Połączenie Kraków->Lwów

Data: 2010-05-29 21:02:03
Autor: Grzegorz Kapusta
Połączenie Kraków->Lwów
Użytkownik "Wojo" <wojciechbijok@gmail.com> napisał:

 Jako ostateczność traktuję pociąg Kraków-Lwów, który co
prawda czasowo idealnie pasuje. Jest o 6 w Lwowie, ale cenowo
nieciekawie wypada bo kosztuje ponad 80zł.

Co prawda nie pomogę w temacie, ale bardzo jestem ciekaw skąd
wziąłeś cenę "ponad 80 zł" za ten pociąg?

Pozdrawiam,
Grzegorz Kapusta

Data: 2010-05-30 00:35:58
Autor: Wojo
Połączenie Kraków->Lwów
Co prawda nie pomogę w temacie, ale bardzo jestem ciekaw skąd
wziąłeś cenę "ponad 80 zł" za ten pociąg?

kolega dzwonił na informacje. Sam tego nie sprawdzałem. 33zł przejazd
+ ~50zł miejscówka. Ale widzę, że to cena do Przemyśla, nie Lwowa..
Przepraszam za dezinformacje.

Marszrutki z granicy do Lwowa tylko do ~19 czasu polskiego? Nic nie
jeździ więcej? Najlepiej koło 21-22.

Połączenie Kraków->Lwów