Połączenie sygnału z kablówki z anteną

Data: 2013-12-22 04:25:09
Autor: w.mak
Połączenie sygnału z kablówki z anteną
W warszawskiej sieci UPC wszystkie programy z naziemnej cyfrówki są retransmitowane free w standardzie DVB-C.
Telewizor z tunerem DVB-C odbiera je bez modułu dostępu i karty

Data: 2013-12-22 18:28:59
Autor: z
W dniu 2013-12-22 13:25, w.mak%gazeta.pl@gtempaccount.com pisze:
W warszawskiej sieci UPC wszystkie programy z naziemnej cyfrówki są retransmitowane free w standardzie DVB-C.
Telewizor z tunerem DVB-C odbiera je bez modułu dostępu i karty

Tylko że to jest promocja i nie wiadomo na jak długo. Oddzielny tuner z dvb-c to pewnie ze 300zł. Wybrałem dvb-t + antena na balkonie i mam na dowolnej liczbie odbiorników. :-)

Połączenie sygnału z kablówki z anteną