Połączenie rur ocynk z rurą z tworzyw np PE

Data: 2010-02-26 12:22:20
Autor: j@nek
Połączenie rur ocynk z rurą z tworzyw np PE
Mam zamiar przerobić nieco istniejącą instalację własnymi rękami, stąd
pytanie czy istnieje sposób na połączenie rur ocynk z rurą z tworzyw
np PE bez potrzeby angażowania gwintownicy do rur?

Data: 2010-02-26 12:43:38
Autor: j@nek
On 26 Lut, 21:23, Krzysztof 45 <mekarWYTNI...@vp.pl> wrote:
j@nek napisał(a):> Mam zamiar przerobić nieco istniejącą instalację własnymi rękami, stąd
> pytanie czy istnieje sposób na połączenie rur ocynk z rurą z tworzyw
> np PE bez potrzeby angażowania gwintownicy do rur?

> [...]

dziękuję za udzielenie pomocy bez sensu

Data: 2010-02-26 22:25:02
Autor: Adam Płaszczyca
Połączenie rur ocynk z rurą z tworzyw np PE
Dnia Fri, 26 Feb 2010 12:43:38 -0800 (PST), j@nek napisał(a):

Istnieje.
--
Krzysiek

dziękuję za udzielenie pomocy bez sensu

Jakie pytanie, taka odpowiedź. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2010-02-26 12:44:24
Autor: j@nek
> [...]
> pytanie czy istnieje sposób na połączenie rur ocynk z rurą z tworzyw
> np PE bez potrzeby angażowania gwintownicy do rur?

dziękuję za odpowiedź bez sensu

Data: 2010-02-26 22:00:15
Autor: Krzysztof 45
j@nek napisał(a):
[...]

Cytuję Cię:
"stąd pytanie czy istnieje sposób na połączenie
rur ocynk z rurą z tworzyw np PE bez potrzeby
angażowania gwintownicy do rur?"
Odpowiadam Ci, że istnieje.
Jest to odpowiedz, czy nie ?
Twojego zamiaru, nie miałem zamiaru komentować, lub do niego sie ustosunkować.

A jak cytujesz mojego siga, to sie do niego ustosunkuj. A jak nie masz takiego zamiaru, to go wytnij. Tego wymaga netykieta. Tak samo do zbędnych cytatów.
--
Krzysiek

Data: 2010-02-27 01:35:49
Autor: AW

Ehh... j@nek. Dost@łeś b@rdzo precyzyjną odpowiedź n@ pyt@nie, które z@d@łeś.
Problem w tym, że nie t@kie pyt@nie chci@łeś z@d@ć. Cóż, zd@rz@ się. Trzeb@ to przyjąć n@ kl@tę j@k mężczyzn@ @ nie publicznie pł@k@ć j@k ost@tni@ fuj@r@.

--
Pozdr@wi@m
@W

Data: 2010-02-26 22:01:08
Autor: Jacek
Połączenie rur ocynk z rurą z tworzyw np PE
Zależy od tego, czym się kończy odcinek rury stalowej (gwintem, czy nie).
Jacek

Data: 2010-02-26 22:08:58
Autor: Krzysztof 45
Jacek napisał(a):
Zależy od tego, czym się kończy odcinek rury stalowej (gwintem, czy nie).
Nie ma znaczenia. Są przejściówki na to i na to.
--
Krzysiek

Data: 2010-02-26 22:11:03
Autor: Jackare
Użytkownik "Jacek" <nie_ma_takiego_numeru@wp.pl> napisał w wiadomości news:hm9cqd$oot$1news.task.gda.pl...
Zależy od tego, czym się kończy odcinek rury stalowej (gwintem, czy nie).
Jacek

Nie musi kończyć się gwintem.
--
Jackare

Data: 2010-03-09 11:32:11
Autor: j@nek
On 27 Lut, 00:25, MacAaron <rzoockxz@spamowi_nie.gmail.com> wrote:
j@nek:

> Mam zamiar przerobi nieco istniej c instalacj w asnymi r kami, st d
> pytanie czy istnieje spos b na po czenie rur ocynk z rur z tworzyw
> np PE bez potrzeby anga owania gwintownicy do rur?

http://tiny.pl/hghvl

MacAaron

Dziękuję - o to mi chodziło!
Pozdrawiam
JM

Połączenie rur ocynk z rurą z tworzyw np PE