Połaczenie siodło - dupa;)

Data: 2017-08-29 12:26:43
Autor: abn140
Połaczenie siodło - dupa;)
nuel
tez przelecialem sie po kilka...
u mnie 50 km dziennie jakos daje rade. a ostalem sie na omawianym nizej siodle z ukrainy.
tylko z damskiej chyba bo nie ma tej wystajacej skretki zelastwa z przodu.
po rozmowie tutaj z kims kto zna brooksa, wywalilem te sprezyny ktore ta ukraina miala a brooks nie ma.
no i pomoglo.
i tez mnie zastanawia tur dookola pl pod tym wzgledem.
my tak miekko jak sie da, albo tak amortyzujaco jak sie da.
oni tak twardo jak tylko mozna. na samej szybie by siedzieli jakby sie tylko dalo.
wiec pytanie o rozstaw kosci kulszowych - dajmy na to ze jakos to zmierze to zakladajac dobry dobor siodla pod
dany rozstaw - faktycznie male twarde siodlo bedzie najlepsze???

Połaczenie siodło - dupa;)