Po³aczenie siod³o - dupa;)

Data: 2017-08-29 22:30:21
Autor: Prot Ogenes
Po³aczenie siod³o - dupa;)
On 2017-08-29 11:35, Nuel wrote:

Pytanie do Was - po jakim czasie zaczynacie odczuwaæ dyskomfort w okolicy "czterech liter"? Bo moze to norma, tylko cos wymy¶lam i po prostu tak jest.

Odczuwanie dyskomfortu na pewno norm± nie jest. Je¿d¿ê na Token TK9571. Do przys³owiowej deski niewiele mu brakuje. Pierdolety o tym, ¿e jest wy¶cie³ane miêkk± skór± mo¿na miêdzy bajki w³o¿yæ.

http://photo.bikestats.eu/zdjecie/pelne/269955/siodlo-token-tk9571
[zdjêcie po¿yczone]

Dupa mnie nie boli w taki sposób w jaki odczuwaj± to zwykle ludzie nie jê¿d¿acy zbyt czêsto. Nie bol± mnie ko¶ci kulszowe. Co¶ innego czasem mi przeszkadza. Mianowicie odnoszê wra¿enie, ¿e po d³u¿szej je¼dzie mam podra¿nion± skórê od w³asnego ow³osienia na 4 literach :-/ Mo¿e ¶mieszne, no ale tak jest. Muszê spróbowaæ zwróciæ na to wiêksz± uwagê w których gaciach i przy jakiej wk³adce jest to najbardizej dokuczliwe.

Uprzedzaj±c komentarze i pytania odpowiem od razu NIE, na razie nie zamierzam siê TAM goliæ ;-)

pozdr
Prot

PS W sezonie ogórkowym trafi³ nam siê fajny temat z dupy :-p

Data: 2017-08-30 08:12:59
Autor: cytawa
Po³aczenie siod³o - dupa;)
Prot Ogenes pisze:

[...]

CZy te 4 litery to pisane prawidlowo 3 litery?

Bo to rzeczywiscie przy bardzo dlugiej jezdziej jest problemem.

Jan Cytawa

Data: 2017-08-30 08:33:46
Autor: Liwiusz
Po³aczenie siod³o - dupa;)
W dniu 2017-08-30 o 08:12, cytawa pisze:
CZy te 4 litery to pisane prawidlowo 3 litery?

Je¶li to jest to, co my¶lê, to 3 litery to pisanie nieprawid³owo :)

--
Liwiusz

Data: 2017-08-30 02:05:24
Autor: Rowerex
Połaczenie siodło - dupa;)
W dniu ¶roda, 30 sierpnia 2017 08:33:49 UTC+2 u¿ytkownik Liwiusz napisa³:
W dniu 2017-08-30 o 08:12, cytawa pisze:
> CZy te 4 litery to pisane prawidlowo 3 litery?

Je¶li to jest to, co my¶lê, to 3 litery to pisanie nieprawid³owo :)

Zale¿y o jakiej p³ci mówimy :) Pozdr-
-Rowerex

Data: 2017-08-30 11:29:54
Autor: abn140
Po³aczenie siod³o - dupa;)
-Rowerex
taaa
Przy krzyzowce /w gazecie/ :
- otwor w kobiecie, 4 litery ...
- poziomo czy pionowo?
- poziomo
- pisz : pysk

Data: 2017-08-30 10:35:02
Autor: cytawa
Po³aczenie siod³o - dupa;)
CZy te 4 litery to pisane prawidlowo 3 litery?

Je¶li to jest to, co my¶lê, to 3 litery to pisanie nieprawid³owo :)

jeszcze raz:

CZy te 4 litery to pisane prawidlowo 3 litery pisanie nieprawid³owo

Data: 2017-08-30 10:43:20
Autor: Nuel
Po³aczenie siod³o - dupa;)
W dniu 30.08.2017 o 10:35, cytawa pisze:
CZy te 4 litery to pisane prawidlowo 3 litery?

Je¶li to jest to, co my¶lê, to 3 litery to pisanie nieprawid³owo :)

jeszcze raz:

CZy te 4 litery to pisane prawidlowo 3 litery pisanie nieprawid³owo

Imho to nie to, ale nie wnikam dalej w szczegó³y tej dyskusji:) Widzê, ¿e siê szczegó³owa zrobi³a - lepiej nie dr±¿yæ tematu;)

Pozdrówka
nuel

Data: 2017-08-30 11:13:30
Autor: cytawa
Po³aczenie siod³o - dupa;)
Nuel pisze:

Imho to nie to, ale nie wnikam dalej w szczegó³y tej dyskusji:) Widzê,
¿e siê szczegó³owa zrobi³a - lepiej nie dr±¿yæ tematu;)

Ty sie nie smiej, bo problem jest. Przynajmniej ja mialem otarcia bolesne po 15 godzinach jazdy.

Jan Cytawa

Data: 2017-08-30 18:08:40
Autor: Prot Ogenes
Po³aczenie siod³o - dupa;)
On 2017-08-30 11:13, cytawa wrote:
Nuel pisze:

[...]

He he, trudno ¿eby taka dyskusja u¶miechów nie wzbudzi³a. No ale nic co ludzkie nie powinno nam byæ obce. Chodzi o zwyk³e 4 litery :-D
Zwyczajnie od tysiêcy mikroruchów ty³asa na siode³ku skóra bywa podra¿niona (od w³asnego ow³osienia jak przypuszczam) na tyle dokuczliwie, ¿e jazda staje siê nieprzyjemna.

Siode³ko mam na tyle poziomo ustawione, ¿e inne dolegliwo¶ci w innych partiach nie wystêpuj±, aczkolwiek znam inny przypadek zwi±zany z anatomi± p³ci piêknej i pozycj± na siode³ku.

To mniej wiêcej ten sam temat jak sprawy fizjologii czy higieny na orbicie. Zwykle o tym siê nie mówi, ale to nie oznacza, ¿e te prozaiczne czynno¶ci nie sprawiaj± k³opotów. Tak siê teraz zastanawiam jak sobie radz± ci kilerzy d³ugodystansowi?

pozdr
Prot

Po³aczenie siod³o - dupa;)