Polak i Węgier - dwa bratanki...

Data: 2009-05-22 17:04:56
Autor: Tzva Adonai
Polak i Węgier - dwa bratanki...
... widać coś jest w tym powiedzeniu...

***

Burmistrz Budapesztu Gabor Demszky powiedział, że pomnik ku czci ofiar Katynia
stanie w węgierskiej stolicy w przyszłym roku. http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Pomnik-ofiar-Katynia-stanie-w-Budapeszcie,wid,11154122,wiadomosc.html?ticaid=1812b

Data: 2009-05-22 17:48:51
Autor: Tzva Adonai
Polak i Węgier - dwa bratanki...
Tzva Adonai <tzva_adonai.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
... widać coś jest w tym powiedzeniu...

Węgierskie dziewczyny też są niczego sobie:
http://www.tube8.com/blowjob/lolla-plazacica/113887/

Data: 2009-05-22 20:04:04
Autor: awe
Polak i Węgier - dwa bratanki...

Jeshula zbadaj swoje DNA, ty to raczej na pewno nie jestes polakiem
awe

Data: 2009-05-22 18:06:44
Autor: Tzva Adonai
Polak i Węgier - dwa bratanki...
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
ty to raczej na pewno nie jestes polakiem

Raczej czy na pewno?.. I skąd takie krzywdzące przypuszczenie?..

Data: 2009-05-22 20:08:40
Autor: awe
Polak i Węgier - dwa bratanki...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gv6pjk$t6i$1inews.gazeta.pl...
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

ty to raczej na pewno nie jestes polakiem

Raczej czy na pewno?.. I skąd takie krzywdzące przypuszczenie?..
-- -- -- -- -- -- -
nie badz smieszny, a raczy na pewno potraktuja jako grzecznosc z mojej strony
awe

Data: 2009-05-22 18:10:53
Autor: Tzva Adonai
Polak i Węgier - dwa bratanki...
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
nie badz smieszny

Nawet nie zamierzam... Wskazałem tylko na Węgrów, jako na jedyny naród w
Europie, który pochylił się nad polską martyrologią, a ty nie wiedzieć czemu
zaczynasz mnie atakować... Masz za złe Węgrom, że przypominają o rosyjskich
zbrodniach na narodzie polskim?...

Data: 2009-05-22 20:12:52
Autor: Panslavista
Polak i Węgier - dwa bratanki...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:gv6prc$rg$1inews.gazeta.pl...
> [...]

czemu
zaczynasz mnie atakować... Masz za złe Węgrom, że przypominają o

Zbrodnie parchatych komisarzy - ciąg dalszy odbywał się w Polsce.

Data: 2009-05-22 18:20:39
Autor: Tzva Adonai
Polak i Węgier - dwa bratanki...
Panslavista <panslavista@wp.pl> napisał(a):
Zbrodnie parchatych komisarzy

Kiedy wy kurwy ruskie weźmiecie w końcu odpowiedzialność za swoje zbrodnie?..
Afgańczyków i Czeczenów też mordowali Żydzi?...

Data: 2009-05-22 20:43:15
Autor: awe
Polak i Węgier - dwa bratanki...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gv6prc$rg$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
temat dobry jak kazdy inny, gdzie ci to mialem napisac w odzielnym watku? daj spokoj - po prostu zrob sobie badania dna to nie bedziesz moze mial problemow z tozsamoscia 67 markerow, 248$ i bedziemy wiedziec
awe

Data: 2009-05-22 19:57:20
Autor: Tzva Adonai
Polak i Węgier - dwa bratanki...
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
problemow z tozsamoscia 67 markerow, 248$ i bedziemy wiedziec

Boję się tych badań, bo mogłyby wykazać, że w moich żyłach nie płynie ani
kropla żydowskiej krwi... A bycie jedynie 'Żydem mentalnym' trąci fałszem...

Data: 2009-05-23 16:22:11
Autor: awe
Polak i Węgier - dwa bratanki...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gv7030$5f$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
no tak mogloby to cie zupelnie pozbawic dotacji, zwlaszcza ze moglbys sie okazac np ugro finem..ale nie ..nie w twoim przypadku to nie jest mozliwe
awe

Data: 2009-05-23 16:39:15
Autor: Panslavista
Polak i Węgier - dwa bratanki...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
ani
> kropla żydowskiej krwi... A bycie jedynie 'Żydem mentalnym' trąci

no tak mogloby to cie zupelnie pozbawic dotacji, zwlaszcza ze moglbys sie
okazac np ugro finem..ale nie ..nie w twoim przypadku to nie jest mozliwe
awe

Taki szkodnik to musi mieć geny Chamitów.

Polak i Węgier - dwa bratanki...