Polaczenie z Live przez laptop z Vista

Data: 2009-08-12 16:26:20
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Polaczenie z Live przez laptop z Vista
Witam,
Wie ktos jak podlaczyc 360'tke do Live przez laptop, ktory laczy sie z netem za pomoca router'a (bezprzewodowo)? Polaczylem konsolke i laptopa kabelkiem, ustawilem w X'ie zeby automatycznie sie ustawil, ale oczywscie to nie zadzialalo :) Cos sie tam w Viscie w polaczeniach sieciowych (czy 'centrum czegos') pokazuje ze na routerze sie niby ustawia (wyszukuje czy cos) - teraz nie pamietam dokladnie, bo bylo to u dziewuchy podlaczane. Nie mam doswiadczenia w zabawie router'ami i Vista, u siebie mam Netie i XP wiec podlaczam X bezposrednio do PC przez karte sieciowa i sobie to ladnie smiga. Google'alem troche, ale niestety nie trafilem nic konkretnego. Jakakolwiek pomoc?

pzdr,
dex

Polaczenie z Live przez laptop z Vista