Polak, Katolik, Patryjota ;)

Data: 2009-04-29 19:35:13
Autor: Zennon
Polak, Katolik, Patryjota ;)
Pełny tekst listu Prof. Hejke do Prezydenta

Kobyłka, 24 kwietnia 2009 r.

Pan

Prezydent RP Lech Kaczyński

Panie Prezydencie,

Piszę ten list, ponieważ uważam, że powinien zostać Pan poinformowany o tym, jakim człowiekiem jest w rzeczywistości osoba, którą odznaczył Pan w ostatnich dniach Krzyżem Komandorskim z Gwiazdą Orderu Odrodzenia Polski. Chodzi o Pana Janusza Kurtykę, prezesa IPN.

Kiedy po powrocie z wyjazdu zagranicznego dowiedziałem się, że odznaczył go Pan tym orderem, byłem wzburzony. Wierzę jednak, że gdyby posiadał Pan wiedzę o prawdziwej naturze tego człowieka nie dopuściłby Pan do tego, żeby jego imię widniało pośród wielu zasłużonych dla Polski kawalerów tego orderu.

Chcę Pana poinformować, że ten, którego jak mniemam w dobrej wierze, Pan uhonorował jest człowiekiem cynicznym i wyrachowanym, za nic mającym zasady, którym również Pan hołduje. Pomimo że Pan Janusz Kurtyka przedstawia się jako obrońca prawdy i osoba o krystalicznym życiorysie, to jego życie ma też ciemne strony -- jedną z takich skrzętnie ukrywanych przez niego tajemnic jest romans jaki nawiązał z moją żoną Katarzyną Hejke, w końcu 2006 r., którym doprowadził do rozpadu mojego małżeństwa.

Rozumiem, że zdarzają się małżeńskie zdrady, jednak nie fakt zdrady boli mnie najbardziej -- nie mogę pogodzić się z tym, że rozbija moje małżeństwo i burzy spokój dzieci osoba mieniąca się obrońcą tradycyjnych wartości i prawdy. Cała sprawa pozostałaby jednak tylko sprawą obyczajową, gdyby nie jeden istotny fakt, o którym powinien Pan wiedzieć - otóż moja żona jest znaną dziennikarką prawicowej prasy, która w okresie romansu z Panem Januszem Kurtyką napisała szereg artykułów dot. lustracji i zawierających treści dostępne jedynie w archiwach IPN zastrzeżonych dla innych osób.

Odznaczony przez Pana człowiek pomimo moich wielu listów nie odpowiedział na żaden z nich, nie zdobył się nawet na powiedzenie słowa "przepraszam", choć nie brakowało mu ani inwencji ani pomysłów służących do uwiedzenia mojej żony, mamionej i otumanionej przez niego przekazywanymi tajnymi aktami IPN, które potem były podstawą jej artykułów w Gazecie Polskiej.

Wierzę, że gdyby nie nadużył on swojej funkcji to nie byłby w stanie uwieść mojej żony -- wspaniałej, mądrej i trochę zbyt ambitnej dziennikarki, a wtedy nadal bylibyśmy rodziną.

Ten człowiek ośmieszył nie tylko mnie, ale ośmiesza nasz kraj, naszą historię i Pana Panie Prezydencie. Dla mnie nie znalazł czasu ani odwagi, aby spojrzeć mi prosto w oczy, ale wierzę, że Pan nie pozwoli na to, aby człowiek o takiej kondycji moralnej stawiany był w jednym rzędzie z narodowymi bohaterami -- innymi zasłużonymi wobec Ojczyzny Kawalerami Krzyża Komandorskiego z Gwiazdą Orderu Odrodzenia Polski.

Z poważaniem

Prof. Krzysztof Hejke

Do wiadomości:

Bronisław Komorowski, Marszałek Sejmu RP Prof,

Prof. Andrzej Paczkowski

Przewodniczący Kolegium IPN

Januszku, mamusia w Krakowie sie zaplacze. Tak sie cieszyla, ze synek awansuje, obiadki gotowala, do IPNu nosila...

Zennon

Data: 2009-04-29 19:45:42
Autor: awe
Polak, Katolik, Patryjota ;)
Coz przekonales mnie co do Kurtyki - ale z drugiej strony mysle ze wlasnie taki czlowiek jest potrzebny zeby zwalczac kapusi...bezwgednie
awe

Data: 2009-04-30 00:28:27
Autor: awe
Polak, Katolik, Patryjota ;)

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gtadef$5vn$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gta3mo$k15$1news.onet.pl...
Coz przekonales mnie co do Kurtyki - ale z drugiej strony mysle ze wlasnie taki czlowiek jest potrzebny zeby zwalczac kapusi...bezwgednie
awe

Tylko on sobie poruchał i kity sprzedawał...
-- -- -- -- -- -- -- -
boukun nie wierze ze masz czyste rece...
awe

Data: 2009-04-29 19:51:39
Autor: sofu
Polak, Katolik, Patryjota ;)

Użytkownik "Zennon" <zas@nigdzie.pl> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A moze ten profesor źle posuwał swoja żone i dla tego mu sie skurwiła i
przez to kwiczy jak rżniety w dupe rogiem nosorożca?

sofu

Data: 2009-04-29 19:58:47
Autor: awe
Polak, Katolik, Patryjota ;)
Data: 2009-04-29 20:05:01
Autor: sofu
Polak, Katolik, Patryjota ;)

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
http://www.nowe-panstwo.pl/6.php
pioro ma dobre
awe

Póro to nie fiut. Moze on zamiast ja dymac próbował jej czytac w łóżku, co
za dnia napisał?
A mówiąc poważnie oddzieliłbym sprawy "sercowe" od wszystkiego innego.
Ksieża pieprza jak króliki wszystko co sie rusza i biskupami zostają, a gość
tylko za to, że dał szczeście kobiecie ma nie dostac kawałka blaszki?

sofu

Data: 2009-04-29 20:40:12
Autor: awe
Polak, Katolik, Patryjota ;)

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:gta4sj$76u$1node2.news.atman.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
ona pisuje, on fotografuje
awe

Data: 2009-04-29 20:06:54
Autor: raff
Polak, Katolik, Patryjota ;)
awe pisze:
http://www.nowe-panstwo.pl/6.php
pioro ma dobre
awe

Kto ? Prof. Hejke ?

Widac ma slabe pioro jak ona poleciala do Kurtyki.

Calkiem niebrzydka.

R.

Data: 2009-04-29 20:20:56
Autor: Panslavista
Polak, Katolik, Patryjota ;)

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości
awe pisze:
> [...]
> awe

Kto ? Prof. Hejke ?

Widac ma slabe pioro jak ona poleciala do Kurtyki.

Musiała. Mosad.

Data: 2009-04-30 09:06:59
Autor: HaMMeR
Polak, Katolik, Patryjota ;)
Zennon wrote:
[...]

Profesorkie kapuchowanie podniesione do cnoty!!
Ale kila w narodzie..!

Polak, Katolik, Patryjota ;)