Połączenie switch - router Wi-Fi [OT]

Data: 2012-04-05 21:50:15
Autor: maX
Połączenie switch - router Wi-Fi [OT]

Użytkownik "NieWazneKto" <wujek_dobra_rada@o2.pl> napisał w wiadomości news:jlkkhh$uen$1news.task.gda.pl...
Przyłączenie switcha (podłączonego do modemu) z routerem WiFi jest na przewodzie tradycyjnym, czy scrossowanym? Wiem, że to temat na pl.comp.sieci, ale tam pewnie by mnie wyśmiali. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź

A nie możesz sam sprawdzić? Jeśli nie będzie działać zwykły kabel, to znaczy że trzeba crossa.
Wystarczy że jedno z urządzeń jest w miarę nowe (switch niekoniecznie, ale router z wifi pewnie tak), to nie trzeba crossa.

Połączenie switch - router Wi-Fi [OT]