor: Animka
Połączenie
W dniu 2010-04-19 15:18, jooseff pisze:
[...]

No to pewnie dużo ludzi bierze abonament/podpisuje umowę na firmę, bo to jest wielce korzystniejsze.

--
animka

Połączenie