Połączenie laptopa z internetem przez komórke

Data: 2009-10-23 08:51:33
Autor: raker
Połączenie laptopa z internetem przez komórke
Witam,
mam pytanie czy jest możliwe połączenie laptopa z internetem za pośrednictwem noki E52? Tylko chodzi mi o takie połączenie że laptopa z komórka albo łącze BT albo kablem natomiast telefon łącze z internetem przez WiFi. Wychodzi mi połączenie gdy laptop jest połączony z komórką przez BT jednak telefon łączy się z internetem przez gprs więc trochę lipnie na dłuższe surfowanie.

Dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam
Raker

Data: 2009-10-23 07:44:20
Autor: Olgierd
Połączenie
Dnia Fri, 23 Oct 2009 08:51:33 +0200, raker napisał(a):

[...]

Skoro masz dostęp do wifi, to dlaczego nie połączyć bezpośrednio komputera z siecią?

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-10-23 10:05:01
Autor: raker
Połączenie laptopa z internetem przez komórke
Stary laptop i nie ma wifi, gdyby miał to by nie było problemu oczywiście :).

Data: 2009-10-23 10:20:07
Autor: Atlantis
raker pisze:

Stary laptop i nie ma wifi, gdyby miał to by nie było problemu oczywiście :).

A ma PCMCIA? Ewentualnie slot miniPCI? Toż to groszowe sprawy teraz.
Na pewno wyjdzie taniej niż bawić się z komórką...
Tylko uważaj na zabezpieczenia - nie wszystkie stare karty muszą mieć
WPA. Zobacz czym jest ta twoja sieć zabezpieczona.

Data: 2009-10-23 10:31:46
Autor: Dominik & Co
raker napisał(a):
Stary laptop i nie ma wifi, gdyby miał to by nie było problemu oczywiście :).

a) nie toppostuj
b) dongle wi-fi na USB to naprawdę taki wielki wydatek? (ca 30 zł)

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-10-23 11:07:22
Autor: raker

raker napisał(a):
> Stary laptop i nie ma wifi, gdyby miał to by nie było problemu oczywiście :).

a) nie toppostuj
b) dongle wi-fi na USB to naprawdę taki wielki wydatek? (ca 30 zł)

Ja nie mówię że to jest wielki wydatek. Zapytałem o konkretne rozwiązanie i tyle!

Data: 2009-10-23 11:45:01
Autor: Piotr M
Połączenie laptopa z internetem przez komórke
Pewnego razu raker tak oto obwieścił(a):

Ja nie mówię że to jest wielki wydatek. Zapytałem o konkretne rozwiązanie i tyle!

Widzisz, całym skarbem uczestników grupy jest szersze myślenie, dogłębna
analiza problemu i najkorzystniejsza możliwość jego rozwiązania ;)

A konkretnie Twój problem rozwiąże Nokia PC Suite, zwyczajnie.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-10-23 13:11:57
Autor: Piotr M
Połączenie laptopa z internetem przez komórke
Pewnego razu staszek tak oto obwieścił(a):

Nie sądze żeby Nokia PC dała rade z problemem
skoro laptop ma używać WiFi komórki

A to ma być tak, że telefon ma robić za kartę wifi poprzez połączenie go
kablem z laptopem (a już genialnym pomysłem było by po BT), po to aby
podłączyć lapka pod jakiś punkt dostępowy i mieć internet wifi w tymże
laptopie? Wow! :)

Tu raczej powinna na telefonie być zainstalowana aplikacja która
udostępnia to połączenie WiFi

Kiedyś w E65 utworzyłem AP za pomocą JoikuSpot
tak że dwie sale szpitalne miały neta :P Także jeżeli o to chodziło
autorowi to polecam.

http://www.joikushop.com/