Połączenie

Data: 2010-04-17 21:09:26
Autor: Olgierd
Połączenie
Dnia Sat, 17 Apr 2010 22:59:36 +0200, Animka napisał(a):

Ile kosztuje w Orange minuta rozmowy do Polcomtela (Era)? Bo mnie
naliczyli 1,66 za 35 sekund.

Cała Animka... ;-)

--
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wrocław? tylko http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-04-17 23:12:34
Autor: Czarek
Połączenie
W dniu 2010-04-17 23:09, Olgierd napisał/a:
Dnia Sat, 17 Apr 2010 22:59:36 +0200, Animka napisał(a):

Ile kosztuje w Orange minuta rozmowy do Polcomtela (Era)? Bo mnie
naliczyli 1,66 za 35 sekund.

Cała Animka... ;-)

No wiesz, pytanie "z księżyca" to może ona tam przebywa i tyle roaming kosztuje? ;-)

--
Cz.

Data: 2010-04-18 00:01:28
Autor: Animka
Połączenie
W dniu 2010-04-17 23:12, Czarek pisze:

No wiesz, pytanie "z księżyca" to może ona tam przebywa i tyle roaming
kosztuje? ;-)

Przecież wkleiłam ten kawałek bilingu, czyli to połączenie.
Ze 150 zł, które miałam na koncie zdjęli mi za to połączenie 1,66 zł (za 35 sekund).

--
animka

Data: 2010-04-17 23:42:19
Autor: Piotr M
Połączenie
Dnia 18-04-2010 o 00:09:26 Olgierd <no.email.no.spam@no.problem>  napisał(a):

Dnia Sat, 17 Apr 2010 22:59:36 +0200, Animka napisał(a):

Ile kosztuje w Orange minuta rozmowy do Polcomtela (Era)? Bo mnie
naliczyli 1,66 za 35 sekund.

Cała Animka... ;-)

Dodaje jak zawsze uśmiechu i sympatycznej nuty w usenecie :)
Już wcześniej zastanawiałem się nad jej wyjątkowo łatwym i bezpośrednim  wyrażaniu swoich myśli za pomocą tekstu.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-04-18 00:08:57
Autor: Animka
Połączenie
napisał(a):

[...]

Tak łatwo to mi się nie pisze. Nie mam niestety daru wyrażania swoich myśli w piśmie :-(
Coś mi się zdaje, że Cię znam od lat, że nie raz rozmawialiśmy ze sobą w usenecie , ale zmieniłeś nicka. Piotr Maj.....i, prawda? Czy nie?

--
animka

Data: 2010-04-18 00:34:48
Autor: Piotr M
Połączenie
Dnia 18-04-2010 o 01:08:57 Animka <animka@to.nieja.wp.pl> napisał(a):

Coś mi się zdaje, że Cię znam od lat, że nie raz rozmawialiśmy ze sobą w  usenecie , ale zmieniłeś nicka. Piotr Maj.....i, prawda? Czy nie?

Niestety muszę niemile rozczarować, nie Piotr Maj.....i
Ale faktem jest, że coś tam kiedyś nie raz wymieniliśmy kilka zdań :)

Data: 2010-04-18 00:52:34
Autor: Animka
Połączenie
W dniu 2010-04-17 23:34, Piotr M pisze:

Niestety muszę niemile rozczarować, nie Piotr Maj.....i
Ale faktem jest, że coś tam kiedyś nie raz wymieniliśmy kilka zdań :)

Mam nadzieję, że się nie kłóciliśmy? :-)
Mam jeszcze super sąsiada Piotra, ale on jest tajemniczy, a ja się go nie dopytuję jakiego ma nicka :-) Nie raz mi pomagał przy wymianie czy dodawaniu sprzętu w komputerze :-)

--
animka

Data: 2010-04-18 14:26:54
Autor: Budzik
Połączenie
Użytkownik Animka animka@to.nieja.wp.pl ...

[...]

to wlasnie Piotr miał na mysli, tylko ironicznie to ujął...

Data: 2010-04-18 16:49:22
Autor: Animka
Połączenie
W dniu 2010-04-18 16:26, Budzik pisze:

to wlasnie Piotr miał na mysli, tylko ironicznie to ujął...

Tak, ty jesteś wróżka czy jasnowidz i cudze myśli odgadujesz.
Takie prywatne śledztwo sobie prowadzisz.

--
animka

Data: 2010-04-18 15:41:32
Autor: Budzik
Połączenie
Użytkownik Animka animka@to.nieja.wp.pl ...

to wlasnie Piotr miał na mysli, tylko ironicznie to ujął...

Tak, ty jesteś wróżka czy jasnowidz i cudze myśli odgadujesz.
Takie prywatne śledztwo sobie prowadzisz.

nie, to było jasne dla kazdego, kto umie czytac.

Data: 2010-04-18 18:11:46
Autor: Animka
Połączenie
W dniu 2010-04-18 17:41, Budzik pisze:
[...]

Mnie twoje zdanie na jakikolwiek temat nie interesuje.

--
animka

Data: 2010-04-18 17:00:11
Autor: Budzik
Połączenie
[...]

ale zdajesz sobie, ze jestes na grupie dyskusyjnej i moja odpowiedz jest tylko w jakiejs czesci skierowana do ciebie?

Data: 2010-04-18 20:09:48
Autor: Olgierd
Połączenie
Dnia Sun, 18 Apr 2010 17:00:11 +0000, Budzik napisał(a):

Mnie twoje zdanie na jakikolwiek temat nie interesuje.

ale zdajesz sobie, ze jestes na grupie dyskusyjnej i moja odpowiedz jest
tylko w jakiejs czesci skierowana do ciebie?

Jakbyś nie wiedział: to jest standardowa odpowiedź Animki ;-)

Data: 2010-04-17 23:45:52
Autor: Animka
Połączenie
W dniu 2010-04-17 23:09, Olgierd pisze:
Dnia Sat, 17 Apr 2010 22:59:36 +0200, Animka napisał(a):

Ile kosztuje w Orange minuta rozmowy do Polcomtela (Era)? Bo mnie
naliczyli 1,66 za 35 sekund.

Cała Animka... ;-)

Cały Olgierdzie o co chodzi? :-)

--