Polak,Węgier dwa bratanki?

Data: 2019-09-05 07:59:30
Autor: Runt
Polak,Węgier dwa bratanki?
https://fakty.interia.pl/polska/news-polska-i-wegry-na-cenzurowanym-ke-boi-sie-o-praworzadnosc-w-,nId,3185456

"Polska i Węgry na cenzurowanym."

"Komisja Europejska poprosiła, by temat praworządności w Polsce pojawił się 16 września na posiedzeniu ministrów ds. europejskich - przekazała fińska prezydencja korespondentce RMF FM w Brukseli Katarzynie Szymańskiej-Borginon. Będzie to informacja o sytuacji praworządności w Polsce ujęta w tzw. punktach różnych - pod koniec spotkania ministrów, na którym jednym z głównych punktów będzie wysłuchanie w sprawie sytuacji praworządności na Węgrzech."

Słuszną linie ma wasza partia.

--
Runt

Data: 2019-09-05 09:04:48
Autor: z
Polak,Węgier dwa bratanki?
A od siebie z głowy coś kiedyś napiszesz?
Oprócz wyzwisk oczywiście.

Data: 2019-09-05 00:49:51
Autor: Jacek Bialy
Polak,Węgier dwa bratanki?
   -- - A od siebie z głowy coś kiedyś napiszesz?

Najpierw się go zapytaj, gdzie on ma głowę..
Sam chciałem go o to zapytać, ale się na mnie obraził, odkąd dowiedzial się od Pietrzykowskiego, że jestem stałym rezydentem KGB.  Buuu ha-ha!

JB

Polak,Węgier dwa bratanki?