Polaczki zrobione "w farfała" :)

Data: 2009-10-13 13:02:38
Autor: heÂŽsk
Polaczki zrobione "w farfała" :)
On Tue, 13 Oct 2009 00:30:29 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

TVP wycofuje się z bezpłatnej platformy cyfrowej. W piątek zakodowano
sygnał czterech stacji, które w ramach platformy miały być darmowe i
dostępne dla wszystkich jej klientów. "Farfał wsadził nas na minę i nie
dopiął kwestii prawnych" - tłumaczą nowe władze TVP. [...]

 buuuuhahahhahahahhahahahhahahahahhahahahhaaaa! PiS znow daje tyly?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-13 12:31:19
Autor: iaforek
Polaczki zrobione
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> dopiął kwestii prawnych" - tłumaczą nowe władze TVP. [...]

 buuuuhahahhahahahhahahahhahahahahhahahahhaaaa! PiS znow daje tyly?

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!

Przeczytaj mój (cały!) komentarz pod postem jadrysa i WŁĄCZ MYŚLENIE!

--
iaforek

--

Polaczki zrobione "w farfała" :)